|
Tikry
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 30 April 2008, 22:37:50 » |
|
LOL Zotteke  Ik pruts niet ; ik citeer  hihi Groot gelijk heb je.. Zowat iedere dag Clouseau op de radio! Je zou voor minder welgezind zijn hé 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 2 Mei 2008, 20:16:26 » |
|
Vanavond rond 10 voor 8 op Donna : "Heb ik ooit gezegd" Dat vind ik nu zo ne schone trage zie, kan ik echt van genieten, de tekst alleen al, en dan Koen zijn stem... Hmmmmmmmmmm 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 3 Mei 2008, 07:34:04 » |
|
Gisteren waren we even gestopt in het Rosada outlet shopping center van Roosendaal om iets te gaan eten. Het eerste wat ik hoor toen ik uit de wagen kwam was: 'Zie me graag ik heb je nodig ... ... ...'  Zelfs m'n ventje had het direct door wie er aan het zingen was  & z'n commentaar was weer gelijk gewoonlijk
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 3 Mei 2008, 09:38:44 » |
|
z'n commentaar was weer gelijk gewoonlijk
.. t'Was weer niet al te positief zeker? 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 3 Mei 2008, 09:50:20 » |
|
z'n commentaar was weer gelijk gewoonlijk
.. t'Was weer niet al te positief zeker?  Dat viel eigenlijk wel mee  . Hij was me gewoon een beetje aan het plagen, maar negatief staat hij er niet tegen over. Heb hem maar direct 'teruggepakt' door hem uit te nodigen voor december voor het Sportpaleis. Doet hij namelijk toch niet, interesse heeft hij misschien wel, maar een hele avond in een taal die je maar amper begrijpt is gewoon niet leuk. Trouwens moet ook nog maar afwachten of hij dan in het land is.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 3 Mei 2008, 10:08:06 » |
|
Ach, mijn man wil ook nooit mee naar 't sportpaleis, niet voor Clouseau en niet voor een andere artiest  Hjj moet het zelf maar weten.! 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 3 Mei 2008, 21:19:55 » |
|
We zijn gisteren en vandaag naar Nederlands geweest, waren we daar boodschappen aan het doen bij de Jumbo hoorde we Clouseau op de radio met 'Ik wil niet dat je weggaat' Dat was leuk boodschappen doen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 5 Mei 2008, 08:48:37 » |
|
Domino op radio Donna rond kwart voor 10! Heel 't weekend geen enkel Clouseautje gehoord, 'k was al bijna aan 't afkicken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 5 Mei 2008, 11:12:26 » |
|
Ik dacht al, Katia is zo 'stillekes'...  Ik heb van't weekend een half "Casanova'ke" gehoord en dan nog eens een stuk van een ander liedje. Maar ben al vergeten welk....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 5 Mei 2008, 16:17:36 » |
|
Kwart voor één! -> Laat me nu toch niet alleen , en ik denk dat dat op 4FM moet geweest zijn! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 6 Mei 2008, 07:40:35 » |
|
Ik ben sinds gisterennamiddag overgeschakeld op Donna, maar.... nog geen Clouseau gehoord... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 6 Mei 2008, 07:48:13 » |
|
Ha, maar nu wel, kwart voor negen : De Tegenpartij.  Volhouden Bietje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 7 Mei 2008, 14:31:53 » |
|
Net over 3 uur kwam Vanbinnen uit de radio, 't was precies telepathie, want ik was juist aan 't denken wanneer zou er nog eentje van Clouseau komen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 8 Mei 2008, 08:30:11 » |
|
Vanmorgen even voor 9 uur een half danske geplaceerd op een halve 'En Dans' : onderbroken voor reclame en nieuws 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 9 Mei 2008, 12:02:45 » |
|
Rond half elf op Donna : Ik geef me over.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|