|
Kristien
|
 |
« Gepost op: 3 April 2008, 20:22:47 » |
|
Stem even of je het een goed idee zou vinden om die verjaardagstopics af te schaffen?  Als het afgeschaft wordt, kan je natuurlijk nog altijd je gelukwensen overbrengen via PM !
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 3 April 2008, 20:25:29 » |
|
Nee.. Ik vind van niet..  Of we zouden mss een aparte categorie moeten hebben.. Of alles in één topic.. Maar jij vindt het toch ook fijn, als mensen je iets toewensen 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 3 April 2008, 20:28:07 » |
|
Nee dat hoeft voor mij niet. WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 3 April 2008, 20:48:03 » |
|
Maar jij vindt het toch ook fijn, als mensen je iets toewensen  Ja, idd daarom ook mijn voorstel om het via PM te doen, ik vind dat persoonlijker en het forum komt er niet zo vol met topics over te staan  Misschien een aparte categorie, dat kan ook nog. Dat ze uit het babbelhoekje gaan. Zal dat als optie toevoegen in de poll.
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 3 April 2008, 20:50:33 » |
|
Hee, dat is het andere uiterste. Ik zou er een apart hoekje voor maken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 3 April 2008, 21:04:10 » |
|
Ik vind afschaffen prima. Misschien een leuke melding als de jarige inlogt op de verjaardag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 3 April 2008, 21:08:06 » |
|
Hee, dat is het andere uiterste. Ik zou er een apart hoekje voor maken!
het is de tijd van de frustraties hé  En die verjaardagstopics vind ik echt nutteloos... Persoonlijk vind ik het veel leuker om en PM'tje te ontvangen van iemand dan al die topics... Maar dat is mijn mening en daarom mogen jullie stemmen 
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 3 April 2008, 21:11:48 » |
|
Ik vind afschaffen prima. Misschien een leuke melding als de jarige inlogt op de verjaardag.
Ja! Misschien is dit ook een leuk idee, Kristien..  Niet enkel op je Profiel.. maar ook op de HomePage vanboven ofzo.. 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 3 April 2008, 21:37:59 » |
|
Ja! Misschien is dit ook een leuk idee, Kristien..  Niet enkel op je Profiel.. maar ook op de HomePage vanboven ofzo..  Da's idd een prima idee. Een persoonlijke verjaardagswens is zo veel leuker....
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Andy
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 3 April 2008, 21:39:39 » |
|
Ik stem voor volledig afschaffen, alhoewel ik daarna inzag dat een apart verjaardagstopic ook wel handig is 
|
|
|
|
|
|
Nu blijk je de juiste vergissing... jij bent toch het levende bewijs... je vergissen hoeft zo erg nog niet te zijn!
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 4 April 2008, 07:35:41 » |
|
Ik heb op een aparte verjaardagstopic gestemd. Het volledig afschaffen zie ik niet goed zitten. Als iedereen mails begint te sturen naar de betreffende jarige, dan wordt z'n mailbox misschien overspoelt met mailtjes. De ene zal dat leuk vinden, de andere niet. Hier kan hij/zij het op het gemak komen lezen & weet men toch dat er hem/haar gedacht is.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 4 April 2008, 07:55:46 » |
|
Ik stem ook op een aparte verjaardagstopic. Maar waar ik me al héél lang aan stoor dat is het volgende: er zijn altijd mensen die een dag op voorhand al beginnen gelukwensen voor de dag erna. Das nu ne keer zo belachelijk toch, het is de dag zelf dat je iemand gelukkige verjaardag moet wensen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lindz
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 4 April 2008, 09:10:24 » |
|
Ik stem ook voor een apart hoekje. Denk trouwens dat er een hoop ergernis wegvalt als het gehele babbelhoekje wordt gesplitst, dat hoekje is té algemeen, alles hoort daar thuis he: verjaardagen, spelletjes, werk, hobby, gezondheid,... Mss iets om eens te bekijken Kristien? Is maar een idee he 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dyonne
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 4 April 2008, 10:42:26 » |
|
Ik heb ook gestemd voor een apart plaatsje voor de verjaardagen.
|
|
|
|
|
|
Pluk elke dag, maar doe niet wat niet mag!!! 
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 4 April 2008, 10:55:23 » |
|
ik heb gestemd voor het niet af te schaffen. Niet iedereen heeft graag hopen mails in zijne mailox. Als op de dag van iemand zijn verjaardag een topic aangemaakt word voor mij geen probleem,maar maak dan aub geen topics aan voor mensen die maanden geleden hun aangemeld hebben een paar posts gedaan hebben en dan niks meer van hun hebben laten horen want die komen hier toch niet meer langs. Er zijn hier andere topics die voor mijn part niet op hun plaats zijn. zoals wat heb je laatst gekocht of wat heb je vandaag gedaan of ik wil mijn haar veranderen komaan dat zijn voor mij topics die gebannen mogen worden.
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|