• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 22:55:11

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Sportpaleis 2008 > Clouseau gaat 'Crescendo' in negende keer Sportpaleis
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 4 Omlaag Print
Auteur Topic: Clouseau gaat 'Crescendo' in negende keer Sportpaleis  (gelezen 3583 keer)
Tikry
Vonken & Vuur

Totally Krisje-licious ;)

Bekijk profiel
Clouseau gaat 'Crescendo' in negende keer Sportpaleis
« Gepost op: 29 April 2008, 22:20:05 »

Hebben jullie het al gemerkt? Brede lach Maar december komt wel héél dichtbij ééh Brede lach
Ok, nog 7 maandjes, maar.. t'is nog mààr 7 maand hé  Grijns
( en ze mogen wel snel gaan hoor, nu! Grijns )

Misschien kunnen we hier ergens een grote Aftelklok op plaatsen  Grijns Kristieeeeeeeeeeeen???  smiley2

En kunnen we al, dit topicje scheiden, met al de juiste data in ( zoals SP 2007? )
Dan kan iedereen, die reeds kaarten bestelde, er zijn datum aanvullen, en plaats omschrijven Brede lach

Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 :
05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥
19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
KatiaH
Vonken & Vuur

vroeger zat ik anders in elkaar...

Bekijk profiel
Re: Sportpaleis 2008
« Antwoord #1 Gepost op: 29 April 2008, 22:29:25 »

Ik zit echt vol ongeduld te wachten op een datum voor een namiddagconcert, dan kan ik mijn jongste dochter meenemen., want die wil zoooo graag eens mee... Tong

het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart!
geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
lorenzo
Adrenaline
*

Bekijk profiel
Clouseau gaat 'Crescendo' in negende keer Sportpaleis
« Antwoord #2 Gepost op: 30 April 2008, 11:50:34 »

In december staan Koen en Kris Wauters voor het negende jaar op rij op het podium van het Antwerpse Sportpaleis voor een reeks concerten. Een jaar na Clouseau20, dat in het teken stond van 20 jaar plaatjes maken, kiest Vlaanderens populairste band deze keer voor ’Clouseau Crescendo’.

Vijf concerten stonden al op de agenda, producent PSE-Belgium voegt er nu een zesde aan toe.

Minstens even straf, maar liefst nog straffer. Dat is naar goede gewoonte de uitdaging waar de broertjes Wauters voor gaan als ze zich klaar stomen voor een reeks nieuwe Sportpaleisconcerten. Welk concept bedacht werd om met een even feestelijke, dynamische en indrukwekkende reeks als de voorgaande op de proppen te komen, blijft nog even geheim.

De fans mogen wel alvast beginnen raden, luidt het. Ze kunnen inspiratie opdoen bij een van de vorige reeksen: Clouseau & orkest, Speciale Editie I en II, In’t midden, Vanbinnen, In’t lang, In’t dubbel en Clouseau20.

Vorig jaar vestigden Koen en Kris Wauters een nieuw Sportpaleisrecord met 253.000 bezoekers op 18 Clouseau20-concerten. Dat waren er 2.000 meer dan hun vorige record uit 2004 voor ’Vanbinnen’.

Voor de nieuwe concertreeks zijn alweer meer dan 30.000 plaatsen gereserveerd. Om aan de vraag van vooral gezinnen te kunnen voldoen, werd de kaartverkoop geopend voor een nieuw concert op zondag 14 december om 16 uur.

Bron: Nieuwsblad

www.clouseaufans.wordpress.com    www.clouseaufans.wordpress.com    www.clouseaufans.wordpress.com
kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 30 April 2008, 12:26:51 »

en zo weten we meteen ook de titel van de nieuwe cd, crescendo dus  Smiley (denk ik he)

en hopelijk gééééééén orkestgedoe lol, doe mij maar podium van in't midden  laugh
♪♫ Nickske ♫♪
VanBinnen

Zij aan zij, gaan we door de storm...

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 30 April 2008, 12:48:09 »

Ik vind "Crescendo" wel iets hebben :p
In tegenstelling tot vorige jaren weet ik wel absoluut niet wat ik mag verwachten van deze reeks :p
♪♫ Nickske ♫♪
VanBinnen

Zij aan zij, gaan we door de storm...

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 30 April 2008, 12:50:38 »

oh,ik hoop nog meer podia Tong
Maarjah, voor details wordt het blijkbaar afwachten hé Tong

Edit: lijkt het nu maar zo, of zijn ze dit jaar er vrij vroeg bij om de titel bekend te maken??
linds
En Dans

I would cry among my treasured friend

Bekijk profiel
Re: Clouseau gaat 'Crescendo' in negende keer Sportpaleis
« Antwoord #6 Gepost op: 30 April 2008, 14:21:40 »

juist gebeld naar teleticket service ( de site ligt plat)....

voor 9 dec ,11dec , 14dec kunnen er nog  GEEN kaarten besteld worden gezien het een zittend middenplein is en ze nog niet echt weten hoe ze het gaan doen.
Ga volgende week nog eens bellen misschien dat ze dan meer weten......

Juist nog den 14 dec bestellen en dan ben ik op schema hé  Grijns Rollende ogen laugh

I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that  will change the world
linds
En Dans

I would cry among my treasured friend

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 30 April 2008, 14:22:28 »

Citaat van: linds op 30 April 2008, 14:21:40
juist gebeld naar teleticket service ( de site ligt plat)....

voor 9 dec ,11dec , 14dec kunnen er nog  GEEN kaarten besteld worden gezien het een zittend middenplein is en ze nog niet echt weten hoe ze het gaan doen.
Ga volgende week nog eens bellen misschien dat ze dan meer weten......Bedoel voor plaatsen middenplein hé

Juist nog den 14 dec bestellen en dan ben ik op schema hé  Grijns Rollende ogen laugh

I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that  will change the world
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 30 April 2008, 14:49:25 »

Ik kon gewoon bestellen hoor telefonisch.

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
heidi
En Dans

t Is een wonder hoe jij zo een effect hebt op mij

Bekijk profiel
clouseau crescendo
« Antwoord #9 Gepost op: 30 April 2008, 16:27:13 »

sportpaleis 2OO8 wordt clouseau crescendo !

http://www.q-music.be/page/wim_oosterlinck_showtime

hier kan je interview met kris beluisteren !!!!

http://www.sportpaleis.be/nl/kalender/103

tickets bestellen kan hier met extra show op 14 dec om 16 uur !
heidi
En Dans

t Is een wonder hoe jij zo een effect hebt op mij

Bekijk profiel
Re: clouseau crescendo
« Antwoord #10 Gepost op: 30 April 2008, 16:36:14 »

Clouseau Crescendo
kalender
Sportpaleis - vr 05/12/08 - 20:30 - bestel Sportpaleis - za 06/12/08 - 20:30 - bestel Sportpaleis - di 09/12/08 - 20:30 - bestel Sportpaleis - do 11/12/08 - 20:30 - bestel Sportpaleis - vr 12/12/08 - 20:30 - bestel Sportpaleis - zo 14/12/08 - 16:00 - bestel 9de concertreeks in het Sportpaleis
extra show op zondag 14 december om 16.00 uur

In december staan Koen en Kris Wauters op het podium van het Sportpaleis met CLOUSEAU CRESCENDO. Een jaar na Clouseau20, dat in het teken stond van 20 jaar ‘plaatjes maken’, kiest Vlaanderens populairste band opnieuw een bijzondere invalshoek voor zijn inmiddels negende Sportpaleisconcertreeks. Vijf concerten stonden er al op de kalender; producent PSE-Belgium voegt er nu een zesde aan toe, op een zondagmiddag.

Het succes van Clouseau in én buiten het Sportpaleis gaat crescendo. Dat wordt ook de naam van de nieuwe concertreeks in december. Clouseau20 mag dan al een (van de vele) hoogtepunt(en) zijn geweest, Clouseau Crescendo moet op muzikaal vlak minstens even ‘straf’, om maar niet te zeggen nog straffer worden. Clouseau blijft groeien en met de jaren sterker worden en dat zullen Koen en Kris ook in 2008 in het Sportpaleis bewijzen.

