|
Tikry
|
 |
« Gepost op: 29 Maart 2008, 15:49:42 » |
|
Ben gisteren dan ein-de-lijk naar m'n kapper geweest!  M'n haren staan weer schoon in een hanekammetje..  Ik heb zin om m'n haar blond-wit te doen.. ( Is nu bruin .. )  Dit schoot me plots tebinnen! En ben al zeker van mijn gedacht!  Al meteen een rendez-vous gemaakt.. No way back dus..  Volgende maand al, zal ik dus ge-make-overt worden  Ook al iemand hier, die een totale ommezwaai met z'n haar heeft gedaan? 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
lientje1994
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 29 Maart 2008, 15:53:22 » |
|
Ik heb ooit al eens blonde stukjes gehad in men haar en da was ook wel even aanpassen hoor. Het was niet helemaal anders maar toch.
|
|
|
|
|
|
Casanova is verliefd Schrijft gedichten, schrijft een brief
|
|
|
|
lindz
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 29 Maart 2008, 18:44:10 » |
|
Mijn natuurlijke kleur is ook bruin en ben 8 jaar blond geweest. Sinds zwangerschap terug bruin en dat blijft wel weer een tijd zo, was het echt wel beu om die lelijke uitgroei te laten bijwerken om de 6 weken en zou ook niet gezond zijn voor m'n beebje dus dat speelde zeker ook mee om terug donker te gaan. Mijn kapper wou het destijds niet ineens zo fel blond maken, ik zou me serieus verschrikken en spijt hebben zei 'm, maar nee hoor, ik moest en zou blond zijn die dag  En ja, gezien ik het 8 jaar heb gehouden was de schok dus toch niet zo groot  Ben benieuwd hoe het je gaat staan, foto's plaatsen he!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 29 Maart 2008, 18:54:11 » |
|
Mijn kapper wou het destijds niet ineens zo fel blond maken, ik zou me serieus verschrikken en spijt hebben zei 'm, maar nee hoor, ik moest en zou blond zijn die dag  En ja, gezien ik het 8 jaar heb gehouden was de schok dus toch niet zo groot  Ben benieuwd hoe het je gaat staan, foto's plaatsen he!! kVroeg 's raad bij de mijne, en hij verschoot eerst toen ik hem dit vroeg  die zei : Je hebt geen DonkerBruin haar, is ietsje lichter van kleur, dus blond zou wel passen bij jou ..  Die zei ook dat ik een speciaal geval ben!  Allé, het schoot me te binnen en moest het direkt al hebben..  Ik wil m'n haar zo een beetje als Pink  ( Ge moet niet vragen wààr ik m'n inspiratie gehaald heb  ) Dus.. Binnen hier en een maandje .. post ik foto's 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Sissi
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 29 Maart 2008, 19:26:22 » |
|
Ik ben vorige week naar de kapper geweest. Ik had lang donkerbruin haar. Donkerbruin is het nog steeds, maar 't is wel een serieus stuk korter. Ik heb gekozen voor een kort kapsel met naar buiten gebrushte piekjes. Da's elk jaar mijn zomerkapsel. Ik weet het, dit jaar ben ik wat te vroeg met mijn zomerkapsel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 29 Maart 2008, 21:53:13 » |
|
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
TakeMeDown92
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 30 Maart 2008, 01:04:23 » |
|
K vind dat witte echt heel mooi xD ik zou het eerst ook doen:P dus ik had net het zwarte eruit laten groeien maar heb het nu toch weer zwart gedaan:P maarja dan met aan de zijkant en in mijn pony horizontale strepen:P
|
|
|
|
|
|
-» **Straight out of nowhere x.
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 30 Maart 2008, 07:42:48 » |
|
Ik heb mijn haar lang zo gehad zunne grote nadeel als je bruin haar hebt dat je na een 3 tal weken al serieus uw uitgroei zal zien is ook heel slecht voor het haar k heb het lang gedaan maar ben er nu eindelijk van afgestapt toen ik mijn haar voor de eerste keer weer bruin had en ik ging bij koen ( was in Gent ) zei hij : " och, ons wittekopke is bruin nu " mijn buurmeiske die voor de eerste keer mee was moest nogal ogen trekken  " hij ziet da ; oe tof en hij herkent u nog met ander haar ook !!! " zei ze vond da ook wel leuk dat hij da liet blijken  dus Keshia, hopelijk ziet Kris het ook é 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 30 Maart 2008, 10:27:25 » |
|
Ajjaaa.. Vicky, t'is jiust!!! kHeb daar idd ng die foto's van, Ja, da was ook sjiek zeg!!  Amaiiii  kZal me dan eens gaan 'presenteren' bij de Kris.. haha  ... ( Ohnee.. stel je voor dat hij gewoon niets merkt, jong  .. haha  ) En van die uitgroei.. Heb dit ook eens gevraagd.. En hij zei:" Als je het goed verzorgt, en met de juiste producten ed.. kan je haar niet kapot gaan enzo.. " En mij dan 35.000 productjes getoond .. je kent dit hé.. Kappers en reclame maken voor hun producten..  kBen het 's aan het rondchecken bij vrienden, wat zij ervan zouden vinden....  en bijna iedereen is enthousiast..  Komt een vriendin me gisteren leuk vertellen:" Nee, Keshia, Doe da nie!! Da ga niet passen bij u! "... Maarja.. Pech voor haar eh dan, Dan moet ze maar niet kijken 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 30 Maart 2008, 10:31:57 » |
|
je weet wat ze zeggen he blondes have more fun!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 30 Maart 2008, 20:08:23 » |
|
oh pink, die geeft altijd iets cools met haar haar en wil wel een make over hehe, maar zo kort no way, nooit meer haha kben echt curieus hoe het resultaat gaat zijn sebiet herkennen we u niet meer
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 30 Maart 2008, 20:10:52 » |
|
kben echt curieus hoe het resultaat gaat zijn sebiet herkennen we u niet meer
haha.. mabetoet ..  ..
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 30 Maart 2008, 20:24:27 » |
|
ja waarschijnlijk wel é, zo'n zot geval als gij? haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 30 Maart 2008, 20:26:47 » |
|
ja waarschijnlijk wel é, zo'n zot geval als gij? haha
hahahaha  btw.. Hebt gij uw haar kort gehad?  Da zou ik wel eens willen zien ze 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 30 Maart 2008, 20:32:31 » |
|
ik kan u verzekers, tes het zien niet waard, dat er me nooit iemand gezegt geeft dat het op niks trok, ik versta mer er nog steeds nie aan haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|