|
Tikry
|
 |
« Gepost op: 31 Maart 2008, 12:58:25 » |
|
kHoor jullie denken: Wéér zo'n onzinnig topic haha  .. maar toch..  Als er één dag is, die ik zou willen schrappen op de kalender, is het deze wel  Ik trap er iedere keer in, in die ( enerzijds leuke originele maar anderzijds dwaze ) april-grappen..  kHoopte al dat ik niet moet werken morgen, moet dus wel gaan .. Damn.. Ze zullen me weer goed liggen hebben zeker  En hier thuis ook trouwens  'Keshia, Téléfóóóón!!' is ééntje die jàren aan een stuk meegaat, waar ik me nog altijd laat aan vangen.  Ben 's benieuwd voor morgen  Nu ben ik curieus wie hem/haar altijd laat beetnemen hier... 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 31 Maart 2008, 13:21:37 » |
|
'Keshia, Téléfóóóón!!'
Haha, dat vind ik eigenlijk wel een goeie. Je ziet hoe simpel het kan zijn hé. Och Keshia, troost u, ik laat me ook regelmatig vangen. En zelf een goeie grap verzinnen, dat kan ik dan weer niet... Nog even tanden bijten en we zijn weer voor een jaar van 1 april af.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slaaplachertje
Adrenaline
Herman en ik :)
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 31 Maart 2008, 14:01:03 » |
|
1 april  that's my day, i love it!! ik kijk altijd uit naar het 'leugentje' dat de nieuwsdiensten verzinnen.. ben al aant denken wat ik allemaal ga uitsteken  lots of fun
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SandrinaD
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 31 Maart 2008, 14:05:23 » |
|
Vind 1 april ook heel plezant, maar heb nooit veel inspiratie  Heb mijn broer enkele jaren geleden (hij zal dan rond de 10jaar geweest zijn) eens wijsgemaakt dat als je je hand boven de boter houdt je dan een warme gloed voelt. Ik demonstreerde eerst even, en dan was het zijn beurt.... Enja, dan *PETS* zijn hand in de boter :p Hij kon er niet echt mee lachen, maar vond het wel geslaagd 
|
|
|
|
|
|
Don't you underestimate the strength of a woman
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 31 Maart 2008, 14:32:45 » |
|
Herinner ik me plots dat m'n ma, m'n pa beetnam.. door hem naar een krantenwinkel te zenden om ' Het Zondagsblad' .. iets in die aard.. Die krant bestaat natuurlijk niet  Dus mijn pa erheen.. Die dame zei: " We hebben hem niet " .. M'n pa verstond dat ie uitverkocht was.. dus hij naar een andere zaak  Tot zijjne frank viel Hij met rode kop weer naar huis  ik kijk altijd uit naar het 'leugentje' dat de nieuwsdiensten verzinnen..
Als het maar wéér niet is dat Koen, Clouseau verlaat! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 31 Maart 2008, 14:39:51 » |
|
Was dat dan al eens een aprilgrap geweest? Die kan ik me niet herinneren, of ,ik heb ze gemist... 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 31 Maart 2008, 16:53:35 » |
|
1 april grappen zijn alleen leuk als ze echt origineel zijn. Dus je veter zit los enzo daar trappen we niet in!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 31 Maart 2008, 16:56:58 » |
|
1 april grappen zijn alleen leuk als ze echt origineel zijn. Dus je veter zit los enzo daar trappen we niet in!
*bloos* hanee? oeps..  En dan kijk je naar benee, en krijg je een tik tegen je kin!  haha
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 31 Maart 2008, 18:51:59 » |
|
'Keshia, Téléfóóóón!!'
Haha, dat vind ik eigenlijk wel een goeie. Je ziet hoe simpel het kan zijn hé. He ja das een goeie......... zo hem morgen eens ff uithalen, als ik hem niet vergeet.........
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 1 April 2008, 05:11:36 » |
|
hmm.. al 6u..  t'is mss vroeg, maaar ik blijf op m' hoede ze!!!! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 1 April 2008, 08:16:11 » |
|
De jongens van onze TD beneden hebben daar een stinkbom laten afgaan... heel de gang en het trappenhuis stinken nu...... BAH! 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 1 April 2008, 08:21:00 » |
|
Bah, verschrikkelijk! Ik was deze ochtend achterdochtig bij elk item op het nieuws. Wat is de instinker? Dat er meer dioxine zit in eieren van scharrelkippen? Of dat er een korting wordt gegeven aan gezinnen met een laag inkomen voor gas en electriciteit? Eén ding staat vast, ik ben vandaag van niets zeker! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 1 April 2008, 11:35:50 » |
|
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 1 April 2008, 12:26:05 » |
|
heb de botergrap van sandrina met mijn zoon 11 uitgehaald, ha ha nieuwsgierig als hij is trapte hij er volledig in humor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meli5
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 1 April 2008, 12:44:30 » |
|
ik heb de grap van de telefoon en van de boter met mijn broer uitgehaald en hij is er ingetrapt :p
|
|
|
|
|
|
Zij aan zij gaan we door de storm Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
|
|
|
|