• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
23 Mei 2012, 01:22:52

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau Weetjes > race-seizoen
0 geregistreerde leden en 4 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 61 62 [63] Omlaag Print
Auteur Topic: race-seizoen  (gelezen 52856 keer)
Rita
VanBinnen

Bekijk profiel
Re: race-seizoen
« Antwoord #930 Gepost op: 28 Augustus 2011, 16:27:31 »

http://www.startgrid.be/2011/07/24u-zolder-2011-belgie-versus-nederland/

hou van het leven en van Clouseau
baloe
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #931 Gepost op: 29 Augustus 2011, 11:50:02 »

http://images.speedworld.be/documents/timing/63_196345891.pdf
Dorette
Adrenaline
*

22 jaar fan!

Bekijk profiel
« Antwoord #932 Gepost op: 31 Augustus 2011, 08:43:53 »

Zaterdagnamiddag om 16.00u starten de 24u van Zolder, dat is de vijfde van in totaal zeven wedstrijden van het Belcar kampioenschap. Uiteraard is ook het Viage KRK Racing team op de afspraak, niet met twee maar met één Mercedes SLS AMG GT3. Koen en Kris Wauters vormen samen met Raf Vanthoor en vijfvoudig winnaar van de 24u Anthony Kumpen team.

De 24u van Zolder is het jaarlijkse hoogtepunt van het Belcar kampioenschap, een wedstrijd waar iedereen naar uit kijkt. Het Viage KRK Racing team komt goed voorbereid aan de start. :

“Twee weken geleden hebben we de Mercedes SLS AMG GT3 uitgebreid getest op Zolder” aldus Koen Wauters. “Het was een zeer geslaagde waar de focus lag op de remmen. We hebben nieuwe sensoren aangebracht waardoor we constant de temperatuur van de remmen in het oog kunnen houden. Als we de temperatuur respecteren kunnen we langere beurten rijden en verslijten de remmen niet zo snel. Door vroeger van het gas te gaan, gaan we ook economischer rijden en sparen we benzine en banden. Kortom, we hebben een aantal interessante dingen ontdekt zonder dat we daardoor aan intrinsieke snelheid moeten inboeten. En uiteraard geldt de regel, hoe minder we in de pitlane moeten zijn hoe beter. Als we daarin slagen moet een goed resultaat erin zitten. Maar er zijn zoveel factoren die een rol kunnen spelen zodat we ons focussen op onze eigen koers met onze eigen tactiek. KRK staat al een tijd op eigen voeten, we hebben genoeg kwaliteit aan boord om van eigen sterkte uit te gaan. Dat zullen we ook doen.”

Mister 24 Hours of Zolder is één van de teamleden en dan hebben we het uiteraard over Anthony Kumpen, sinds vorig jaar absoluut recordhouder van het aantal overwinningen in deze uithoudingsrace.

“We starten vol vertrouwen aan deze etmaalrace” zegt Anthony Kumpen. “De laatste wedstrijd die we hier op Zolder reden wonnen we. Je hoeft niet noodzakelijk de snelste van het pak te zijn om deze wedstrijd te winnen.  Ervaring en een goede tactiek zijn twee sleutelwoorden waarover je moet beschikken. Als je alle deelnames van alle rijders afzonderlijk optelt kom je op een duizelingwekkend aantal deelnames terecht, daar zal het dus niet aan liggen. Met mijn 5 zeges weet ik wat je wanneer moet doen om de koers naar je hand te kunnen zetten. Wat in het verleden lukte moet ook dit weekend lukken.”

KRK zet dit weekend één wagen in, in plaats van de gebruikelijke twee.

“De focus ligt op één wagen” zegt Kris Wauters. “Koen, Raf, Anthony en ikzelf zullen samen met ons homogeen team er alles aan doen om een goede prestatie neer te zetten. Uiteraard moet de wagen goed zijn en uiteraard mag je geen fouten maken. Lukt dat dan eindig je vrijwel automatisch in de top vijf en wie weet misschien nog wel beter. Fysiek moet ook alles in orde zijn maar bij alle vier de rijders zit dat wel goed en als ook de techniek ons niet in de steek wil laten zou dit een mooie editie van de 24u van Zolder kunnen worden. KRK is er klaar voor!”

