|
KatiaH
|
 |
« Gepost op: 17 April 2008, 07:57:26 » |
|
Wie heeft vandaag een nummer van Clouseau op de radio gehoord? Ik heb alvast vanmorgenrond 8:15 u Vanbinnen op Donna gehoord. En de afkondiging ging als volgt ; dit was onze uitvaartman, Koen Wauters van Clouseau met Vanbinnen!  De dag is weeral goed begonnen 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 17 April 2008, 08:29:22 » |
|
Ik had gisteren mijn schoonouders op bezoek. Plots hoor ik op de achtergrond de goddelijke stem van Koen met "Zie me graag" op de radio (4FM). Ik heb mijn man en schoonouders een paar minuten gelaten voor wat het was en gauw de keuken in gevlucht om even te genieten (en mee te zingen!)...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 17 April 2008, 09:04:53 » |
|
Ha, klinkt bekend, hier gaat de radio meestal iets harder als ik zo'n bekende intro hoor, of ik zonder me even af, of ik vraag of ze even wat stiller kunnen zijn 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 17 April 2008, 16:31:21 » |
|
Ik heb verleden week ergens, op Radio2, een oud nummer gehoord ( en voor mij onbekend tot nu dus  ) .. 'Door de muur', en de dag erop was het: 'Dat ze de mooiste is' *smelt*smelt* 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
slaaplachertje
Adrenaline
Herman en ik :)
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 17 April 2008, 17:53:48 » |
|
Door de muur is toch een bekend?? staat op de dubbelcd ' 87 -' 97, het laatste liedje zelfs als ik het me goed herinner en ikdenk dathet zelfs uitgebracht is.... ik vond het echter ni zo'n goed liedje maar ja ni alles kan een mens goed vinden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 17 April 2008, 18:22:17 » |
|
gister tijdens het foute uur op q-music hoorde ik 'anne'. hoezo fout??? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TakeMeDown92
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 17 April 2008, 18:57:52 » |
|
ik had laatst in eens in de albertheijn een live verzie van Ik wil niet dat je weggaat.. echt raar:P had ik niet op de radio verwacht xD ik dacht eerst dat de mp3 speler op mijn mobiel aan ging maar dat was dus niet zo 
|
|
|
|
|
|
-» **Straight out of nowhere x.
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 17 April 2008, 19:27:31 » |
|
daarstraks bij de bowling schalde domino opeens door de luidsprekers  ik weet wel niet of het de radio was of niet, maar toch  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 18 April 2008, 07:46:46 » |
|
Ik hoor regelmatig nummer van Clouseau voorbij komen op Q music  . Bijna dagelijkst komt er wel iets voorbij. Ik hoor het wel, maar er echt bij stil staan doe ik niet.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Eefjevt
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 18 April 2008, 08:26:34 » |
|
Begin van de week was ik even met Kelsey naar de AH, we waren nog geen 2 tellen binnen of Domino was op de radio... Toen we klaar waren en ik de auto startte begon net En Dans Kelsey's reactie: "misschien willen Koen en Kris ons zo laten weten dat ze ons ook missen" Wie weet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 18 April 2008, 09:23:05 » |
|
Kippenvelmoment : Heb ik ooit gezegd.... vanmorgen op de radio bij Donna ... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiQui
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 18 April 2008, 20:40:45 » |
|
Naar mijn idee wordt Clouseau héél vaak gedraaid. Hebben jullie dat ook dat wanneer je in de auto zit er gegarandeerd Clouseau binnen de kortste keren voorbij komt? Soms denk ik dat het gewoon geen toeval is haha.. Speciaal voor mij  , want zo vaak zit ik niet in de wagen. Vandeweek ook, we stappen in, sleutel omdraaien in het contact en voila, Clouseau. Zeg ik al nee hoor is echt de radio en geen cd!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 18 April 2008, 20:41:31 » |
|
Gisteren kwam op mijn werk op de radio Casanova voorbij. En ik was net met een klant aan de telefoon en als ik Clouseau op de achtergrond hoor ben ik even afgeleid  Moet me dan echt heel erg concentreren op de persoon aan de andere kant van de lijn. En soms...hoe spijtig ook mijn andere hoor ff dicht doen  Ook als ik Koen's stem hoor in dat Dela spotje op de radio 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sylleke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 19 April 2008, 13:45:26 » |
|
Ze komen inderdaad wel vaak voorbij op de radio. Niet erg natuurlijk. Als ik het dan al eens niet hoor en het dochtertje van mijn zus in de buurt, maakt ze me er wel attent op. Zo kwam ze vorige zondag de keuken in gelopen zegt ze heel droog tegen haar mama: Zeg mama,clouseau was juist op de radio. Ahja zegt mijn zus, en met welk liedje? Met de Mobelprijs. Hihihi Haar foutjes in de titels vergeven we haar natuurlijk, ze is nog maar pas 4 jaar geworden, maar ze zingt ze allemaal uit volle borst mee
|
|
|
|
|
|
16 mei bree 18 september hamont
|
|
|
|
tweety
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 19 April 2008, 16:17:22 » |
|
Deze morgen "en dans" op radio 2. 
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
|