|
Kristien
|
 |
« Gepost op: 2 April 2008, 12:50:19 » |
|
Hoi,
Naar aanleiding van het topic dat er nogal veel 'gechat' wordt op het forum, vroeg ik me af of jullie het handig zouden vinden een chat op het forum toe te voegen en wat jullie de voor-en nadelen vinden. Bedoeling is dat er daar over ditjes en datjes gepraat wordt maar dat de clouseau stuff natuurlijk nog altijd op het forum staat.
Jullie mening graag via de poll !
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 2 April 2008, 12:55:09 » |
|
Dat zou wel leuk zijn.  Niet dat ik nu zo'n chatter ben, maar voor degene die zich geroepen voelen zou dit een goede uitkomst zijn. Kan iedereen die het wil daar z'n gang gaan. Kan men zoveel off topic gaan als men wil & de rest hoeft zich er niet aan te ergeren 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Andy
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 2 April 2008, 13:05:08 » |
|
Lijkt me ook een goed idee 
|
|
|
|
|
|
Nu blijk je de juiste vergissing... jij bent toch het levende bewijs... je vergissen hoeft zo erg nog niet te zijn!
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 2 April 2008, 13:06:28 » |
|
ik stem ook voor, ik denk dat er dan idd minder ergernissen gaan zijn hier  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 2 April 2008, 15:04:15 » |
|
Ik stem voor, of ik er gebruik van maak weet ik nog niet! Kom vast weleens langs waaien
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 2 April 2008, 15:23:22 » |
|
Ik heb ook ja gestemd, zou minder ergernis teweeg brengen in ieder geval 
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 2 April 2008, 15:33:22 » |
|
ik stem voor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 2 April 2008, 15:54:25 » |
|
Ik stem voor, of ik er gebruik van maak weet ik nog niet! Kom vast weleens langs waaien Same here. Ben zelf niet zo'n chatbox-type maar het zou wel een uitkomst zijn voor het forum denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 2 April 2008, 16:16:57 » |
|
Een chat.. hajaaa.. vaneigens  Dààr wacht ik al lang op..  LOL
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Sabrina
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 2 April 2008, 18:20:23 » |
|
Zou tof zijn.
|
|
|
|
|
|
Brien with the Clouseaumobiel.
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 2 April 2008, 18:25:37 » |
|
Heb ook voor gestemd. Zelf ben ik geen chatter, maar degenen die dat regelmatig wel willen doen is het een uitkomst denk ik.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 2 April 2008, 18:56:24 » |
|
Ik heb uiteraard ook voorgestemd. Niet omdat ik er zelf veel gebruik van zal maken, dan wel omdat ik denk dat een hoop nonsense berichtjes daardoor zullen verdwijnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 2 April 2008, 21:14:42 » |
|
Ik heb ook voor gestemd, zou idd praktisch zijn voor zij die eens graag off-topic verder babbelen.... zonder dat de anderen zich daaraan dan moeten storen!
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 2 April 2008, 21:17:48 » |
|
ik stem ook voor ja,want het begint een beetje rommelig te worden en zo zullen allerlei onnozele  topics vermeden worden denk ik (hoop ik )
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 2 April 2008, 22:09:49 » |
|
Ik heb tegen gestemd, maar meer vanuit mijn eigen oogpunt... Dan ga ik NOG meer tijd doorbrengen online... :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|