|
KatiaH
|
 |
« Gepost op: 21 Mei 2008, 15:20:56 » |
|
Op 14 februari 2009 treedt Clouseau zeker niet op met de band  want dan speelt Eric Melaerts mee op het optreden van Stan van Samang in de Lotto Arena  info & tickets op volgende link : http://www.sportpaleis.be/nl/kalender/135
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 21 Mei 2008, 17:37:24 » |
|
Op 14 februari 2009 treedt Clouseau zeker niet op met de band  want dan speelt Eric Melaerts mee op het optreden van Stan van Samang in de Lotto Arena  info & tickets op volgende link : http://www.sportpaleis.be/nl/kalender/135En daar zal jij aanwezig zijn, Katia? 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 21 Mei 2008, 19:48:40 » |
|
De kans is niet onbestaande, alleen de datum is nogal vervelend, 1)Simon is dan jarig en 2)mijn ventje wil nooit mee en 't is toch St. Valentijn  . Hanne wil wel mee, maar da's niet hetzelfde, toch? 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 21 Mei 2008, 20:48:40 » |
|
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 21 Mei 2008, 20:50:57 » |
|
tuurlijk niet wat een onzin dat mag elk jaar, wij gaan wel elk jaar uit eten en dat is altijd heel gezelligin 2009 heb ik kaartjes voor een toneelstuk besteld waarom niet? het is toch leuk grote kado's slaat nergens op maar gezellig samen zijn? dan moet je kerst ook onzin vinden of sinterklaas allemaal commercieel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 22 Mei 2008, 08:15:04 » |
|
Nee hoor, ik laat dat alle dagen zien (allez, dat probeer ik toch), maar die ene dag mag toch wat specialer zijn. Ik weet dat mijn ventje het niet erg zal vinden als ik naar het optreden ga, maar ik vind het niet zo prettig zonder hem ... da's 't verschil! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Mei 2008, 08:19:39 » |
|
Ah Katia, ook een Stan-fan?! Ik hoor en zie hem ook wel graag bezig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 19 Januari 2009, 22:24:15 » |
|
Hup, Hup, Topicje omhoog.. Mag ik 's vragen wat jullie plannen zijn?  Gewoon, uit interesse, en misschien om inspiratie op te doen  Wat wél al vaststaat, op 28/02, nà Regi's DJ-set, zullen we ons Valentijn vieren in een hotelletje in Hasselt! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 19 Januari 2009, 22:32:36 » |
|
Ik vind Valentijn echt belachelijk! Stomme commerciele onzin! Als je van elkaar houdt laat je dat elke dag aan elkaar merken en niet enkel op 14 februari omdat dat kennelijk zo hoort.... bullshit! Heb trouwens met Valentijn een keer een hele lading rode rozen door mijn brievenbus gehad. Vond dat wel erg grappig
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 19 Januari 2009, 22:34:41 » |
|
Rode rozen, vind ik al een cliché op zich.. Ik hou écht liever van de witte versie!  Hangt er hier nog een aan mijn muur, die ik intijde van Stijn kreeg! Zo onverwachts! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 19 Januari 2009, 22:41:26 » |
|
Maar rode rozen door de brievenbus... dat alleen al LOL Ik heb op hyves weer iemand die maar wat graag nader kennis maakt met mij... de 3e al... LOL ik ken heel die gozer niet, maar hij beweert dat hij mij wel kent... Nou wil ie met me msn-en. Nou stel je eerst eens netjes voor.... haha
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 20 Januari 2009, 13:16:29 » |
|
valentijn is inderdaad een en al commercie ( en volgens mij gaat Kerst over de geboorte van Jezus....) en je kan elke dag wel aan je geliefden ( dus niet alleen partner ) laten merken dat je ze graag ziet
wij zijn 14/2 op vakantie en het zal gewoon een dag als anders zijn
ben wel eens uit eten gegaan op 14/2 maar hahah het was zo druk dat we weinig service krijgen dus nu nooit meer.
@ sonja: spannend maar inderdaad stel je eerst maar eens voor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 20 Januari 2009, 18:52:08 » |
|
ik ga naar een optreden van Udo  ook geen vriendje op de moment, dus vieren we het maar in gezelschap van vriendinnetjes en onze blonde god hè  Oh wat toevallig, ik ook  Is dat geen toeval 
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 20 Januari 2009, 19:35:28 » |
|
ik ga naar een optreden van Udo  ook geen vriendje op de moment, dus vieren we het maar in gezelschap van vriendinnetjes en onze blonde god hè  Oh wat toevallig, ik ook  Is dat geen toeval  heel toevallig ja  waar Udo gaat, gaan wij hè  of toch in de mate van het mogelijke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|