Forum
Nieuws
Over Clounited
Link naar Clounited
Chat met ons mee
Zoek:
Startpagina
Help
Search
Kalender
Inloggen
Registreren
forum
Foto
Links
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
23 Mei 2012, 23:53:25
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited
>
Babbelhoekje
>
Babbelhoekje
>
24/02/06 ongeval ook hoger beroep uitslag in ons voordeel
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
« vorige
volgende »
Pagina's:
1
2
3
[
4
]
Auteur
Topic: 24/02/06 ongeval ook hoger beroep uitslag in ons voordeel (gelezen 2191 keer)
marti
Vonken & Vuur
Re: Hoger beroep zitting was 13/3/09 uitslag uitgesteld 29/05/09
«
Antwoord #45 Gepost op:
28 April 2009, 07:09:00 »
Voor hen misschien de gewoonste zaak van de wereld
Maar als je op een antwoord zit te wachten is dat wel het laatste wat je wil horen lijkt mij
Nu maar hopen dat ze de 29ste mei wel tijd hebben.
Gezonde groetjes
Marti
Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting):
www.toffemens.be
Vera
En Dans
Re: 24/02/06 ongeval ook hoger beroep uitslag in ons voordeel
«
Antwoord #46 Gepost op:
10 Juli 2009, 13:40:12 »
Ondertussen hebben we de uitslag binnen. En het was weer ons in ons voordeel. De periode is voorbij dat ze in cassatie mochten gaan. Wat eigelijk alleen gebeurd bij grote zaken als er fouten zijn gemaakt tijdens de gerechtelijke procedure. De zaak word dan niet meer inhoudelijk behandeld. Aanstaande maandag moet ik om 13:00 in Antwerpen zijn bij een onafhankelijk arts die mij gaat onderzoeken. De advocaat heeft gevraagd of mij psychiater mee wil gaan. Ik heb nog niet gehoord of ze mee wil gaan. Ondertussen heeft de advocaat een aanmaningsbrief verzonden aan de verzekering om de schade aan de auto plus rente afgelopen jaren te betalen want dat hebben ze tot nu toe niet gedaan.
Belle
Vonken & Vuur
«
Antwoord #47 Gepost op:
10 Juli 2009, 13:43:59 »
Dat is fijn nieuws, Vera! Hopelijk kunnen jullie nu eens eindelijk al die ellende achter jullie houden!
www.born2race.be
Clouseau 2010 op 19 december
Vera
En Dans
«
Antwoord #48 Gepost op:
10 Juli 2009, 13:49:16 »
Hopelijk is het nu allemaal geregeld voor de komst van de derde. Laat de verzekering van de tegenpartij nu maar eens over de brug komen. Ze hebben nu lang genoeg gewacht.
Sonja
Vonken & Vuur
De terminologie is: Dansvloertherapie!
«
Antwoord #49 Gepost op:
10 Juli 2009, 16:53:24 »
Verzekeringen.... om gek van te worden.
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
clouseau_freakske
Vonken & Vuur
«
Antwoord #50 Gepost op:
10 Juli 2009, 18:18:04 »
Vreselijk die verzekeringen! Je zou er begot al je vertrouwen in verliezen!
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn "
Vera
En Dans
«
Antwoord #51 Gepost op:
11 Juli 2009, 11:45:22 »
Je verzekeren is geen probleem. De premies opstrijken is ook geen probleem ze bouwen er grote verzekeringsgebouwen van. Maar betalen als je iets aan de hand hebt dat is een ander verhaal. Dat doen ze liever niet en schuiven het liefst weg en proberen er zo goedkoop mogelijk vanaf te komen.
Rita
VanBinnen
«
Antwoord #52 Gepost op:
11 Juli 2009, 12:41:02 »
ja verzekeringen zijn allemaal goed zolang ze niet moeten betalen hé.
Hopelijk komt alles nu vlug in orde
hou van het leven en van Clouseau
Vera
En Dans
«
Antwoord #53 Gepost op:
13 Juli 2009, 17:11:15 »
Moest vandaag naar een arts in Antwerpen. Vrijdag had ik de secretaresse nog aan de lijn van de advocaat. De psychiater en de huisarts konden allebei niet mee gaan naar de arts. Maar ik moest zeker gaan want dat was het beste. Ik kon altijd nog een keer gaan als ik niet met het oordeel eens was. Dus met de trein naar Antwerpen en te voet naar het Sint Jansplein. Vraag de secretaresse van de arts of ik niet ben gebeld vanmorgen. Er was een fout gebeurd. Ik moest niet 13 juli maar 13 augustus komen. Nu moeten we dat dan maar bekijken. Of me dat gaat lukken of niet. Ik ben dan 40 weken zwanger en dan zal ik zeker niet alleen daar heen gaan. Dan wil ik dat de huisarts of psychiater mee gaat. Het was geen probleem om een afspraak te maken waarbij een van mijn artsen aanwezig zullen zijn. Ik vind dit echt niet handig om hoogzwanger nog eens naar Antwerpen te moeten.
Vera
En Dans
«
Antwoord #54 Gepost op:
5 Augustus 2009, 09:08:24 »
Voor het onderzoek in Antwerpen was ik graag bijgestaan door mijn psychiater of huisarts. Blijkbaar is dat niet mogelijk vandaar dat ik naar een andere rechtskundige arts moet gaan naar die andere rechtskundige arts te moeten gaan. Vrijdag had ik de afspraak. De arts is heel verbaasd dat ik zo ver zwanger ben en of ik dat niet gemeld had. Ik vertelde dat ik dat meerdere keren had maar dat er niemand wilde luisteren. Hij en zijn secretaresse vroegen wanneer ik moest bevallen. Ik vertelde dat ik op 13 augustus uitgerekend ben. De arts heeft meteen gebeld naar de advocaat om te zeggen dat de afspraak niet veel zin had. Omdat ik of bevallen was of bijna kon bevallen. En dat hij het niet zag zitten een hoogzwangere vrouw naar Antwerpen te sturen. Eindelijk iemand die dat begrijpt. Dat het weinig zin heeft zo'n afspraak te hebben als je zo ver zwanger bent. Hij ging de afspraak afzeggen in Antwerpen en dat heeft hij gedaan. Ik heb een copie van de brief ontvangen. Nu moet ik de arts bellen een aantal weken na de bevalling.Het heeft allemaal lang geduurd dus kunnen die weken er best bij en kan ik gewoon toe leven naar de geboorte van ons derde kindje zonder stress of die afspraak wel of niet door kan gaan en moeten afzeggen.
Pagina's:
1
2
3
[
4
]
« vorige
volgende »
Ga naar:
Selecteer een bestemming:
-----------------------------