“Ik sluit me volledig aan bij mijn teamgenoten” zegt Raf Vanthoor. “Ik hoop op een mooie wedstrijd zonder al te veel problemen en op een mooi resultaat. Samen met onze genodigden en partners die ons team al jaren steunen willen we er iets mooi van maken. Ik heb er alle vertrouwen in.”
baloe
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #933 Gepost op: 2 September 2011, 22:08:31 »

Viage KRK – Racing pakt de pole. Kris Wauters haakt af.

Het Viage KRK-Racing team kan terugblikken op geslaagde vrije trainingen en kwalificaties. Donderdagnamiddag toonde Anthony Kumpen zich tijdens de superpole de beste van de Belcar deelnemers wat hem de pole oplevert. Sportief niets dan goed nieuws, extra sportief is er minder goed nieuws want Kris Wauters moet met een rugblessure forfait geven.

“Donderdag heb ik mij domweg misstapt en een rugblessure opgelopen” zegt Kris Wauters. “Ik ben nadien nog in de wagen gekropen om de kwalificaties te rijden maar het werd al snel duidelijk dat het niet ideaal was om in deze omstandigheid deel te nemen aan een 24u race. Dit is één van de hoogtepunten van het seizoen waarin wij als team willen presteren. Hoe jammer ik het ook vind, ik moet forfait geven. Het team primeert boven mijn eigen ambitie.”

Kris Wauters wordt vervangen door de Nederlander Dennis Retera. “Ik reed samen met Dennis de 24u van Francorchamps” zegt Raf Vanthoor. “Dennis is iemand die past in het team, die onze filosofie snapt. Hij is snel, betrouwbaar, kent de wagen, kent het team en hij vindt het uiteraard heel jammer dat Kris noodgedwongen forfait moet geven. Maar hij is zeer gretig en zal, om het op zijn Nederlands te zeggen, zijn stinkende best doen voor het Viage KRK-Racing team.”

Retera draaide donderdag zijn eerste rondjes aan boord van de Viage KRK-Racing team Mercedes SLS AMG GT3. Anthony Kumpen nam de superpole voor zijn rekening en was de beste van de Belcar deelnemers. “De 10 beste Belcar wagens mochten het in die superpole tegen elkaar opnemen en een rondje 1:31.574 volstond voor de pole” aldus Anthony Kumpen. “Zo’n prestatie geeft iedereen dat extra duwtje dat je in een zware uithoudingsrace als deze kan gebruiken. Zaterdag gaan we niet overhaast starten want dat zou zinloos zijn. Vijf zeges in de 24u van Zolder is mooi maar geef toe dat een zesde nog mooier zou zijn” besluit een glimlachende Anthony Kumpen.

“De startpositie in een etmaalrace is niet zo belangrijk want dit is geen sprintwedstrijd maar een uithoudingsrace” zegt Koen Wauters. “Maar het is een leuke opsteker voor het team dat al schitterend gewerkt heeft, voor de fans en ook voor de sponsors is dit publicitair interessant. Het voordeel van helemaal vooraan te starten is dat je uit het nerveus gedoe tijdens de start blijft. Als je op de vierde of vijfde rij moet starten is het altijd uitkijken, nu heb je vrij baan.”
Dorette
Adrenaline
*

22 jaar fan!

Bekijk profiel
« Antwoord #934 Gepost op: 6 September 2011, 21:56:38 »

Het Viage KRK Racing team heeft de 24u van Zolder gekleurd maar jammer genoeg niet gewonnen.

Zaterdagavond om 22.00u hielden de meeste deelnemers van de Dutch Challenge het voor bekeken en kwam het Limburgse KRK Racing team aan de leiding met in zijn zog de WRT Audi die op de natte baan bij wijlen beter voor de dag kwam. Om 09.15u zondagochtend pakte de Audi de leiding over van KRK.

De handdoek werd nooit geworpen, Anthony Kumpen, Koen Wauters, Raf Vanthoor en Dennis Retera besloten om voluit voor de zege te gaan en met nog 4 uur te racen ontdubbelde Koen Wauters zich. De jacht op de leider was geopend en ondanks het feit dat er slechts 13 wagens in koers waren schoof iedereen naar het puntje van zijn stoel. De strijd met de Audi was de peper in een al bij al zoutloze wedstrijd.

