|
Tikry
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 21 Maart 2008, 16:50:25 » |
|
Is het voor jullie dan echt belangrijk om te weten dat mijn laatste aankoop een pak maandverband was?  Hahahahaha Sonja!  Ja, da's idd handig ja.. vooral in tijden van nood LOL 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 21 Maart 2008, 17:35:16 » |
|
In tijden van nood? Het komt bij mij gelukkig nooit onaangekondigd! 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Sabrina
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 21 Maart 2008, 17:45:27 » |
|
Mijn laatste aankoop: De cd van Udo.
|
|
|
|
|
|
Brien with the Clouseaumobiel.
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 21 Maart 2008, 17:55:27 » |
|
En? Ist de moeite.. ?  Ik twijfel nog tussen die van Udo.. en Regi in the mix 5! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 21 Maart 2008, 18:25:29 » |
|
Onze recentste aankoop hier is de Mio GPS (van actie Het Nieuwsblad), tot hiertoe ben ik er heel tevreden over, zeer gebruiksvriendelijk  Ow chit!  Daar zegdge zoiets! Ik moet nog mijn puntjes kleven! Heb ze allemaal gespaard maar nog nie opgeplakt.. Zal iets voor komend weekend zijn dus.. ( Je kan ze dan nog afhalen e.. hopeljk ?  ) En wat is dat van Ulla?  Dat zal inderdaad nog lukken van't weekend. Wel, je kan de stem instellen en ik heb voor de Vlaamse vrouwenstem gekozen, en daar staat de naam "Ulla" bij
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 21 Maart 2008, 18:28:26 » |
|
Is het voor jullie dan echt belangrijk om te weten dat mijn laatste aankoop een pak maandverband was?  Ja iedereen wil dat graag weten sonja :-) De onderwerpen moet ik zeggen zijn niet echt boeiend tegenwoordig, hahah, er is denk ik niet zoveel te praten nu clouseau even niet speeld,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 21 Maart 2008, 18:33:23 » |
|
euhm... mijn laatste aankoop ook een broodje vanmiddag en ja dingen die mijn ouders dan betaald hebben - een box vo mijn computer ( kweetni oe koddig, een bloempje en het babbelt enzo... past volledig bij mij) - cd registrated van regi - cd future sex love sounds special edition van justin timberlake en morgen mijn aankoop de nieuwe cd van udo  ( voorspelbaar) Die CD van UDO zal uw ma toch ook niet 'moeten' aankopen e  En mijn volgende aankoop wordt hoogst waarschiijnlijk een VTMLive'ke  Neej die heb ik zelf gekocht maja die andere dingen waren nog ne valentijn dak tegoe had en mijn pasen  keb exact 99 cent betaald vo Udo, khad nog cd bon van 15 euro dak gekregen had met mijn verjaardag en ja tis ne zaluuuuuuuuuge cd je ligt ier al op zenne... direcht in mijn laptopke gestoken en mijn bloempke sta ier nu schoon te flikkeren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 21 Maart 2008, 18:34:05 » |
|
Goed Goed!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 21 Maart 2008, 23:26:08 » |
|
Onze recentste aankoop hier is de Mio GPS (van actie Het Nieuwsblad), tot hiertoe ben ik er heel tevreden over, zeer gebruiksvriendelijk  Wij kunnen de onze pas afhalen vanaf 24 april, nog effe wachten dus! En voor de rest : de wekelijkse boodschappen hé (daar kan ik soms zo van balen ....  ) Daarstraks zag ik bij Vero Moda in Kapellen een prachtig tuniekkleedje in paarse tinten, en mijn lieve dochter van 12 vroeg zicht luidop af of ik dat wel kon dragen .... gaat een mens eens winkeltjes kijken .... 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
TakeMeDown92
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 22 Maart 2008, 00:03:37 » |
|
Mijn laatste aankoop is Heel Mijn Hart van clouseau xD haha ik kon hem nergens downloaden en ik had hem nog niet:$ dus ik heb hem net even gekocht xD (voor het eerst legaal gedownload!!  ) & 14 videos van clouseau van vroeger:)
|
|
|
|
|
|
-» **Straight out of nowhere x.
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 22 Maart 2008, 08:46:03 » |
|
Ben gisteren een mini trampoline gaan kopen. 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 22 Maart 2008, 10:57:30 » |
|
een hele lading boodschappen en taarten want morgen is mijn zoon jarig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 22 Maart 2008, 11:15:14 » |
|
een hele lading boodschappen en taarten want morgen is mijn zoon jarig!
Ow! Op Pasen dan nog! Dubbel feest!!  Wens hem alvast een dikke proficiat van mij !!  Hoeveel jaar komt hij?  En welke taarten heb je mee?  Mijn laatste aankoop was de nieuwe DVD van MegaMindy voor mijn metekindje ( .. of zusje.. hoe je het bekijkt ..  ) en een puzzel van Bumba.. voor haar Pasen 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 22 Maart 2008, 12:59:13 » |
|
dank je wel! hij word 11 jaar, we hebben van het vlaaienhuis 4 verschillende vlaaien gekocht zien er erg smakelijk uit 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 22 Maart 2008, 17:26:30 » |
|
ik heb een lichtblauw-wit gestreept truitje en 2 DVD's (Chocolat en Dirty dansing) gekocht  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|