De uitdaging is nochtans niet min. Elk jaar is het voor de broers Wauters en producent PSE-Belgium een enorme uitdaging om een show samen te stellen die minstens even feestelijk, dynamisch en indrukwekkend is als de vorige. Na Clouseau & Orkest, Speciale Editie I en II, In ‘t midden, Vanbinnen, In ‘t lang en In ’t dubbel en Clouseau20 wordt de lat weer bijzonder hoog gelegd om de vele tienduizenden fans bijzonder te verrassen en van december opnieuw de Clouseaumaand te maken. Er wordt nog niet verklapt welk bijzonder concept nu bedacht werd, maar de fans mogen natuurlijk wel al beginnen raden.

Vorig jaar vestigden Koen en Kris Wauters een nieuw Sportpaleisrecord met 253.000 bezoekers op 18 Clouseau20-concerten. Dat waren er 2.000 meer dan hun vorige record uit 2004 voor Vanbinnen.

Omdat heel veel fans het concert graag met het gezin meemaken, is ook de kaartverkoop geopend voor een optreden op zondag 14 december om 16.00 uur.

Voor Clouseau Crescendo waren eind april al meer dan 30.000 plaatsen gereserveerd. Wie als één van de eersten bestelde, krijgt eerdaags een betaalformulier in de bus. De bestellingen worden definitief als de kaarten uiterlijk tegen 30 juni worden betaald. Bestelde u voor een grotere groep (vanaf 40 personen) en is 30 juni voor u te vroeg om de betaling te kunnen verrichten, neem dan zo snel mogelijk contact op met Tele Ticket Service 070/345.345 (vanuit NL: 0900-45.000.45).

Kaartjes kosten:
18 euro – staanplaatsen balkon
21 euro – zitplaatsen beperkt zicht onder balkon
26 euro – staanplaatsen middenplein
31 euro – zitplaatsen balkon en tribunebochten
31 euro – rolstoelplaatsen
36 euro – zitplaatsen tribunes

Klik hier voor meer informatie over de VIP-arrangementen die worden aangeboden.

Clouseau Crescendo is een productie van PSE-Belgium i.s.m. Eén, Donna, Dag Allemaal en Het Laatste Nieuws.

organisator: PSE-Belgium
website: http://www.clouseaucrescendo.be
Tikry
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 30 April 2008, 17:29:01 »

Clouseau Crescendo.. Crescendo Clouseau..

nja.; kweet het toch niet ze! Kben niet direct voor die naam te vinden.. Grijns

Mààr het is de muziek en de broertjes ( en muzikanten óók ja Grijns ) , die het belangrijkste is hé Brede lach
én de sfeer!!! jeuj!!!  Cool Grijns Grijns Grijns Grijns Grijns Ik zie het al hélmààààl zitten Brede lach

( Ik voelde gewoon, dat er iets zat aan te komen LOL Grijns )

Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 :
meli5
En Dans

Later schaam ik me maar eerst vier ik feest.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 30 April 2008, 17:44:30 »

ik vind de naam anders best wel een goeije

Zij aan zij gaan we door de storm
Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
Tikry
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 30 April 2008, 17:45:10 »

Citaat van: linds op 30 April 2008, 14:21:40

Doe je ze weer allemààl, Linds ? Thumbs_up Brede lach Moventoch! Brede lach Super !!! Brede lach Cool Grijns

Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 :
KatiaH
Vonken & Vuur

vroeger zat ik anders in elkaar...

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 30 April 2008, 19:18:54 »

Een zittend middenplein?  smiley1 Damn, 'k wou juist met mijn dochter eens lekker tussen de menigte gaan STAAN... Onbeslist
Ach wat, als we d'er maar bij zijn hé Thumbs_up

het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart!
geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
Pagina's: [1] 2 3 4 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: