• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
7 Februari 2012, 09:48:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Babbelhoekje > Babbelhoekje > Boeken lezen
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 9 Omlaag Print
Auteur Topic: Boeken lezen  (gelezen 5039 keer)
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
Boeken lezen
« Gepost op: 16 Maart 2008, 20:01:01 »

Dit topic ontbrak nog! Ben momenteel weer helemaal into de boeken! Heb gisteren EINDELIJK Harry Potter deel 7 in het NL uitgelezen. Dat ging niet zo vlot omdat ik hem al in het engels kende en eigenlijk niet zo'n zin had. Maar als je dan de nieuwe Sophie Kinsella koopt en tegen jezelf zegt: Die mag je pas lezen als Harry uit is, dan gaat het ineens een stuk sneller.... Dus gisteren eindelijk Harry uitgelezen en nu begonnen aan Ken je me nog? van Sophie Kinsella. Wat een zalig boek! Zit alweer bijna op de helft dus die is met een paar dagen wel weer uit denk ik zo! Knipoog

Zijn er hier nog meer mensen die graag lezen en wat zoal? Tips die ik heb zijn boeken van Sophie Kinsella en Jill Mansell. Chicklit, lekker verstand op nul dus! Van Sophie Kinsella zijn vooral de Shopaholic boeken en het boek Hou je mond echte aanraders!  Smiley

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
hild@
En Dans

Bekijk profiel WWW
Re: Boeken lezen
« Antwoord #1 Gepost op: 16 Maart 2008, 20:32:33 »

ik ben ook een boeken fanaat, ik lees ook van alles van snelle weglezers tot zware boeken over midden oosten kwesties tis maar net hoe de pet staat
wat ik ook erg leuk vind zijn boekenreeksen uit de categorie fantasy denk aan lord of the ring en zo
enkele namen, robin hobb, magy furey, jean m. aul
het boek kan me niet dik genoeg zijn er het liefst meerdere delen, ik kan dan ook niet wachten tot aan het volgende deel te beginnen en ga dan ook altijd veel te laat slapen
en heeel eerlijk ik heb nog  geen enkel harry potter boek gelezen (schaam)
ik heb altijd wel weer een ander boek

styling advies?

www.kledingenkleur.nl
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 16 Maart 2008, 20:34:55 »

Talking about dikke boeken. Heb hier een shopaholic omnibus van 922 blz. Zalig! Brede lach

hild@
En Dans

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 16 Maart 2008, 20:37:10 »

Citaat van: Sonja op 16 Maart 2008, 20:34:55
Talking about dikke boeken. Heb hier een shopaholic omnibus van 922 blz. Zalig! Brede lach

picture this erbij, zuid-frankrijk strandstoeltje zonnetje op je bolletje en dan lekker lezen
helemaal vakantie voor mij

styling advies?

www.kledingenkleur.nl
KatiaH
Vonken & Vuur

vroeger zat ik anders in elkaar...

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 16 Maart 2008, 21:46:38 »

Ik ben momenteel heel erg fan van de boeken van Nora Roberts.  Spannend, er gebeuren altijd onverwachte, soms mysterieuze dingen, eigenlijk een soort van romantische detective, maar wel steeds een happy end.
Ze heeft ook een trilogie geschreven : het eiland van de 3 zusters, echt een aanrader!

het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart!
geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
heccie
VanBinnen

Zij aan zij ..........

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 16 Maart 2008, 22:12:28 »

Ik vind de boeken van Stephen King erg goed. Probeer ze dan ook allemaal te verzamelen. Maar die man heeft zoveel geschreven dat ik nog lang niet alles heb. Maar heb er denk wel al een stuk of 28. Ben dus pas op de helft. Maar ik vind ze dus erg goed. Verder vind ik de boeken van Virginia Andrews erg goed. Die lees ik dan ook op zijn tijd.

