|
marti
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 13 Januari 2009, 08:06:56 » |
|
Ik heb dat regelmatig al gelezen dat iemand de zaken afprint. Ik zie er het nut niet van in, maar ja wie ben ik  Ieder z'n hobbies. Ik hou het oa bij schrijven op dit forum
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 13 Januari 2009, 12:33:55 » |
|
Misschien wegens geen internet thuis dus afprinten op het werk en thuis rustig doornemen? Just a hunch. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 13 Januari 2009, 12:37:22 » |
|
Als dat topics over clouseau zijn kan ik het best snappen, maar wat moeten deze mysterieuze mensen met non clouseau gerelateerde zaken zoals wat wij op een dag uitspoken? 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 13 Januari 2009, 13:51:24 » |
|
vind het maar bizar eigelijk, ik vind dat er een raar kantje aan zit...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 14 Januari 2009, 19:47:50 » |
|
vind het maar bizar eigelijk, ik vind dat er een raar kantje aan zit...
Peet, dat méén je niet! Je kan gewoon op 'printen' klikken zonder dat ie meteen heel die boel afprint, kan per ongeluk zijn ook, of om dingen op deze site uit te testen...
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
Katrien T
In Stereo

wat een leven
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 15 Januari 2009, 17:37:47 » |
|
help !!! ik wil mijn nickname veranderen in mijn echte voornaam maar ik krijg dat hier weer niet gedaan hé! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 15 Januari 2009, 17:48:57 » |
|
Blijkbaar is het je nu wel gelukt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katrien T
In Stereo

wat een leven
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 15 Januari 2009, 17:52:29 » |
|
Blijkbaar is het je nu wel gelukt!  ja inderdaad, maar weet je tis niet op kritiek te geven , maar de letterkes zijn wat klein! mersie hé!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 15 Januari 2009, 17:53:40 » |
|
Welke lettertjes zijn wat klein? Die bij profielinformatie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katrien T
In Stereo

wat een leven
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 15 Januari 2009, 17:56:16 » |
|
ja die waar je iets moet in selecteren, ja daar moet ik goed naar kijken! Of kan je dat ook instellen, zou me niks verbazen, dat ik dat nog niet weet! ben der echt niet goed in hoor! de vakjes waar je zelf intypt daar is het wel groot genoeg hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tani
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 15 Januari 2009, 20:07:43 » |
|
Als dat topics over clouseau zijn kan ik het best snappen, maar wat moeten deze mysterieuze mensen met non clouseau gerelateerde zaken zoals wat wij op een dag uitspoken?  Jambers undercover voor een nieuwe reportage.. 'de clouseaufans.. Wie zijn ze, wat doen ze en wat beweegt hen.'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 16 Januari 2009, 10:11:26 » |
|
Als dat topics over clouseau zijn kan ik het best snappen, maar wat moeten deze mysterieuze mensen met non clouseau gerelateerde zaken zoals wat wij op een dag uitspoken?  Jambers undercover voor een nieuwe reportage.. 'de clouseaufans.. Wie zijn ze, wat doen ze en wat beweegt hen.' Heeft hij daar al niet iets over gemaakt, ten tijde dat die gillende meiden bij bosjes neervielen voor de nog zeer jonge Koen W?  Of zou het nu dan gaan over de "beschaafde" fans 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
kristina
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 16 Januari 2009, 17:29:11 » |
|
Als dat topics over clouseau zijn kan ik het best snappen, maar wat moeten deze mysterieuze mensen met non clouseau gerelateerde zaken zoals wat wij op een dag uitspoken?  Jambers undercover voor een nieuwe reportage.. 'de clouseaufans.. Wie zijn ze, wat doen ze en wat beweegt hen.' Heeft hij daar al niet iets over gemaakt, ten tijde dat die gillende meiden bij bosjes neervielen voor de nog zeer jonge Koen W?  Of zou het nu dan gaan over de "beschaafde" fans  Wie weet .....
|
|
|
|
|
|
Mijn grote liefde heet "MUZIEK"
|
|
|
|
tani
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 16 Januari 2009, 17:32:56 » |
|
ja das juist maar das al zolang geleden.. clouseaufans the next generation ofzo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 17 Januari 2009, 13:54:51 » |
|
ja das juist maar das al zolang geleden.. clouseaufans the next generation ofzo haha, goeie tip 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|