• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
7 Februari 2012, 09:05:38

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Vonken & Vuur tour > [24 augustus 2007]- Bree - Expodroom
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Omlaag Print
Auteur Topic: [24 augustus 2007]- Bree - Expodroom  (gelezen 7433 keer)
sylleke
Adrenaline
*

Bekijk profiel
Re: [24 augustus 2007]- Bree - Expodroom
« Antwoord #45 Gepost op: 25 Augustus 2007, 11:50:15 »

Jaaaaa, was weer super. Hadden hele goede plaatsen. Waren super in de mood. Achter ons zaten ook van die mensen die net iets harder riepen dat de staanplaatsen beneden waren, maar hier heb ik me niet aan gestoord.
Alleen de tegenvaller was dat de kleine op het laatste moment ziek is geworden, dus is niet mee kunnen komen, was natuurlijk super verdrietig.

Nu moeten we wachten tot 30 november, jammer

16 mei bree
18 september hamont
lindz
En Dans

love Zoë forever and a day

Bekijk profiel
« Antwoord #46 Gepost op: 25 Augustus 2007, 11:59:18 »

Da prob ken ik... Neem m'n ma meestal mee en omdat zij niet lang kan rechtstaan neem ik zitplaatsen ma owee as je van je stoel durft rechtspringen he... Allez, begrijp da ergens wel, "as je wil swingen en springen moet je maar staanplaatsen nemen" da's een logische redenering, maar bij sommige nummers kàn je toch niet blijven zitten he! (tenzij je been in 't gips zit ofzo smiley1)
@Tatake: Geen idee wanneer ze buiten kwamen, wij zijn ook niet blijven wachten Onbeslist
@Sylleke: Hopelijk is de kleine al wat beter!

femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #47 Gepost op: 25 Augustus 2007, 12:12:32 »

het binnengaan was een ware ramp. Van de 3 deuren ging allleen de middelste (een draaideur notabene, lekker veilig ook  Huh?) open. De security stelde zich uitermate agressief en onvriendelijk op. Binnen moesten we bij nog een deur wachten. Toen deze na 30 minuten open ging ontstond er nog meer gedoe, want de security vond het nodig met grof geweld iedereen naar achteren te duwen. Na deze deur kwam er nog een hek voor de arena. Deze ging na 5 minuten onverwachts open, waardoor er weer duw- en trekwerk ontstond. Echt heel onveilig en een belachelijke methode. Desondanks belandden we op de 1e rij voor Kris. Ze begonnen veel te laat omdat Kris zijn tv-opnames uitliepen. Ondanks de exteme hitte was het concert geweldig. Ze hadden er echt zin in. Het duurde even voor het publiek op de tribunes mee ging, maar ook dat kwam goed. Het lijkt erop dat De ware en Vaarwel definitief het veld geruimd hebben, want opnieuw werden Daar gaat ze en Nobelprijs gespeeld. Aan het einde toonde Koen nog even hoe warm het was door het vlechtje van Frank uit te wringen. Al was dat niet echt nodig, want zijn hemd plakte aan zijn lijf. Na ongeveer 1 uurtje wachten kwamen Kris en Koen naar buiten. Er stond veel volk te wachten, maar ze namen ruimschoots de tijd. Weer volop genoten dus! Helaas was dit de laatste voor mij deze tour, omdat ik volgende week op vakantie ga. Ik mag niet klagen dus, maar ik zal deze tour geweldig missen, want ik vind het een van de betere!!
v 054116
Vonken & Vuur

hou van het leven hou van clouseau

Bekijk profiel
« Antwoord #48 Gepost op: 25 Augustus 2007, 12:39:50 »

vond het een geweldige avond in bree    het was wel warm maar dat kon de sfeer niet bederven   dat het heet was zag je aan koen zijn hemd    stond op de tweede rij voor tom  wendy.s

Wendy
sylleke
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #49 Gepost op: 25 Augustus 2007, 12:44:28 »

Ja ze is beter, we denken dat het gewoon van de spanning kwam. Ze had er zoveel zin in, praatte over niks anders, was echt zielig toen we haar thuis moesten laten. Jammer, volgende keer zeggen we gewoon niks, nemen we haar gewoon mee.

