|
Sissi
|
 |
« Gepost op: 30 April 2008, 10:09:47 » |
|
Wel, er is sinds vandaag een datum voor een namiddagconcert: zondag 14 december om 16u. Dan kan de kindjes mee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 30 April 2008, 10:34:13 » |
|
ik zou de kids graag eens meenemen maar k vind ze toch nog te klein voor in het sportpaleis  k neem ze dan wel weer eens mee tijdens de tour, gaat makkelijker vind ik
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 30 April 2008, 11:23:41 » |
|
Mooi, heb gelijk besteld voor Karen en mezelf! Wij zaten al te azen op een zondagmiddag concert namelijk  Dat is voor ons Hollanders toch handiger omdat we dan nog huiswaarts kunnen  We zitten blok 116 / 117 rij 6 allebei op stoel 8. Ik neem aan dat dit gewoon naast elkaar is?
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Sabrina
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 30 April 2008, 14:00:29 » |
|
Ik heb kaaten voor 14 December. We zitten op blok 122 rij6 plaat 5 n 6. Zou het de eerste rij zijn?
|
|
|
|
|
|
Brien with the Clouseaumobiel.
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 30 April 2008, 18:44:49 » |
|
Yes! ik bestel meteen tickets voor die namiddagshow. Gisteravond nog had ik het er met Keshia over dat het zo stil was ivm Clouseau.....  BTW : 1000x dank voor de links! 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 30 April 2008, 19:42:19 » |
|
Site werkt perfect hoor! Net besteld voor 14/12 : blok 131 rij 6. Exact zelfde blok als toen bij Nekka nacht, recht voor het podium 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 1 Mei 2008, 07:40:44 » |
|
Site werkt perfect hoor! Net besteld voor 14/12 : blok 131 rij 6 zitjes 1en 2. Exact zelfde blok als toen bij Nekka nacht, recht voor het podium!  Wij zitten achter je!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 1 Mei 2008, 09:58:54 » |
|
Site werkt perfect hoor! Net besteld voor 14/12 : blok 131 rij 6 zitjes 1en 2. Exact zelfde blok als toen bij Nekka nacht, recht voor het podium!  Wij zitten achter je! Da's leuk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sissi
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 1 Mei 2008, 18:05:47 » |
|
Ik zit in blok 123, rij 6, stoel 1 en 2. Da's 1 rij meer naar voor dan vorig jaar. Toen zat ik ook in blok 123.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sabrina
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 1 Mei 2008, 18:20:31 » |
|
Ik ga ook Blok 122 rij 6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sylleke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 2 Mei 2008, 10:18:45 » |
|
Wij zijn er ook de 14de. blok 147 rij 7. Is dit de eerste rij?? Ik weet dat ze aan de ene kant bij 6 beginnen en aan de andere kant bij 7. En ik heb gezien dat er hier zijn die rij 6 hebben, maar dan in de blokken aan de andere kant. Hopelijk zijn dit goede plaatsen voor als we de kindjes meenemen. Zijn er namelijk nog niet helemaal uit, ofwel gaan zij mee, ofwel de papa en mijn schatje. De papa vind ze nl nog iets te klein.
|
|
|
|
|
|
16 mei bree 18 september hamont
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 6 Mei 2008, 14:10:59 » |
|
Ondertussen heeft de postbode de rekening voor de tickets in onze postbus gestopt. Da's dan om morgen te betalen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sabrina
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 6 Mei 2008, 16:27:29 » |
|
Heb de rekening ook gekregen voor 14 December. Die van 5/12 nog niet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sylleke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 7 Mei 2008, 10:24:19 » |
|
Ik heb de overschrijving ook gekregen gisteren. Had al gelezen dat bij sommige stond voor 30 juni te betalen, maar bij mij stond duidelijk binnen de 4 werkdagen. Ben het zojuist dan maar meteen gaan doen
|
|
|
|
|
|
16 mei bree 18 september hamont
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 7 Mei 2008, 16:47:34 » |
|
Ik heb de overschrijving ook gekregen gisteren. Had al gelezen dat bij sommige stond voor 30 juni te betalen, maar bij mij stond duidelijk binnen de 4 werkdagen. Ben het zojuist dan maar meteen gaan doen
Blijkbaar is die termijn tot 30 juni alleen voor mensen die echt meteen na Clouseau 20 kaarten besteld hebben. Ik heb vorige week besteld en moet ook binnen de 4 dagn betalen. Vandaag echt nog geen tijd gehad, vanavond toch trachten 5 minuutjes te vinden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|