|
ilseke
|
 |
« Gepost op: 15 Juni 2008, 20:39:09 » |
|
Joepie!! Morgen naar de opname van The Singing Bee met Hans in de band! 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 15 Juni 2008, 20:47:49 » |
|
Joepie!! Morgen naar de opname van The Singing Bee met Hans in de band!  Joehoeeeeeeeee !!! !!!  Sùper Ilseke!  Amuseer je! En geef (vooral!) je ogen de kost Mijn zus deed audities ervoor, maar helaas.. er niet door!  Ze waren nochtans kei-enthousiast.. 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Juni 2008, 17:16:17 » |
|
aaaaach trezeke, ga je dan toch ? t amusement , enne niet teveel kwijlen hé 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Juni 2008, 18:28:48 » |
|
Hoe gaat het programma eigelijk in zijn werk?? Heb er maar vaag iets van gehoord 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 16 Juni 2008, 18:35:58 » |
|
Hoe gaat het programma eigelijk in zijn werk?? Heb er maar vaag iets van gehoord  Alvast géén Idool/StarAcademie/X-Factor/..-gedoe.. Je moet niet kùnnen zingen, wél teksten kennen.. En er is een winnaar die géén platencontract krijgt, wél een grote som geld..
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 16 Juni 2008, 19:14:44 » |
|
Ilseke en Linds hebben intussen al Hans zijn camionetteke gevonden  vind het spijtig dat ik deze keer niet mee kon maar je , ne mens kan niet alles willen é 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 16 Juni 2008, 19:18:22 » |
|
Ilseke en Linds hebben intussen al Hans zijn camionetteke gevonden  vind het spijtig dat ik deze keer niet mee kon maar je , ne mens kan niet alles willen é  Haha.. Vicky.. Nog niet genoeg gezien?  LOL Ja, Ons Ilse.. verdoeme..  Beetje zeggen dat " Hans HOT is, en Kris er weer lekker uitziet " Wààrom trap ik er toch altijd in 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 16 Juni 2008, 23:29:14 » |
|
Ja, Ons Ilse.. verdoeme..  Beetje zeggen dat " Hans HOT is, en Kris er weer lekker uitziet " Wààrom trap ik er toch altijd in  Dat was een goeie hé!  Joepie!!! Onze 'wittekop' (Hans moest 2 keer zien voor hij me herkende!!!!  ) heeft een hanStekening op hare gips!!!!!!!  Hier gaat er eentje goed slapen! 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 16 Juni 2008, 23:31:38 » |
|
Je moet eigenlijk gewoon de tekst van een liedje aanvullen als de muziek stopt, of woorden invullen in zinnen van liedjes... En zo in de finale zien te geraken en dan kan je 5000€ winnen! Hoe gaat het programma eigelijk in zijn werk?? Heb er maar vaag iets van gehoord  Alvast géén Idool/StarAcademie/X-Factor/..-gedoe.. Je moet niet kùnnen zingen, wél teksten kennen.. En er is een winnaar die géén platencontract krijgt, wél een grote som geld..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 16 Juni 2008, 23:33:37 » |
|
We hebben ons supergoe geamuseerd! 't Was gene Clouseau, maar HANS, Herman en Vincent waren er! Tijdens de eerste opname stonden we niet zo goed, maar tijdens de tweede opname stonden we vlak bij Hans!  aaaaach trezeke, ga je dan toch ? t amusement , enne niet teveel kwijlen hé 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 16 Juni 2008, 23:34:14 » |
|
Volgende keer moet je zeker meegaan!!!! Ilseke en Linds hebben intussen al Hans zijn camionetteke gevonden  vind het spijtig dat ik deze keer niet mee kon maar je , ne mens kan niet alles willen é 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 17 Juni 2008, 07:17:08 » |
|
Volgens mij is dat programma hier in NL gigantisch geflopt!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 17 Juni 2008, 09:21:49 » |
|
Wie presenteert het, niet de broertjes Wauters zeker?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 17 Juni 2008, 09:33:17 » |
|
Ik denk dat Walter Grootaers de presentator is
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 17 Juni 2008, 10:46:20 » |
|
Inderdaad, dat klopt volledig!  Ik denk dat Walter Grootaers de presentator is
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|