Die boeken van Harry Potter en die Chicklit boeken lijken me ook erg leuk. Maar nog nooit gelezen. Wie weet komt het er ooit nog eens van.

www.c-arts.nl
Gerda
VanBinnen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 16 Maart 2008, 22:33:21 »

Ik ben verslaafd aan boeken. Stephen King is mijn favoriet, maar ik ben overal wel voor in. Als er maar wat spanning of mysterie in zit.

www.gerdabergsma.web-log.nl
Mieke
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 16 Maart 2008, 23:55:16 »

Ik lees ook graag boeken, mijn favoriete schrijfster is Jane Austen (o.a. bekend van Pride & Prejudice, Sense & Sensibility, Emma, ...), ik heb al haar boeken gelezen en de meeste zijn ook verfilmd of er is een BBC-serie van gemaakt. Heel leuk om te lezen/zien.

Verder lees ik dagelijks op de trein, en dan mogen het van mij ook wel romantische/komische verhalen zijn zoals boeken van Jill Mansell en Sophie Kinsella, ...

- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
Carine
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 17 Maart 2008, 09:36:56 »

Hier nog een boekenfreak, ben aan nummer 7 voor dit jaar en we zijn nog maar half maart. Momenteel lees ik de Vliegeraar van Khaled Hoseini.

http://www.belgianconcerts.blogspot.com/
debijtje
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 18 Maart 2008, 19:32:18 »

Citaat van: hild@ op 16 Maart 2008, 20:37:10
Citaat van: Sonja op 16 Maart 2008, 20:34:55

picture this erbij, zuid-frankrijk strandstoeltje zonnetje op je bolletje en dan lekker lezen
helemaal vakantie voor mij

Idd heerlijk in het zonnetje zitten met een lekker drankje en een ontzettend gaf boek dat je in een keer uit wilt lezen. En dan hoeft het voor mij niet in zuid frankrijk te zijn hoor.

Ben niet zo'n erge boeken fanaat maar hou wel van lezen en dan vooral van boeken die een verhaal vertellen die waargebeurd zijn of ergens op gebasseerd. Heerlijk gewoon om mee te leven met de schrijver. Ik heb ook veel boeken van en over Anne Frank gelezen.

Gr Debby

*Ik zou liever bij je zijn*
Barbara
VanBinnen

Wat wil een vrouw? Wie is haar held vandaag?

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 18 Maart 2008, 21:43:42 »

Jill Mansell is inderdaad erg leuk, maar je mag er maar eentje lezen en dan even wachten met de volgende. Anders heb je het gevoel altijd hetzelfde te lezen vind ik. Maar ze lezen wel als een trein. Als ik in ene begin, ben ik niet meer echt te genieten voor mijn man en kids, denk ik... Teveel met mijn neus in mijn boek.

Sophie Kinsella kende ik nog niet. Maar daar zal ik eens verandering in brengen!

Leuk topic!
KatiaH
Vonken & Vuur

vroeger zat ik anders in elkaar...

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 18 Maart 2008, 22:26:20 »

Ik heb nog niks gelezen van Jill Mansell en Sophie Kinsella.  Misschien toch eens proberen.  Ik haal veel boeken in de bib, en wat populair is, is meestal uitgeleend, zeker als het vakantie is of gaat worden.... ik zie wel wat het wordt.  Nu kruip ik in bed, om nog een stukje te lezen denk ik, mijn ventje is toch (nog) niet terug thuis ... smiley2

het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart!
geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
Tikry
Vonken & Vuur

Totally Krisje-licious ;)

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 6 September 2008, 14:16:24 »

Gisteren voor het eerst sinds hééééééééééél lang een boek gelezen! : Sara - Mijn Dagboek, maar dan het boek nà de reeks!!
In één ruk uitgelezen!  Geschokt  Cool Zo boeiend vond ik het! Brede lach Het waren nu niet zóveel pagina's maar toch.. Brede lach
Deze week ga ik nog de andere 2 dagboeken lezen!  Thumbs_up

Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 :
05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥
19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
dolfijnjte
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 6 September 2008, 14:22:32 »

ik lees ook heel graag boeken, maar de laatste tijd kom ik er niet echt meer toe.
Heb ook al verschillende boeken gelezen van Jill Mansell.
Sophie Kinsella kende ik ook nog niet, dus zal er eens naar uit kijken é. Anders nog aanraders?
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 6 September 2008, 14:25:19 »

Ik ben momenteel bezig met De Liefdespolitie van M. Paura. Hylarisch! Smiley

Pagina's: [1] 2 3 ... 9 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: