|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #1860 Gepost op: 17 Januari 2010, 17:30:46 » |
|
een t shirt met lange mouwen bij S.Oliver,
Toffe winkel, hé! Ligt zowat in dezelfde lijn als Esprit vind ik. Dat zijn dan ook mijn favoriete winkels.  Bij mij ook, Esprit en S.Oliver , daar vind ik altijd mijn smaak  EN kom ik altijd buiten met iets 
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #1861 Gepost op: 17 Januari 2010, 21:55:26 » |
|
ikke ook bij oliver en esprit geweest, bij oliver, gestreepte jeans en bij esprit ne riem 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #1862 Gepost op: 19 Januari 2010, 19:53:16 » |
|
- nieuwe winterjas - riem - oorringen in de vorm van gitaren - oorringen in de vorm van muzieknootjes - armbandje - een ketting - een bling bling strik voor in mijn haar - rekkers voor in mijn haar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanneke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #1863 Gepost op: 21 Januari 2010, 14:11:14 » |
|
bruin lang laarzen van S.Oliver , en dan nog een kleedje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #1864 Gepost op: 21 Januari 2010, 19:49:03 » |
|
schoentjes van Baby Phat! (van 80 euro naar 30 : dit noem ik solden  ) zijn sandaaltjes in goudkleur met allemaal diamantjes...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #1865 Gepost op: 21 Januari 2010, 22:50:41 » |
|
schoentjes van Baby Phat! (van 80 euro naar 30 : dit noem ik solden  ) zijn sandaaltjes in goudkleur met allemaal diamantjes... In Amerika zie je dat merk trouwens heel vaak maar hier lijkt het precies minder ingeburgerd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #1866 Gepost op: 22 Januari 2010, 18:38:18 » |
|
schoentjes van Baby Phat! (van 80 euro naar 30 : dit noem ik solden  ) zijn sandaaltjes in goudkleur met allemaal diamantjes... In Amerika zie je dat merk trouwens heel vaak maar hier lijkt het precies minder ingeburgerd. ooooh, en ik ben aan het kijken voor New York... leuk  ja mijn ouders kennen dat merk ook niet: en ik heel de tijd: BABY PHAT!!!  nuja is ook door een vriendin, die is supergeinteresseerd in schoenen en kent daar ook alles van  vandaag weer wat gekocht - kniebroek om zumba te doen - en speciale tuniek met allemaal pailletjes op de rug allebei van het merk : madonna EN in solden gewoon ( - 70%): ik hou van het einden van de solden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #1867 Gepost op: 22 Januari 2010, 23:39:11 » |
|
ooooh, en ik ben aan het kijken voor New York... leuk  ja mijn ouders kennen dat merk ook niet: en ik heel de tijd: BABY PHAT!!!  nuja is ook door een vriendin, die is supergeinteresseerd in schoenen en kent daar ook alles van  In New York zal je die zeker terugvinden. In San Francisco kwam ik geregeld kledingstukken tegen van Baby Phat, al zijn ze vooral gekend voor hun leuke schoenen. Vooral het goud dat vaak terugkomt vind ik leuk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Annika
|
 |
« Antwoord #1868 Gepost op: 23 Januari 2010, 09:12:04 » |
|
gisteren heerlijk geshopt in Antwerpen, met als resultaat: - een Esprit tas (van 70, voor 30 euro) - twee nieuwe shirts - broek - magneten - sneakers nog wat kleine dingen die ik nu vergeten ben Alles in de uitverkoop, heerlijk!!
|
|
|
|
|
|
**Hier bij jou!**
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #1869 Gepost op: 23 Januari 2010, 18:02:11 » |
|
een broek van Esprit , zo zalig model en dan had ik er bijna 2 mee gehad, maar die andere jeans was erg laag uitgesneden en dat vind ik zo hatelijk , ze zakt precies af dan! Wel spijtig want ze was aan -70% en kwam dan maar op iets van een 18 eurokes maar als je ze dan niet graag aandoet is het ook zonde he ... 2riemen bij C&A Topje met veel pareltjes en paillettjes ook bij de C&A voor maar 3.64 ( was aan -70%!!!!) Truitje bij de H&M Me happy 
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #1870 Gepost op: 23 Januari 2010, 18:52:15 » |
|
ooooh, en ik ben aan het kijken voor New York... leuk  ja mijn ouders kennen dat merk ook niet: en ik heel de tijd: BABY PHAT!!!  nuja is ook door een vriendin, die is supergeinteresseerd in schoenen en kent daar ook alles van  In New York zal je die zeker terugvinden. In San Francisco kwam ik geregeld kledingstukken tegen van Baby Phat, al zijn ze vooral gekend voor hun leuke schoenen. Vooral het goud dat vaak terugkomt vind ik leuk. ja inderdaad ik heb ook al supermooie baskets met goud in gezien maar was toen niet in solden het is wel behoorlijk duur als het niet in solden is... 80 euro zou ik nooit geven voor schoenen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #1871 Gepost op: 23 Januari 2010, 20:55:49 » |
|
hier ook geshopt! de nieuwe single van Andes en een super-mooi zwart topje  al zou ik nog wel wat willen kopen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #1872 Gepost op: 27 Januari 2010, 17:54:13 » |
|
3 paar schoenen 2 van Lonsdale en 1 van Donnay 1 pak sokken van Donnay 1 pak sokken van Lonsdale 1 short van Dunlop denk ik ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1873 Gepost op: 27 Januari 2010, 20:35:20 » |
|
Ik heb een nieuwe GSM. De LG Pop GD510. Gekocht via mijn werk met zakelijk abonnement. Ik moet er enorm aan wennen tis zo'n touchscreen en ik heb eigenlijk altijd een Nokia gehad. Maar al spelender wijs ontdek ik steeds meer nieuws! Toch wel leuk zo'n speledingetje 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #1874 Gepost op: 28 Januari 2010, 11:13:26 » |
|
@ Sonja wauw die is mooi!
en hahaha ik had gisteren geen telefoon van je!
doei Angélique
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|