stef cambré
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 18 Juni 2008, 21:50:33 » |
|
de smoking bananas spelen volgende week 27 juni in herenthout in cafe titanic ( en de soundcheck in brecht dat was ik ) maar ik heb nog veel te leren!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slaaplachertje
Adrenaline
Herman en ik :)
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 18 Juni 2008, 22:57:15 » |
|
de smoking bananas spelen volgende week 27 juni in herenthout in cafe titanic ( en de soundcheck in brecht dat was ik ) maar ik heb nog veel te leren!!!
blijven oefenen en dan lukt dat wel, je hebt in elk geval een zalige en fantastische leermeester 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 19 Juni 2008, 07:57:33 » |
|
Om hoe laat begint het optreden?? de smoking bananas spelen volgende week 27 juni in herenthout in cafe titanic ( en de soundcheck in brecht dat was ik ) maar ik heb nog veel te leren!!!
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 19 Juni 2008, 08:19:32 » |
|
ha volgende week terug tijdens de jaarmarkt ofzo tof  27e zeg je --- vrijdag dus vraag eens aan uw papa - is dat dan s'avonds - ja toch  vanaf welk uur ? ja ja had u ook gezien Stef, in brecht vorig jaar je zegd , dat je nog veel moet leren maar ik vond dit ook al goed zulle kwou dat ik het was  maar tijdens de optredens van clouseau was je er ook soms hé maar dan is het meestal je kleine broer - denk ik
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 19 Juni 2008, 08:29:00 » |
|
Daar was ik vorig jaar ook bij in Brecht, was heel plezant. En inderdaad, Stef, je kan er al een lap op geven zenne! 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 19 Juni 2008, 08:44:25 » |
|
Ik wil der wel naar toe gaan, maar wij hebben normaal verjaardagsfeestje van onze Jens (4)!!! ha volgende week terug tijdens de jaarmarkt ofzo tof  27e zeg je --- vrijdag dus vraag eens aan uw papa - is dat dan s'avonds - ja toch  vanaf welk uur ?
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 19 Juni 2008, 09:27:42 » |
|
tuurlijk herenthout is ook wel een einde rijden zulle 1 uur --- ja valt eigenlijk nog mee  t'wordt 't hopen dat ze dan wat vriendelijk zijn of dat ze ons tenminste zien staan want vorig jaar in Brecht ....  de mannen kennen ons nu toch al genoeg hé om zelf eens naar ons toe te komen en een babbeltje te slaan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 19 Juni 2008, 10:01:30 » |
|
Na het concert viel het nogal mee hé! Was gewoon omdat ze vóór het optreden te zenuwachtig waren, denk ik... Of niet???  tuurlijk herenthout is ook wel een einde rijden zulle 1 uur --- ja valt eigenlijk nog mee  t'wordt 't hopen dat ze dan wat vriendelijk zijn of dat ze ons tenminste zien staan want vorig jaar in Brecht ....  de mannen kennen ons nu toch al genoeg hé om zelf eens naar ons toe te komen en een babbeltje te slaan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 19 Juni 2008, 10:36:30 » |
|
Ik denk niet dat het door de zenuwen kwam hoor... Ze hadden gewoon geen zin om iets te zeggen, behalve Vincent, die heeft toen wel goeiedag gezegd. Maar na het optreden was het inderdaad wel plezant, en het mooie vuurwerk erbij 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 23 Juni 2008, 08:37:32 » |
|
Stef.... heb je 't al eens aan uw papa gevraagd vanaf welk uur ze optreden ? samen met de jaarmarkt ? uur ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 24 Juni 2008, 09:07:58 » |
|
Ik wil ook komen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 24 Juni 2008, 11:04:32 » |
|
Stef ?? kom je hier nog ? k had een privebericht van u maar k hoor u niet meer terug ? had je uw bericht verkeerd verstuurd misschien ? of heb je zwijgplicht van de herre 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 24 Juni 2008, 13:24:35 » |
|
Ik ook!!!!  Maar vrijdag is Jens zijn verjaardagsfeestje! Dus zal niet lukken...  Ik wil ook komen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 25 Juni 2008, 09:53:00 » |
|
en ze geven normaal - voor vrijdag goe weer op  zie het ook wel zitten en eerst wandelingsken op de markt  en dan genieten - van hun zot gedoe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 25 Juni 2008, 10:08:36 » |
|
Ik heb er alvast ook al zin in, hopelijk gaat het toch door  En als we geen antwoord meer krijgen van Stef hier, dan kunnen we het morgen aan de mannen zelf vragen hé 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|