• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
11 Februari 2012, 04:27:22

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Babbelhoekje > Babbelhoekje > Boeken lezen
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 9 Omlaag Print
Auteur Topic: Boeken lezen  (gelezen 5071 keer)
SandrinaD
En Dans

Bekijk profiel
Re: Boeken lezen
« Antwoord #15 Gepost op: 6 September 2008, 17:18:14 »

Citaat van: Mieke op 16 Maart 2008, 23:55:16
Ik lees ook graag boeken, mijn favoriete schrijfster is Jane Austen (o.a. bekend van Pride & Prejudice, Sense & Sensibility, Emma, ...), ik heb al haar boeken gelezen en de meeste zijn ook verfilmd of er is een BBC-serie van gemaakt. Heel leuk om te lezen/zien.
Ik ben nu bezig in Pride & Prejudice: supermooi verhaal! Ik zit nog niet zo ver (p 90 ofzo) maar aangezien ik de film al eens heb gezien weet ik dus al dat het een heel mooi verhaal is Smiley Heb me enkele maanden geleden zo allerlei klassiekers aangeschaft en nu heb ik eindelijk tijd om ze te lezen! Na dit boek zullen Oliver Twist en Hamlet nog volgen! Heb dan ook nog Het Derde Huwelijk van Tom Lanoye en een boek van Hermann Brusselmans liggen Knipoog Ik kan dus nog wel effe verder met mijn boeken Smiley

Don't you underestimate the strength of a woman
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 6 September 2008, 17:55:13 »

Citaat van: SandrinaD op  6 September 2008, 17:18:14
Ik lees ook graag boeken, mijn favoriete schrijfster is Jane Austen (o.a. bekend van Pride & Prejudice, Sense & Sensibility, Emma, ...), ik heb al haar boeken gelezen en de meeste zijn ook verfilmd of er is een BBC-serie van gemaakt. Heel leuk om te lezen/zien.
Ik ben nu bezig in Pride & Prejudice: supermooi verhaal! Ik zit nog niet zo ver (p 90 ofzo) maar aangezien ik de film al eens heb gezien weet ik dus al dat het een heel mooi verhaal is Smiley Heb me enkele maanden geleden zo allerlei klassiekers aangeschaft en nu heb ik eindelijk tijd om ze te lezen! Na dit boek zullen Oliver Twist en Hamlet nog volgen! Heb dan ook nog Het Derde Huwelijk van Tom Lanoye en een boek van Hermann Brusselmans liggen Knipoog Ik kan dus nog wel effe verder met mijn boeken Smiley

De film is zeker mooi, maar de TV serie met Colin Firth.... dat is nog mooier! Aanrader!

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
clouseau_freakske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #17 Gepost op: 6 September 2008, 19:04:58 »

aanrader vind ik "Zussen" van Danielle Steel...erg emotioneel bij momenten en heb m op 2 dagen uitgelezen ( toen met het goeie weer, 2 daagjes naar de Nederlandse zee en lezen maar, zaaaaaaaaaaaalig)

"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn "
Mieke
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 6 September 2008, 20:19:56 »

Citaat van: Sonja op  6 September 2008, 17:55:13
Citaat van: SandrinaD op  6 September 2008, 17:18:14
De film is zeker mooi, maar de TV serie met Colin Firth.... dat is nog mooier! Aanrader!

Inderdaad, prachtig gewoon. Thumbs_up Colin Firth en Jennifer Ehle in de hoofdrollen. Ik heb de reeks al heel veel bekeken  Grijns

- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
Mieke
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 6 September 2008, 20:24:59 »

Mijn laatste boek "Open huis" was er ook terug eentje van Jill Mansell, leuk boek.

Onlangs heb ik een boek gekocht van Imogen Edwards, "Beach Babylon", zij schreef ook nog "Hotel Babylon", "Fashion Babylon" en "Air Babylon". Het gaat eigenlijk over het leven op een cruise schip, luxe hotel, fashion shows en luxe vliegtuig. Ze beschrijft het reilen en zeilen achter de schermen dat we als gewone reiziger niet meemaken.
Ik moet het boek nog lezen, maar ik denk dat het wel leuk zal zijn om te lezen.

De serie "Hotel Babylon" bestaat ook, dat ging over een 5-sterren hotel in Londen, ging ook over het leven achter de schermen. Een leuke serie (2 seizoenen).

KatiaH
Vonken & Vuur

vroeger zat ik anders in elkaar...

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 6 September 2008, 20:51:55 »

Citaat van: Mieke op  6 September 2008, 20:24:59

De serie "Hotel Babylon" bestaat ook, dat ging over een 5-sterren hotel in Londen, ging ook over het leven achter de schermen. Een leuke serie (2 seizoenen).
Ik denk dat er inmiddels ook een derde seizoen van Hotel Babylon bestaat.
De 2 vorige seizoenen waren idd heel leuk om te bekijken.

het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart!
geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
Barbara
VanBinnen

Wat wil een vrouw? Wie is haar held vandaag?

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 6 September 2008, 21:38:42 »

Moet precies nog eens heel dringend met een lijstje naar de bib gaan...
Mieke
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 6 September 2008, 21:46:09 »

Citaat van: Katia op  6 September 2008, 20:51:55

Je moet het niet denken, 't is zeker  Knipoog
http://www.imdb.com/title/tt0475047/

Die mogen ze dan binnenkort weer eens op Canvas uitzenden Knipoog

KatiaH
Vonken & Vuur

vroeger zat ik anders in elkaar...

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 6 September 2008, 21:58:21 »

Citaat van: Mieke op  6 September 2008, 21:46:09
Citaat van: Katia op  6 September 2008, 20:51:55

Je moet het niet denken, 't is zeker  Knipoog
http://www.imdb.com/title/tt0475047/

Die mogen ze dan binnenkort weer eens op Canvas uitzenden Knipoog
Zeker weten Brede lach

het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart!
geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
Ine
Vonken & Vuur

teletijdsmachine me naar daar...

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 21 Februari 2009, 19:42:48 »

voila, dit topic dan maar weer eens updaten Knipoog
ik ben momenteel in meerdere boeken bezig:    - Cathy's boek                                                is net uit en vond ik wel leuk om te lezen
                                                                     - Cathy's sleutel (vervolg)                                 ben ik in bezig
                                                                     - Sucks to be me                                            is bijna uit  en is wel leuk  ik heb er wel lang over gedaan
                                                                                                                                          omdat ik me moest concentreren aangezien het een engels boek
                                                                                                                                          is... 
                                                                     - Sara deel 4: liefde overwint ondanks alles       ben er net in begonnen
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 21 Februari 2009, 19:45:39 »

Meerdere boeken door elkaar lezen lijkt me lastig. Heb weleens dat ik een boek lees en dan iets bijzonders tussendoor krijg en die dan eerst helemaal ga lezen voor ik verder ga met de andere. Maar meer tegelijk lezen is lastig.

Momenteel lees ik Washington voor beginners door Kristin Gore (idd dochter van...)

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Shananas16
Vonken & Vuur

Er valt niet te leven in de verleden tijd!

Bekijk profiel
« Antwoord #26 Gepost op: 21 Februari 2009, 19:48:04 »

Ik zat verdiept in literatuur over Madrid...

en nu ga ik beginnen in: un aller simple...

kweet auteur niet meer Grijns
Ine
Vonken & Vuur

teletijdsmachine me naar daar...

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: 21 Februari 2009, 19:49:25 »

bwa... valt wel mee Brede lach ik lees meestal boeken die bij mijn stemming horen Knipoog als ik echt wil ontspannen zal het sara zijn Smiley als ik iets liefs en grappigs wil en ik het is nog niet te laat (concentratie Knipoog )dan zal het sucks to be me zijn en cathy's sleutel is een detective achtige maar met bewijsmateriaal bij, dus je moet ook je verstand erbij houden Brede lach
oja en dan heb ik ook nog een frans boek Bedroefd maar dat MOET ik lezen... daar zou ik beter in verder doen want na de vakantie moet hij uit zijn... hmm
Belle
Vonken & Vuur

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #28 Gepost op: 21 Februari 2009, 20:33:03 »

Ik zal dit topic alvast in de gaten houden want in de zomer wil ik graag een paar boeken lezen. Nu heb ik daar gewoonweg te weinig tijd voor en als ik begin te lezen, wil ik die niet meer neerleggen (als ie goed is tenminste).

Ik heb voor mijn lessen Nederlands een jeugdboek 'Jasper's Vlinders' gelezen en ik vind hem erg goed. Het gaat over twee 12-jarige jongens en hun homoseksualiteit met de nodige taboo's errond. De auteur Johan Vandevelde is gisteren bij ons een uiteenzetting komen geven en wist te zeggen dat dit boek waarschijnlijk verfilmd zal worden. Maar dan zou het pas tegen 2012 zijn dus nog effe geduld. Knipoog

www.born2race.be

Clouseau 2010 op 19 december
clouseau_freakske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #29 Gepost op: 22 Februari 2009, 10:02:22 »

Ik heb net mijn Danielle Steel boek "Roeping" uit, een mens moet iets doen als er snooker op tv is smiley3, en ben begonnen in "Hollywood hotel" , ook van Danielle Steel. Vrijdag nog "De getuige" gekocht van "John Grisham"   Smiley

"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn "
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 9 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: