slaaplachertje
Adrenaline
Herman en ik :)
|
 |
« Gepost op: 17 April 2008, 17:49:33 » |
|
Dus ik ga moeten kiezen voor optie 4: een mooie 8 op tien... Hij heeft die sexy oogjes en een heerlijk lichaam  maar hij wordt ook knapper omdat we wete hoe hij omgaat met de fans en dergelijke.. Als hij niet bekend was en ik liep hem voorbij op straat, zal ik wel eens omkijken, ma om nu te zeggen dat k hem perfect vind, nope!! don't go that far! Hij wordt ook knapper me de jaren, hoe ouder hoe beter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 17 April 2008, 18:02:02 » |
|
Haha!! Het laatste vaneigens!!! Die verdiend trouwens ook zo een topicje.. maarja.. Zijn kwaliteiten zijn niet te vullen met slechts enkele regeltjes hoor 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 17 April 2008, 19:05:47 » |
|
Van mij een dikke 8 op tien. Ik vind Koen gewoon een knappe vent, met een schoon, sportief lijf. Houden zo Koentje  En als hij lacht.....dan smelt ik helemaal..... 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 17 April 2008, 19:09:23 » |
|
Voor mij is er maar 1 man die telt: Kris 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 17 April 2008, 19:47:09 » |
|
Heb gestemd voor het vierde,zijn lach vind ik ook altijd tof,en vind hem nou veel schoner dan vele jaren terug. WENDY.S 
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 17 April 2008, 19:47:37 » |
|
Bijna àllemaal zo boffen met Koen, hoe perfect ie wel is.. En net dit antwoordje heeft nog maar 1 stemmeke Maarja, deze poll is nog maar 2 uur 'open'  .. Dus wie weet morgen een inhaalbeweging.. 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
|
|
tweety
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 17 April 2008, 21:14:18 » |
|
Ik geef hem een 9 .
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 18 April 2008, 07:43:00 » |
|
Hij krijgt van mij ook een voldoende (7 op 10), maar 10 op 10 krijgt hij zeker niet. Dat geldt trouwens ook voor Kris. Ze zien er beide goed uit. Maar z'n zijn geen van twee m'n type. Zouden ze niet bekend zijn dan weet ik niet of ze me op straat echt zouden opvallen.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 18 April 2008, 07:56:17 » |
|
Yes! Koen is the man!!! Ik vind het toch een leuke man om naar te kijken. Al moet ik zeggen dat hij er het ene moment een heel pak beter kan uitzien dan het andere moment. Het hangt echt af van zijn kledij, zijn kapsel,... Dus nee, echt perfect zou ik hem niet noemen. Er zijn zeker nog (enkele) knappere mannen in de wereld. Maar ik denk dat het het "totaalpacket" (vanbuiten en vanbinnen) is dat hem zo knap maakt. Ik heb hem een 9 gegeven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kleuterjufke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 18 April 2008, 10:12:12 » |
|
Van mij een dikke 9!!! Hij is zeker niet helemaal perfect,maar als mens vind ik hem ook geweldig!Hij heeft ons mannen (zoon en dochter) ook al enkele onvergetelijke momenten bezorgd. We kwamen hem ook eens onverwacht tegen en ook dan was hij vriendelijk en maakte efkes tijd voor hen!Hij kon evengoed doen alsof hij ze niet kende,is veel gemakkelijker! Ik moet toegeven dat ik vroeger een verkeerd beeld had van Koen (vond hem ne flauwe en had me 200% vergist),maar sinds enkele jaren is hij alleen nog maar in mijn achting gestegen!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 18 April 2008, 10:23:23 » |
|
een 8 op 10 voor mij  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daphne
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 18 April 2008, 10:56:42 » |
|
Voor mij 9/10 Schoon ventje en zeer sympathiek, maar perfect? I don't know. We should ask Valerie hé. Maar niemand is perfect. Hij heeft ongetwijfeld ook negatieve punten. Zelfs mijn ventje is niet perfect  Al scheelt da nie veel. En inderdaad, Koen wordt veeeeeeeeeeeel mooier met de jaren. Da belooft voor Clouseau40. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dyonne
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 18 April 2008, 12:04:58 » |
|
Ik heb hem een 8 gegeven!
|
|
|
|
|
|
Pluk elke dag, maar doe niet wat niet mag!!! 
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 18 April 2008, 12:27:03 » |
|
Perfect is toch niet mooi? Ik vind iemand die niet 100% volmaakt is veel mooier en menselijker. En geef toe, wie is er wél 100% perfect??? Dat bestaat niet volgens mij. De perfectie... (het lijkt wel een titel voor een clouseauliedje  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|