|
debijtje
|
 |
« Antwoord #165 Gepost op: 17 December 2008, 16:14:36 » |
|
Prachtig dat dansje ( het filmpje komt van mijn eigen camara)
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #166 Gepost op: 17 December 2008, 16:16:49 » |
|
of deze Geheel weer van mijn eigen camara
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #167 Gepost op: 17 December 2008, 16:27:09 » |
|
speciaal voor de Kris fans 
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #168 Gepost op: 17 December 2008, 17:13:01 » |
|
Oeh! Een blote buik 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
eveil
|
 |
« Antwoord #169 Gepost op: 17 December 2008, 19:02:15 » |
|
Mmm....njammie 
|
|
|
|
|
|
jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #170 Gepost op: 17 December 2008, 19:49:12 » |
|
Dat Koen bij Verlangen niet met zijn voeten in de knoop raakt, en bovendien nog genoeg adem heeft om vlot te zingen, 't is haast niet te geloven 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #171 Gepost op: 18 December 2008, 08:19:48 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #172 Gepost op: 18 December 2008, 08:39:58 » |
|
Ja Sonja, ik heb dat ook gelezen. Ik moest er ook wel mee lachen. Mss had ze het eens moeten proberen zonder bloesje? Dan had hij haar wellicht wél zien staan... (en die 15.000 anderen ook!  )... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #173 Gepost op: 18 December 2008, 08:58:14 » |
|
LOL Dus als ik zaterdag mijn blousje thuis laat ga ik opvallen  Nee ik trek toch maar wat aan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #174 Gepost op: 18 December 2008, 09:45:57 » |
|
LOL Dus als ik zaterdag mijn blousje thuis laat ga ik opvallen  Nee ik trek toch maar wat aan  Misschien kunnen we onze bikini aantrekken, en in iemand zijn nek gaan zitten (Kriske?  ) dat werkt ook altijd LOL.
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #175 Gepost op: 18 December 2008, 10:12:38 » |
|
LOL Dus als ik zaterdag mijn blousje thuis laat ga ik opvallen  Nee ik trek toch maar wat aan  Misschien kunnen we onze bikini aantrekken, en in iemand zijn nek gaan zitten (Kriske?  ) dat werkt ook altijd LOL. Kriske met al die vrouwen in zijn nek! Ik heb medelijden! Hoewel...... volgens mij vindt hij dat alleen maar leuk  Maar ik in bikini, mensen tis geen gezicht! Ik zal wel gewoon normale kleding aandoen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #176 Gepost op: 18 December 2008, 11:55:12 » |
|
ha ha ha wat ontzettend sneu zeg, misschien heeft hij haar wel gezien maar was ze de moeite niet om naar de glimlachen.LOl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #177 Gepost op: 18 December 2008, 13:16:26 » |
|
Komen mensen dan echt met het doel gezien te worden? Nou ja als je soms ziet hoe mensen zich kleden dan zou je het wel denken ja, hoewel ik vaker denk: sta je hier wel goed... volgens mij moet je op een andere plek staan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bieb
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #178 Gepost op: 18 December 2008, 15:35:17 » |
|
LOL Dus als ik zaterdag mijn blousje thuis laat ga ik opvallen  Nee ik trek toch maar wat aan  Dat is je geraden.... Anders hoor ik er niet bij! ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #179 Gepost op: 18 December 2008, 17:06:12 » |
|
Komen mensen dan echt met het doel gezien te worden? Nou ja als je soms ziet hoe mensen zich kleden dan zou je het wel denken ja, hoewel ik vaker denk: sta je hier wel goed... volgens mij moet je op een andere plek staan  Ik kom echt niet om gezien te worden ....... pfffffft wat kunnen sommige mensen een raar doel hebben zeg. Je komt toch om clouseau te zien en als je dan opgemerkt wordt door Koen/ kris of een andere dan is dat mooi meegenomen.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
|
|
|
|