|
SandrinaD
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 6 September 2008, 17:18:14 » |
|
Ik lees ook graag boeken, mijn favoriete schrijfster is Jane Austen (o.a. bekend van Pride & Prejudice, Sense & Sensibility, Emma, ...), ik heb al haar boeken gelezen en de meeste zijn ook verfilmd of er is een BBC-serie van gemaakt. Heel leuk om te lezen/zien.
Ik ben nu bezig in Pride & Prejudice: supermooi verhaal! Ik zit nog niet zo ver (p 90 ofzo) maar aangezien ik de film al eens heb gezien weet ik dus al dat het een heel mooi verhaal is  Heb me enkele maanden geleden zo allerlei klassiekers aangeschaft en nu heb ik eindelijk tijd om ze te lezen! Na dit boek zullen Oliver Twist en Hamlet nog volgen! Heb dan ook nog Het Derde Huwelijk van Tom Lanoye en een boek van Hermann Brusselmans liggen  Ik kan dus nog wel effe verder met mijn boeken 
|
|
|
|
|
|
Don't you underestimate the strength of a woman
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 6 September 2008, 17:55:13 » |
|
Ik lees ook graag boeken, mijn favoriete schrijfster is Jane Austen (o.a. bekend van Pride & Prejudice, Sense & Sensibility, Emma, ...), ik heb al haar boeken gelezen en de meeste zijn ook verfilmd of er is een BBC-serie van gemaakt. Heel leuk om te lezen/zien.
Ik ben nu bezig in Pride & Prejudice: supermooi verhaal! Ik zit nog niet zo ver (p 90 ofzo) maar aangezien ik de film al eens heb gezien weet ik dus al dat het een heel mooi verhaal is  Heb me enkele maanden geleden zo allerlei klassiekers aangeschaft en nu heb ik eindelijk tijd om ze te lezen! Na dit boek zullen Oliver Twist en Hamlet nog volgen! Heb dan ook nog Het Derde Huwelijk van Tom Lanoye en een boek van Hermann Brusselmans liggen  Ik kan dus nog wel effe verder met mijn boeken  De film is zeker mooi, maar de TV serie met Colin Firth.... dat is nog mooier! Aanrader!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 6 September 2008, 19:04:58 » |
|
aanrader vind ik "Zussen" van Danielle Steel...erg emotioneel bij momenten en heb m op 2 dagen uitgelezen ( toen met het goeie weer, 2 daagjes naar de Nederlandse zee en lezen maar, zaaaaaaaaaaaalig)
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 6 September 2008, 20:19:56 » |
|
Ik ben nu bezig in Pride & Prejudice: supermooi verhaal! Ik zit nog niet zo ver (p 90 ofzo) maar aangezien ik de film al eens heb gezien weet ik dus al dat het een heel mooi verhaal is  Heb me enkele maanden geleden zo allerlei klassiekers aangeschaft en nu heb ik eindelijk tijd om ze te lezen! Na dit boek zullen Oliver Twist en Hamlet nog volgen! Heb dan ook nog Het Derde Huwelijk van Tom Lanoye en een boek van Hermann Brusselmans liggen  Ik kan dus nog wel effe verder met mijn boeken  De film is zeker mooi, maar de TV serie met Colin Firth.... dat is nog mooier! Aanrader! Inderdaad, prachtig gewoon.  Colin Firth en Jennifer Ehle in de hoofdrollen. Ik heb de reeks al heel veel bekeken 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 6 September 2008, 20:24:59 » |
|
Mijn laatste boek "Open huis" was er ook terug eentje van Jill Mansell, leuk boek.
Onlangs heb ik een boek gekocht van Imogen Edwards, "Beach Babylon", zij schreef ook nog "Hotel Babylon", "Fashion Babylon" en "Air Babylon". Het gaat eigenlijk over het leven op een cruise schip, luxe hotel, fashion shows en luxe vliegtuig. Ze beschrijft het reilen en zeilen achter de schermen dat we als gewone reiziger niet meemaken. Ik moet het boek nog lezen, maar ik denk dat het wel leuk zal zijn om te lezen.