Het voorprogramma vond ik eigenlijk kei slecht, leek met momenten meer op een erotishe act of zo, vond ze echt slecht. Maar denk dat ik niet de enige was, ze kreeg gewoon een goed applaus toen ze aankondigde dat ze haar laatste nummer ging doen.
Maar de mannen hebben dit ruimschoots goed gemaakt natuurlijk.

16 mei bree
18 september hamont
saartje01
Adrenaline
*

koentje en ik

Bekijk profiel
« Antwoord #50 Gepost op: 26 Augustus 2007, 11:16:11 »

@ Femke je hebt gelijk de organisatie trok daar op ni echt veel bijna alle moeite voor niks staan we daar van 1 u en dan doen ze eerst die draaideur open en houden ze je ook nog tegen niet te doen doe van de security... 3 keer drummen voor je binnen bent ma even daarna was alles alweer vergeten he
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #51 Gepost op: 26 Augustus 2007, 11:30:54 »

Toch zou het prettiger als je niet in geel zou schrijven. Mijn arme ogen! Grijns

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
v 054116
Vonken & Vuur

hou van het leven hou van clouseau

Bekijk profiel
« Antwoord #52 Gepost op: 26 Augustus 2007, 12:30:37 »

saartje wil het misschien in een andere kleur schrijven want dt kan ik niet lezen  wendy.s

Wendy
femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #53 Gepost op: 26 Augustus 2007, 18:16:39 »

Hee Saartje, wij zaten bij jou voor de deur; die Hollanders weet je wel!
saartje01
Adrenaline
*

koentje en ik

Bekijk profiel
« Antwoord #54 Gepost op: 27 Augustus 2007, 09:52:35 »

@ femke ja dat weet ik dat jullie dat waren nog eens bedankt om aans binnen aan de deur voor te laten want dit was echt niet te doen .. had van koen nog een flesje water gehad  Smiley en kom ik thuis  open ik men mail heb ik een duoticket gewonnen voor braveau Clouseau dus mijn weekendje kon niet meer stuk je mag me altijd toevoegen op msn als je da wilt Smiley
femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #55 Gepost op: 27 Augustus 2007, 10:04:40 »

ik zag dat jouw vriend dat flesje had gevangen ja. Ik had het graag willen vangen want ik verging van de dorst haha! Had het dus niet als collectersitem willen hebben, maar om lekker op te drinken!
Geen probleem hoor, van die deur. Jullie waren eerder en de security daar was gewoon gestoord.
Ik wil je gerust toevoegen maar ik heb geen msn meer sinds ik Hyves heb ontdekt! Doen jullie daar in Belgie ook aan, aan Hyves? Is echt een aanrader!
saartje01
Adrenaline
*

koentje en ik

Bekijk profiel
« Antwoord #56 Gepost op: 27 Augustus 2007, 10:31:00 »

@ femke wat is dat eigenlijk want daar heb ik nog nooit van gehoord iets zoals msn zeker
ilseke
En Dans

Clouseau forever!

Bekijk profiel
« Antwoord #57 Gepost op: 27 Augustus 2007, 17:15:06 »

Margo of Elise, is het gelukt???
Citaat van: ilseke op 24 Augustus 2007, 17:57:11
Ik weet niet of Elise hier meeleest, maar ik hoop dat ze aan mij denkt vanavond....   Rollende ogen

In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart...  Het kan dansen en springen, lachen en zingen...  Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #58 Gepost op: 27 Augustus 2007, 19:04:47 »

Citaat van: saartje01 op 27 Augustus 2007, 10:31:00
@ femke wat is dat eigenlijk want daar heb ik nog nooit van gehoord iets zoals msn zeker

volgens mij heb je het inmiddels zelf ontdekt he?! en ik ben officieel je 1e vriend, wow!
saartje01
Adrenaline
*

koentje en ik

Bekijk profiel
« Antwoord #59 Gepost op: 27 Augustus 2007, 19:27:30 »

@ femke dat is een hele eer zeg  Brede lach
Pagina's: 1 2 3 [4] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: