• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 23:52:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Babbelhoekje > Babbelhoekje >  24/02/06 ongeval ook hoger beroep uitslag in ons voordeel
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 4 Omlaag Print
Auteur Topic: 24/02/06 ongeval ook hoger beroep uitslag in ons voordeel  (gelezen 2191 keer)
Vera
En Dans

Bekijk profiel
24/02/06 ongeval ook hoger beroep uitslag in ons voordeel
« Gepost op: 23 Mei 2008, 16:19:20 »

Op 24 februari 2006 ben ik door een Duitse vrachtwagen met aanhangwagen van de Antwerpse ring gereden. Vorig jaar mei zou het voor het eerst voorkomen maar het werd uitgesteld tot gisteren. Gister zou het voor de rechter komen. Ik bel vandaag op naar het advocatenkantoor ze vonden het heel vervelend maar het is weer uitgesteld tot een nader voor nu onbekende datum. Omdat er van de tegenpartij zijn Duitse verzekering geen advocaat aanwezig was en dus de advocaat van Tom's verzekering zich niet burgelijk partij kon stellen om onze geldeisen in te dienen. Ik ben bang dat het voor 24 februari 2009 niet rond zal zijn. Dan is het drie jaar geleden. Dit gaat zo nog jaren duren. Krijgen dan wel veel rente maar ik wil dat het afgehandeld raakt. Argh!! Kwaad

Tikry
Vonken & Vuur

Totally Krisje-licious ;)

Bekijk profiel
Re: Weer uitstel
« Antwoord #1 Gepost op: 23 Mei 2008, 16:48:57 »

Hmm.. niet fijn voor je Veer!  Bedroefd Hopelijk komt alles snel in orde..  Thumbs_up Want inderdaad.. zullke dingen kunnen erg lang aanslepen  Rollende ogen

Edit: Heb je er iets aan overgehouden? Want houden ze daar ook geen rekening mee?

Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 :
05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥
19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
Vera
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 23 Mei 2008, 17:14:38 »

Bedankt! Ik hoop het ook!

♪♫ Nickske ♫♪
VanBinnen

Zij aan zij, gaan we door de storm...

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 23 Mei 2008, 19:03:58 »

Je hebt mijn steun ook volledig, Veer! Het rechtsysteem in België is en blijft (vrees ik) onaanvaardbaar en daar dragen de eerlijke mensen (zoals jij) de gevolgen van.. een grote schande!!
Vera
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 23 Mei 2008, 19:46:27 »

Citaat van: Nikske op 23 Mei 2008, 19:03:58
Je hebt mijn steun ook volledig, Veer! Het rechtsysteem in België is en blijft (vrees ik) onaanvaardbaar en daar dragen de eerlijke mensen (zoals jij) de gevolgen van.. een grote schande!!

Bedankt! Ik weet niet zoveel over het B rechtsysteem. Maar vind het zo ie zo schandalig dat de tegenpartij's partij niet aanwezig was.

lindz
En Dans

love Zoë forever and a day

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 23 Mei 2008, 20:48:47 »

Citaat van: Veer op 23 Mei 2008, 19:46:27
... Maar vind het zo ie zo schandalig dat de tegenpartij's partij niet aanwezig was.

Da's idd niet mooi maar waarschijnlijk was het hun bedoeling om op die manier weer uitstel te krijgen he... Zo'n dingen kunnen enorm lang aanslepen, niet logisch, wél belgisch, helaas  Verlegen
Veel succes verder

Vera
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 24 Mei 2008, 17:51:54 »

Blijkbaar ook Duits want het was een Duitse vrachtwagen en zeer waarschijnlijk ook een Duitse verzekering.

Vera
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 3 Juni 2008, 09:27:29 »

Vandaag een brief binnen van de advocaat de rechtzitting van 22/05/08 is verplaatst naar 25/09/08 teneinde de tegenpartijen toe te laten hun burgerlijke aansprakelijkheidsverzekeringen te laten tussenkomen. Het schijnt dat deze zitting vooral gaat om de schade die mij lichamelijk en geestelijk is toegebracht en nog niet over de schade van de auto. De advocaat schrijft dat het kan zijn dat we voor de schade aan de wagen naar de gewone rechtbank moeten. Argh!! Dit gaat dus echt nog jaren duren. Dit kan haast niet anders.

Tikry
Vonken & Vuur

Totally Krisje-licious ;)

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 4 Juni 2008, 19:52:45 »

Citaat van: Veer op  3 Juni 2008, 09:27:29
Vandaag een brief binnen van de advocaat de rechtzitting van 22/05/08 is verplaatst naar 25/09/08 ..

Ja, van Mei naar September.. En binnen enkele maanden zal je nog een brief krijgen, dat hij nog maar eens verplaatst is.. Pfft.. altijd hetzelfde.. Bedroefd

Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 :
05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥
19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
Vera
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 6 Juni 2008, 10:52:36 »

eerst van vorig jaar naar dit jaar en nu naar september

Vera
En Dans

Bekijk profiel
Re: 25/9/08 rechtzitting in ons voordeel maar tegenpartij in hoger beroep
« Antwoord #10 Gepost op: 21 November 2008, 11:44:43 »

De rechtszitting is geweest op 25/9/08. De uitspraak kregen we een maand later. En die was helemaal in ons voordeel. De vrachtwagenchauffeur is helemaal in het ongelijk gesteld en beboet. We moeten de kosten van reparatie auto plus rente terug krijgen en ik krijg een bedrag letsel schade en dat kan hoger worden na onderzoek van een onafhankelijke arts. Helaas de tegenpartij is in hoger beroep gegaan. Het kan nu nog een twee tot 7 maanden duren voordat een nieuwe zitting bekend is. Vraag me af waarom er in hoger beroep wordt gegaan. De rechter was heel duidelijk. En het verweer van de tegenpartij wankelt aan alle kanten. Dus nog een aantal maanden stress erover!

marti
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
Re: 25/9/08 rechtszitting in ons voordeel maar tegenpartij in hoger beroep
« Antwoord #11 Gepost op: 21 November 2008, 13:41:44 »

Toch al goed dat je dit gewonnen hebt. Spijtig alleen dat er nog een hoger beroep volgt, waardoor je nog langer mag wachten op het eind resultaat. & op de bijbehorende schadevergoedingen

Gezonde groetjes
Marti

Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 21 November 2008, 17:48:18 »

Sterkte ermee Veer! Het is oneerlijk Bedroefd

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Vera
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 23 November 2008, 12:12:13 »

Citaat van: mommema op 21 November 2008, 13:41:44
Toch al goed dat je dit gewonnen hebt. Spijtig alleen dat er nog een hoger beroep volgt, waardoor je nog langer mag wachten op het eind resultaat. & op de bijbehorende schadevergoedingen

Het is gelukkig dat we gewonnen hebben dan ga je toch een stuk sterker in hoger beroep. Ja het gaat allemaal weer een stuk langer duren. Het is te hopen dat het voor 2010 in kannen en kruiken is.

Citaat van: Sonja op 21 November 2008, 17:48:18
Sterkte ermee Veer! Het is oneerlijk Bedroefd

Ja dat is het ook!  Ik hoop heel snel hier goed nieuws te brengen maar dat zal nog wel duren!!

Vera
En Dans

Bekijk profiel
Re: 22/01/2009 is het hoger beroep
« Antwoord #14 Gepost op: 4 December 2008, 13:37:31 »

Vandaag een brief van de advocaat onze zaak gaat gepleit worden op 22.01.2009 voor de Correctionele rechtbank te Antwerpen!! Eerder dan ik had verwacht!

Pagina's: [1] 2 3 4 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: