|
Simone
|
 |
« Antwoord #105 Gepost op: 28 Maart 2010, 11:10:33 » |
|
Ook gelezen, je leest ze inderdaad zo uit. Het is alleen wel echt geschreven door een kind... vandaar ook dat het als een trein leest  Neemt niet weg dat het een absolute aanrader is en zeker voor ouders met kinderen enzo. Kinderen worden gewaarschuwd en ouders pikken hopenlijk sneller signalen op. Eigenlijk door een puper :-) het boek was ook een aanrader van mijn broer, die leest nooit, dus ik dacht als hij het een goed boek vind, ga ik het ook is lezen. Heb je ook het boek van haar moeder gelezen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #106 Gepost op: 28 Maart 2010, 12:08:03 » |
|
Nee die nog niet! Heb nu ik bedenk volgens mij dat 2e boek niet eens gelezen. Maar wat mij betreft gewoon echt verplichte kost voor schoolgaande jeugd.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
tweety
|
 |
« Antwoord #107 Gepost op: 28 Maart 2010, 12:19:31 » |
|
Ik ben nu tophit van Jill Mansel aan 't lezen.
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #108 Gepost op: 28 Maart 2010, 13:19:18 » |
|
Oh heerlijk, Jill Mansel is mijn favoriete schrijfster 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tweety
|
 |
« Antwoord #109 Gepost op: 28 Maart 2010, 17:45:39 » |
|
Oh heerlijk, Jill Mansel is mijn favoriete schrijfster  Ja ik lees haar boeken ook heel graag.
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #110 Gepost op: 28 Maart 2010, 20:09:56 » |
|
Ik lees nu James Patterson "Rozen verwelken". Lag een tijdje geleden voor een spotprijsje bij de plaatstelijke supermarkt. Is aardig, maar ik heb betere van hem gelezen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #111 Gepost op: 29 Maart 2010, 12:29:09 » |
|
Nee die nog niet! Heb nu ik bedenk volgens mij dat 2e boek niet eens gelezen. Maar wat mij betreft gewoon echt verplichte kost voor schoolgaande jeugd.
Het boek bindie dan zit ze in Indie, zeker ook een aanrader en dat boek van haar moeder moet je ook echt is lezen, dan lees je ook is hoe zei het allemaal heeft beleeft dat haar dochter bij een loverboy was,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kellyvds
|
 |
« Antwoord #112 Gepost op: 29 Maart 2010, 17:31:18 » |
|
Oh heerlijk, Jill Mansel is mijn favoriete schrijfster  ik vind haar ook geweldig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #114 Gepost op: 27 Mei 2010, 20:33:49 » |
|
Ik heb het afgelopen weekend "komt een vrouw bij de dokter gelezen" Ik heb nog nooit zo'n aangrijpend boek gelezen, het was zelfs voor het eerst dat ik heb zitten janken tijdens het lezen.
Niet echt een feel-good boek, maar zeker een aanrader!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #115 Gepost op: 27 Mei 2010, 20:43:51 » |
|
Ik ben bezig in een boek over een blind katje! Heb bij momenten gewoon hardop zitten lachen om dat gekke beest. Erg leuk! Het heet Wonderkat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #116 Gepost op: 10 Juni 2010, 19:25:40 » |
|
Ik ben de laatste tijd vooral boeken aan het lezen over persoonlijke ontwikkeling. Vooral boeken & cd's van Jim Rohn. Wat een mens al niet over zichzelf soms te weten komt & onder ogen gaat zien.......... 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #117 Gepost op: 11 Juni 2010, 20:18:02 » |
|
Ik lees op dit moment de trilogie van Stieg Larsson. Ben nu bij het 2e deel en de boeken hebben mij volledig in de macht. Ik denk de hele dag wanneer ik weer kan gaan lezen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sissi
|
 |
« Antwoord #118 Gepost op: 15 Juni 2010, 13:59:41 » |
|
Ik lees op dit moment de trilogie van Stieg Larsson. Ben nu bij het 2e deel en de boeken hebben mij volledig in de macht. Ik denk de hele dag wanneer ik weer kan gaan lezen.
Ik heb die ook gelezen. Ik kon ze ook nauwelijks wegleggen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #119 Gepost op: 8 Augustus 2010, 16:49:02 » |
|
Ik heb net het boek Dewey, de bibliotheek kat uit. Een waargebeurd en ontroerend verhaal over het leven van een kat in een bibliotheek: http://www.deweyreadmorebooks.com/deweyvideos.php
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|