Even later ging het mis. Bij het uitkomen van de Bianchi was er een contact met een tragere deelnemer. Met een beschadigde voorophanging bereikte Koen de pits waar het team de wagen na exact 49 minuten 15 seconden opnieuw rijklaar kreeg. Raf Vanthoor nam de laatste uren voor zijn rekening en pakte als derde de zwart wit geblokte vlag.

Koen Wauters blikt terug op de cruciale fase. “Albert Vanierschot vertelde mij vroeger altijd dat wanneer je met iemand aan het strijden bent en je erin slaagt de rijder voor je in te halen je nooit in de spiegels mag kijken en de drie daarop volgende ronden voluit moet proberen te gaan. Op die manier deel je een mentale tik uit. Dat was het plan nadat ik Bert Longin had ingehaald en mezelf ontdubbeld had.”

“We hadden ook afgesproken om voluit voor de zege te gaan en dan weet je dat je af en toe eens iets moet riskeren. Ik reed met het stuur tussen de tanden en naderde op de Porsche die al twee keer de blauwe vlag getoond kreeg. Iedereen wist dat de strijd voor de eerste plaats terug open was want de meeste rijders gingen spontaan aan de kant als ze ons zagen, de baanposten waren zeer alert.”

“Bij het naderen van de Bianchi laat de Porsche voor me een gat vallen waardoor ik concludeer dat hij me gezien heeft. Op het moment dat ik in de bocht duik doet de Porsche hetzelfde en is er een contact. Ik tik de wagen zachtjes aan, de Porsche gaat daarop rond. Ik ging vol op het gas in de hoop hem nog te ontwijken maar in zijn tolbeweging heeft hij me dan toch rechts vooraan geraakt. Gelukkig raakte ik nog in de pits waar het team meteen aan de bak moest en fantastisch werk leverde. Na een klein uur ging Raf terug de baan op. Gegokt en verloren. Maar ik gok liever dan met nog vier uur wedstrijd te gaan me zomaar neer te leggen bij de tweede plaats. We hadden remschijven en remblokjes gemonteerd waarmee we sprintkoersen rijden en we besloten zo hard als mogelijk te rijden en dat heb ik ook gedaan. Een berekening van het team leerde ons dat we 7 tienden per ronde moesten goed maken om de kloof te dichten, ervan uitgaande dat wij nog twee keer moesten pitten en dat WRT dat ook moest doen. Het was wel mogelijk maar het heeft niet mogen zijn” besluit Koen Wauters.

Dorette
Adrenaline
*

22 jaar fan!

Bekijk profiel
« Antwoord #935 Gepost op: 29 September 2011, 16:53:41 »

Dit weekend wordt in Zolder de vijfde van in totaal zes wedstrijden van het Belcar kampioenschap gereden. Het Viage KRK – Racing team beleeft een seizoen met ups en downs maar als we de positieve punten eruit halen moet de neutrale toeschouwer vaststellen dat het team vrij snel weg was met de Mercedes SLS AMG GT3 maar dat dame Fortuna af en toe roet in het eten strooide. Als je het negatief bekijkt speelt het team geen enkele rol van betekenis meer voor de titel maar elk nadeel heeft zijn voordeel en zo kunnen Anthony Kumpen, Koen Wauters, Raf Vanthoor en Kris Wauters dit weekend vol voor de zege gaan zonder te rekenen.

“Eigenlijk hadden we het liever anders gezien” zegt Anthony Kumpen. “Maar de omstandigheden zijn nu eenmaal zo. De tweede wedstrijd op Zolder was, net als de wedstrijd van dit weekend, een sprintkoers over 125 minuten. Vorige keer wonnen we de wedstrijd en dat willen we dit weekend herhalen. De omstandigheden zijn gelijkaardig in vergelijking met de wedstrijd van begin april. Alleen hebben we nu meer ervaring met de Mercedes en moeten we minstens even goed doen. Ik herinner me nog dat we toen niet de snelste van het pak waren maar de Mercedes presteerde zeer constant en na een uur wedstrijd pakten we de leiding om die niet meer af te staan. Als het even kan willen we zondag dit scenario herhalen.”

Net als zijn teammaten heeft ook Raf Vanthoor al bijna één seizoen ervaring met de Mercedes SLS AMG GT3 en als je de voorbereidende testritten meetelt is hij misschien de man met de meeste kilometers op de teller. Kan een wagen dan nog geheimen hebben voor een rijder? “Toch nog enkele geheimen en dat komt omdat ik nog niet op de limiet zit” zegt Raf Vanthoor. “Hoe verder je ga, hoe anders de wagen reageert en hoe beter je hem leert kennen. Maar ik heb als rijder, net als mijn teammaten en de volledige crew, al een mooie weg afgelegd. Wat niet wil zeggen dat we er al zijn. Bijlange niet! Ik vergelijk elke wedstrijd met een blanco blad dat op het einde van het weekend volgeschreven staat. De ene keer schrijf je iets mooier dan de andere keer. Laat ons dit weekend snel en foutloos blijven zodat we zondagnamiddag een mooie bladzijde kunnen bijschrijven in het boek van het Viage KRK – Racing team.”

“Twee wagens op het podium zondagnamiddag. Dat zou het hoogste goed zijn voor ons team” zegt Koen Wauters. “Het kan en wij geloven er allemaal in. Anthony en ikzelf hoeven niet meer te rekenen voor het kampioenschap terwijl de Porsche en de Audi wel nog in strijd zijn voor het kampioenschap. Hoe je het ook draait of keert, bij een moment van twijfel zal een team en een rijder die nog aanspraak maken op de titel anders reageren dan wij die niets meer te verliezen hebben. De vorige wedstrijd op Zolder wonnen we wat helemaal geen garantie is voor dit weekend. De concurrentie is sneller geworden, wij moeten daar een gepast antwoord op vinden door een nog competitievere afstelling voor onze wagen te vinden. Daar heb ik het volste vertrouwen in net als in Kris en Raf. De progressie is er, de goesting, de gebetenheid en de ervaring is er. Zij zijn klaar om de stap te zetten om vanuit het middenveld op te rukken naar de spits om vervolgens te scoren.”

“Ik hoor het mijn broer graag zeggen” glimlacht Kris Wauters. “De goesting, de gebetenheid en de motivatie is aanwezig, de nodige tracktime is het enige minpuntje. Raf, Anthony en Koen hebben er twee etmaalraces opzitten en hebben dus een pak ervaring opgedaan. Maar dat neemt niet weg dat ik er dit weekend samen met Raf weer wil invliegen. Ik ben opnieuw fit om te rijden en als er moet gescoord worden dan wil ik dat samen met Raf en de rest van het team absoluut doen.”
♪♫ Nickske ♫♪
VanBinnen

Zij aan zij, gaan we door de storm...

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #936 Gepost op: 3 Oktober 2011, 07:10:20 »

Koen Wauters geeft op
En denkt aan slachtoffers van crash in de pitlane.

Het Viage KRK – Racing team was gebrand op een klinkende prestatie van alle twee de wagens maar zowel Anthony Kumpen- Koen Wauters als Kris Wauters-Raf Vanthoor haalden de zwart wit geblokte vlag niet. Raf Vanthoor slipte op een oliespoor waardoor hij van de baan ging en in de zandbak tot stilstand kwam. Koen Wauters moest opgeven toen een remcylinder het begaf.

“Ik had een prima start en schoof op naar de vijfde plaats” aldus Raf Vanthoor. “Alles ging goed tot dat er een incident was met twee wagens en er een ongelofelijk lang oliespoor op de baan lag. Ik reed in het spoor van een Audi die na twee ronden opnieuw voorzichtig op de ideale lijn ging rijden. Ik volgde zijn voorbeeld maar werd plots verrast. De wagen verloor alle grip op het oliespoor en kwam via de muur in de zandbak tot stilstand. De Mercedes ziet er niet uit, zelf heb ik alleen last van mijn elleboog. Zonde!”

“Het was een propere start en ik behield mijn tweede plaats” weet Anthony Kumpen. “Na zeven ronden kwam de safetycar de baan op omwille van de crash van Raf. Dat was het sein voor de eerste pitstop.”

“Ik nam het stuur over maar na twee ronden liet ik via de boordradio weten dat er een probleem was bij het remmen” pikt Koen Wauters in. “Ik moest vroeger van het gas, remde eerder dan normaal en bijwijlen moest ik gewoon terugschakelen om te kunnen stoppen. Ondanks dat alles slaagde ik er nog in om hoge 1.33 of lage 1.34 ronden te rijden wat gezien de omstandigheden niet slecht is. Ik heb in die moeilijke omstandigheden mijn stint afgewerkt waarna Anthony opnieuw de baan opging maar niet voor lang. De problemen werden steeds erger waardoor we besloten om toch maar te stoppen. Eén wagen stuk en de andere met problemen aan de kant. Je mag gerust spreken van een baalweekend voor KRK maar dat verdwijnt in het niets met de gebeurtenissen in de pitlane. Wij hopen dat alles goed komt voor de betrokkenen.”

http://www.showbizzsite.be/nieuws/detail.asp?iImsNid=160149#Photo
Katinka
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #937 Gepost op: 10 Oktober 2011, 20:38:23 »

Hallo,

Weet iemand of Koen en Kris op vrijdag 21 oktober moeten racen op Spa Francorchamps en of de toegang gratis is?
Kom er niet helemaal uit op de site van Spa. En aangezien wij er 30 minuten vandaan zitten dan...
baloe
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #938 Gepost op: 11 Oktober 2011, 08:09:23 »

Hoi,

Hier de lijst met deelnemers. Ze staan er alle bij op.
http://images.speedworld.be/documents/entry-list/65_328658500.pdf
Katinka
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #939 Gepost op: 12 Oktober 2011, 10:52:04 »

Thanks! Ga wel even kijken daar.
Dorette
Adrenaline
*

22 jaar fan!

Bekijk profiel
« Antwoord #940 Gepost op: 20 Oktober 2011, 20:20:24 »

Belgian VW Club Team WRT: “Onze Scirocco voelt zich goed in Francorchamps”
oktober 20th, 2011 | Author: Hv0

Met nog een meeting voor de boeg, behouden Koen Wauters en Ronnie Latinne nog een kleine mathematische kans om zondag na afloop van de laatste race tot kampioen te worden gekroond in de T3-klasse van de BTCS. Hoewel ze realistisch zijn over hun kansen, zullen de twee piloten van de Belgian VW Club hun vel duur verkopen en al heel tevreden zijn als ze de champagne mogen ontkurken na een overwinning. Op de andere VW Scirocco van WRT, hoopt Jean-Jacques Smits (gekoppeld aan Claude-Yves Gosselin), na afloop plaats te mogen nemen op het laagste trapje van het eindpodium.

Hoewel Koen Wauters en Ronnie Latinne er vooral tijdens de 12 Uren van Spa kregen af te rekenen met pech, kijken ze toch uit naar de finale van de Belgian Touring Car Series 2011 op de omloop van Spa-Francorchamps. “Voordat de problemen opdoken, waren we in de 12 Uren best competitief”, herinnert zich Ronnie. “Ook tijdens de wedstrijden in het kader van de 25 Uren VW Fun Cup waren we de snelste wagen in T3. Waarmee ik alleen maar wil zeggen dat onze VW Scirocco zich op zijn gemak voelt in Francorchamps… Dankzij de ongelofelijke kwaliteiten van het chassis, slaagt de Scirocco erin om het gebrek aan pk’s te compenseren. Elke keer dat we op de Ardense piste aantraden, klokten we prima rondetijden, vandaar onze ambitie om ook nu te willen zegevieren in onze categorie. We gaan alles tot in de details trachten goed te doen, noodzakelijk als we eventueel nog een kans willen maken op de titel. We zijn ons goed bewust van het feit dat het lot niet in onze handen ligt, maar we gaan knokken tot het einde en pas nadien kijken waar we stranden.”

Opnieuw hangt er in T3 de nodige spanning rond de twee races over 90 minuten en misschien vindt het duo Wauters-Latinne wel een bondgenoot in Claude-Yves Gosselin en Jean-Jacques Smits, aangezien laatstgenoemde derde wil eindigen in het kampioenschap.

“Weet je, als er tijdens mijn carrière als piloot een ding is dat ik heb geleerd, dan is het zeker het feit dat alles mogelijk blijft tot het zwart-wit geblokt is gevallen”, benadrukt Jean-François Hemroulle, nu aan de slag als sportief directeur van het Scirocco programma van WRT. “Zo herinner ik me bijvoorbeeld nog de eerste jaargang van de BTCS in 2003 waar we in extremis de titel pakten ondanks een zo goed als onoverbrugbare achterstand. Met Koen en Ronnie zitten we anno 2011 in precies dezelfde situatie. We weten dat we normaal geen kampioen zullen worden, maar de BMW die het klassement aanvoert, heeft in Zolder ook een joker gebruikt en kan zich dus geen fout meer veroorloven… We zullen vechten tot het einde en in ieder geval proberen de dagzeges op onze naam te zetten. Dit is bovendien de beste tactiek om eventueel te profiteren van problemen bij onze concurrenten.”

De eerste kwalificatieronde staat reeds vrijdag om 14u10 op het programma terwijl de startorde voor de tweede race zal worden bepaald tijdens een 45-minuten durende sessie zaterdagochtend om 9.00u. ’s Middags om 12.20u gaat het licht een eerste keer op groen voor een wedstrijd over 90 minuten. De laatste confrontatie van het seizoen staat gepland op zondag om 16.20u.

Voor we het vergeten… Dit weekend komt een delegatie van 10 Chinese journalisten in Spa-Francorchamps de VW Fun Cup ontdekken. Uiteraard zullen WRT, Koen Wauters, Ronnie Latinne, Jean-Jacques Smits en Claude-Yves Gosselin ze met veel plezier een blik achter de schermen gunnen.  Enkele extra supporters kan in ieder geval nooit kwaad. Trouwens, hoe zeggen we ‘overwinning’ in het Chinees?
Posted in Circuit
Dorette
Adrenaline
*

22 jaar fan!

Bekijk profiel
« Antwoord #941 Gepost op: 24 Oktober 2011, 17:40:04 »

Anthony Kumpen en Koen Wauters zijn in de slotwedstrijd van het Belcar kampioenschap als vierde over de finish gebold en eindigen dus net naast het podium in wat een wedstrijd was met twee gezichten voor het Limburgse Viage KRK – Racing team.

Zondagmiddag, rond de klok van 13.00 u nam Koen Wauters de start van de slotrace. “Ik weet niet hoe het komt maar voor het eerst dit seizoen ging mijn start compleet de mist in. Ik dacht dat ik beter vertrokken was dan de BMW naast mij tot ik plotseling Marc Goossens al op de rem zag staan. Omdat ik zo fel gefocust was op mijn rechtstreekse tegenstander heb ik waarschijnlijk mijn rempunt gemist. Ik kon de Porsche van Goossens net ontwijken, ging heel breed en kwam als tiende terug de baan op. Ik wilde snel de verloren plaatsen ophalen maar dat ging moeizaam omdat ik last had van onderstuur en de banden niet op temperatuur kreeg. Na goed 40 minuten kwam ik binnen voor de eerste pitstop en nam Anthony het stuur over maar al snel ondervond hij dezelfde problemen. Na de safetycar heb ik terug het stuur over genomen en in het tweede deel van de wedstrijd ging het merkelijk beter, zowel voor mij als voor Anthony. Eén van de mogelijke redenen was dat we de bandendruk verlaagden. Maar we moeten eerlijk zijn, vandaag konden we vooraan geen vuist maken en was de Porsche de sterkste van het pak. Onze vierde plaats was het hoogst haalbare.”

“Dit was de moeilijkste wedstrijd van het seizoen” zegt Anthony Kumpen. “De banden kwamen moeilijk op temperatuur, er was onderstuur. We waren deze keer doodgewoon niet goed genoeg om te strijden voor de zege. Dat is ontgoochelend want de rest van het seizoen waren we wel competitief genoeg.”

En zo zit het seizoen 2011 er op voor het Viage KRK – Racing team. “Over enkele weken volgt nog een debriefing van het seizoen en bespreken we onze plannen voor 2012 waarover we ten gepaste tijden zullen over communiceren”, besluit Koen Wauters.
Pagina's: 1 ... 61 62 [63] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: