|
Tikry
|
 |
« Gepost op: 20 Maart 2008, 19:48:02 » |
|
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Maart 2008, 20:37:48 » |
|
Ik heb daarstraks voor't eerst sinds lang nog 'ns iets voor mezelf gekocht: een tuniekske bij Didi. Ik ben er helemaal content mee!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Maart 2008, 20:59:57 » |
|
telt een broodje deze middag ook mee?  anders zal ik jullie zaterdag verslag uitbrengen, dan ga ik naar het waaslandshoppingcenter met een vriendin, voor een of andere kerel, Udo geloof ik...  we gaan ff gek doen en naar een signeersessie van die sympathieke gast gaan  en misschien toch ook eens proberen er een fotoke mee vast te krijgen  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Maart 2008, 21:18:37 » |
|
euhm... mijn laatste aankoop ook een broodje vanmiddag en ja dingen die mijn ouders dan betaald hebben - een box vo mijn computer ( kweetni oe koddig, een bloempje en het babbelt enzo... past volledig bij mij) - cd registrated van regi - cd future sex love sounds special edition van justin timberlake en morgen mijn aankoop de nieuwe cd van udo  ( voorspelbaar)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Maart 2008, 22:37:41 » |
|
euhm... mijn laatste aankoop ook een broodje vanmiddag en ja dingen die mijn ouders dan betaald hebben - een box vo mijn computer ( kweetni oe koddig, een bloempje en het babbelt enzo... past volledig bij mij) - cd registrated van regi - cd future sex love sounds special edition van justin timberlake en morgen mijn aankoop de nieuwe cd van udo  ( voorspelbaar) Die CD van UDO zal uw ma toch ook niet 'moeten' aankopen e  En mijn volgende aankoop wordt hoogst waarschiijnlijk een VTMLive'ke 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 20 Maart 2008, 23:52:38 » |
|
Laatste aankopen: Tuinhuis en grasmaaier. Tuinhuis was broodnodig want m'n garage begint een beetje te druk te worden. Moet mij al beginnen manoevreren met die fiets erbij! Tegen dat een mens volledig gesetteld is jong...das een jarenproces. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 21 Maart 2008, 07:40:35 » |
|
Ben gisteren o.a de wekelijkse boodschappen gaan doen, eten, drinken, etc. Heb mezelf ook nog wat verwend door 2 nieuw spelletjes te kopen voor m'n Nintendo ds, zijnde Solitaire, & big brain training. Heb Solitaire gisteren al uitgetest & dat valt goed mee.
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 21 Maart 2008, 09:36:38 » |
|
Sinds gisteravond heb ik een nieuwe laptop (een MacBook om exact te zijn  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 21 Maart 2008, 12:32:39 » |
|
Onze recentste aankoop hier is de Mio GPS (van actie Het Nieuwsblad), tot hiertoe ben ik er heel tevreden over, zeer gebruiksvriendelijk 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Nie
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 21 Maart 2008, 12:42:57 » |
|
Ah, dan heb jij ook een Ulla in huis gehaald.  (tenminste, op mijn MIO staat toch een Ulla). Eens denken, mijn laatste aankoop was een ticket voor het jubileum concert van Het Huis met Kris Wauters en Tom Vanstiphout op 20 april. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 21 Maart 2008, 12:48:58 » |
|
Ah, dan heb jij ook een Ulla in huis gehaald.  (tenminste, op mijn MIO staat toch een Ulla). Het is inderdaad een Ulla 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 21 Maart 2008, 16:07:41 » |
|
Onze recentste aankoop hier is de Mio GPS (van actie Het Nieuwsblad), tot hiertoe ben ik er heel tevreden over, zeer gebruiksvriendelijk  Ow chit!  Daar zegdge zoiets! Ik moet nog mijn puntjes kleven! Heb ze allemaal gespaard maar nog nie opgeplakt.. Zal iets voor komend weekend zijn dus.. ( Je kan ze dan nog afhalen e.. hopeljk ?  ) En wat is dat van Ulla? 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 21 Maart 2008, 16:46:51 » |
|
Is het voor jullie dan echt belangrijk om te weten dat mijn laatste aankoop een pak maandverband was? 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
meli5
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 21 Maart 2008, 16:49:32 » |
|
mijn laatste aankoop nen spagetti juist se en ja pff go effe denken nen dvd box van bones denk ik
|
|
|
|
|
|
Zij aan zij gaan we door de storm Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
|
|
|
|