|
Mieke
|
 |
« Gepost op: 25 April 2008, 08:54:12 » |
|
... onder een stralend lentezonnetje waren we op weg naar Disneyland Parijs voor een dagje plezier samen met Clouseau (wedstrijd Radio Donna). Tijd om herinneringen op te halen?  Ik ga vandaag alvast mijn foto's nog eens bovenhalen en nog steeds nagenieten van die vermoeiende, maar zeer plezante dag. 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 25 April 2008, 09:09:42 » |
|
Ooooo, mijmer mijmer vorige week toen het zo'n lekker weertje was kreeg ik ook zo'n heimwee en ik was blijkbaar niet alleen 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 25 April 2008, 12:46:55 » |
|
Ik heb vorige week nog naar de foto's zitten kijken. Wat gaat het toch vlug hé, is al een jaar geleden... Het was een supertijd voor sommige onder ons hé, de ene wedstrijd na de andere winnen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 25 April 2008, 13:15:20 » |
|
Vorig jaar was ik uitgerekend op deze dag, lol.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 25 April 2008, 14:58:16 » |
|
ohja, wat was dat een gezellig dag zeg, hmm heimwee
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 25 April 2008, 16:56:16 » |
|
30 april is het 18 jaar geleden dat ik Clouseau voor het eerst live zag 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
linds
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 25 April 2008, 18:07:11 » |
|
vorig jaar diene tijd hadden we de aperetief al lang binnen ( ja had mijn belofte nagekomen) Was het concert al gedaan.En konden we onder een straalende zon wachten op de gasten.( waar ik zéér mooie fotos van heb en dat er sommige hier nog altijd kwijlen als ze die zien  ) het was een super dag toen. Veel gelachen enz...... Sommige onder ons gingen wel 4 keer in den Roller coaster enz..... Man, man , man wat ik mis ik die tijd toch..........
|
|
|
|
|
|
I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that will change the world
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 25 April 2008, 18:58:48 » |
|
jaja....
kben dus ni de enige die eraan dacht
al van gisteravond
kzeg van jaja dan zaten we vroeg in ons bedje en te 3'en eruit... ma was het zeker waard
en twaren dan nog zo'n saaie lessen vandaag kviel echt in slaap en dan moest ik nog meer terugdenken aan vorig jaar kga voor ik ga slapen die foto met koen en kris nog es goe bekijken op mijn nachtkastje... mmmmmm en twas dan ook zo lekker warm...
mmmm jaja alweer jaar geleden zeg kwil de tijd echt terugdraaien
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 25 April 2008, 20:51:26 » |
|
30 april is het 18 jaar geleden dat ik Clouseau voor het eerst live zag  Dan was je d'er ook heel jong bij zeg!  Over een superfan gesproken 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 25 April 2008, 21:03:17 » |
|
30 april is het 18 jaar geleden dat ik Clouseau voor het eerst live zag  Dan was je d'er ook heel jong bij zeg!  Over een superfan gesproken  Ik ben 33 nu, dus reken maar uit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 26 April 2008, 12:18:12 » |
|
  Zaaaaaligggggggg toch hé!!! Hmmm... Zucht!
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26 April 2008, 12:21:15 » |
|
En de persfoto...  
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 26 April 2008, 12:31:14 » |
|
Sjiekkkkk!!!!  Amaiii.. hih.. kherken daar al paar gezichtjes si  Zijn dit nu allemaal mensen van hier?  Kregen jullie allemaal zo'n groene zak.. want pure toeval kan het niet zijn éé.. 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 26 April 2008, 12:37:20 » |
|
Ik krijg met dit mooie weer echt de kolder in mijn kop en zou zo in de trein stappen richting DLRP Woeiiiiiiiiiiiiiiiii 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 26 April 2008, 12:42:47 » |
|
Niet alle mensen op de persfoto zijn mensen van het forum hé, maar der zijn der wel een heel aantal bij van op Clounited! O.a. Nie, Carine, Eefje (denk ik...), Clouseau-freakske, ... en ikke, en waarschijnlijk nog wel enkele die ik vergeten ben... Op de 1ste foto: Brenda, Karen, Vicky, Sandrine, Linds, ikke en de andere 2 weet ik al niet meer... Sorry!  En die flashy rugzak kregen we inderdaad van Donna! En die moesten we voor de persfoto zo'n beetje in het zicht brengen hé!!!  Sjiekkkkk!!!!  Amaiii.. hih.. kherken daar al paar gezichtjes si  Zijn dit nu allemaal mensen van hier?  Kregen jullie allemaal zo'n groene zak.. want pure toeval kan het niet zijn éé.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|