De serie "Hotel Babylon" bestaat ook, dat ging over een 5-sterren hotel in Londen, ging ook over het leven achter de schermen. Een leuke serie (2 seizoenen).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 6 September 2008, 20:51:55 » |
|
De serie "Hotel Babylon" bestaat ook, dat ging over een 5-sterren hotel in Londen, ging ook over het leven achter de schermen. Een leuke serie (2 seizoenen).
Ik denk dat er inmiddels ook een derde seizoen van Hotel Babylon bestaat. De 2 vorige seizoenen waren idd heel leuk om te bekijken.
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 6 September 2008, 21:38:42 » |
|
Moet precies nog eens heel dringend met een lijstje naar de bib gaan...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 6 September 2008, 21:46:09 » |
|
Ik denk dat er inmiddels ook een derde seizoen van Hotel Babylon bestaat. De 2 vorige seizoenen waren idd heel leuk om te bekijken. Je moet het niet denken, 't is zeker http://www.imdb.com/title/tt0475047/Die mogen ze dan binnenkort weer eens op Canvas uitzenden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 6 September 2008, 21:58:21 » |
|
Ik denk dat er inmiddels ook een derde seizoen van Hotel Babylon bestaat. De 2 vorige seizoenen waren idd heel leuk om te bekijken. Je moet het niet denken, 't is zeker http://www.imdb.com/title/tt0475047/Die mogen ze dan binnenkort weer eens op Canvas uitzenden  Zeker weten 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 21 Februari 2009, 19:42:48 » |
|
voila, dit topic dan maar weer eens updaten ik ben momenteel in meerdere boeken bezig: - Cathy's boek is net uit en vond ik wel leuk om te lezen - Cathy's sleutel (vervolg) ben ik in bezig - Sucks to be me is bijna uit en is wel leuk ik heb er wel lang over gedaan omdat ik me moest concentreren aangezien het een engels boek is... - Sara deel 4: liefde overwint ondanks alles ben er net in begonnen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 21 Februari 2009, 19:45:39 » |
|
Meerdere boeken door elkaar lezen lijkt me lastig. Heb weleens dat ik een boek lees en dan iets bijzonders tussendoor krijg en die dan eerst helemaal ga lezen voor ik verder ga met de andere. Maar meer tegelijk lezen is lastig.
Momenteel lees ik Washington voor beginners door Kristin Gore (idd dochter van...)
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 21 Februari 2009, 19:48:04 » |
|
Ik zat verdiept in literatuur over Madrid... en nu ga ik beginnen in: un aller simple... kweet auteur niet meer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ine
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 21 Februari 2009, 19:49:25 » |
|
bwa... valt wel mee  ik lees meestal boeken die bij mijn stemming horen  als ik echt wil ontspannen zal het sara zijn  als ik iets liefs en grappigs wil en ik het is nog niet te laat (concentratie  )dan zal het sucks to be me zijn en cathy's sleutel is een detective achtige maar met bewijsmateriaal bij, dus je moet ook je verstand erbij houden oja en dan heb ik ook nog een frans boek  maar dat MOET ik lezen... daar zou ik beter in verder doen want na de vakantie moet hij uit zijn... hmm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 21 Februari 2009, 20:33:03 » |
|
Ik zal dit topic alvast in de gaten houden want in de zomer wil ik graag een paar boeken lezen. Nu heb ik daar gewoonweg te weinig tijd voor en als ik begin te lezen, wil ik die niet meer neerleggen (als ie goed is tenminste). Ik heb voor mijn lessen Nederlands een jeugdboek 'Jasper's Vlinders' gelezen en ik vind hem erg goed. Het gaat over twee 12-jarige jongens en hun homoseksualiteit met de nodige taboo's errond. De auteur Johan Vandevelde is gisteren bij ons een uiteenzetting komen geven en wist te zeggen dat dit boek waarschijnlijk verfilmd zal worden. Maar dan zou het pas tegen 2012 zijn dus nog effe geduld. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 22 Februari 2009, 10:02:22 » |
|
Ik heb net mijn Danielle Steel boek "Roeping" uit, een mens moet iets doen als er snooker op tv is  , en ben begonnen in "Hollywood hotel" , ook van Danielle Steel. Vrijdag nog "De getuige" gekocht van "John Grisham"
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|