|
heidi
|
 |
« Antwoord #810 Gepost op: 7 Maart 2010, 19:08:57 » |
|
Dacht ik ook dat je daar zomaar niet naartoe kon !!! Wij zitten 13 en 14 maart in de pits in zolder (hotel) .. jammer genoeg komen ze dan niet trainen !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #811 Gepost op: 7 Maart 2010, 19:39:36 » |
|
Dacht ik ook dat je daar zomaar niet naartoe kon !!! Wij zitten 13 en 14 maart in de pits in zolder (hotel) .. jammer genoeg komen ze dan niet trainen !
Trainingen zijn ook alleen maar op donderdag. En dat gaat ook niet iedere donderdag door. Aangezien ik nu donderdag een outdoor kartrace heb in Genk, ga ik sowieso eens kijken of er leven is op 't circuit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #812 Gepost op: 9 Maart 2010, 19:17:42 » |
|
schijnt dat jan en vanina uit elkaar zijn, dus troubles, want blijkbaar wil vanina niet meer in zelfde team van Jan racen benieuwd hoe ze dat gaan oplossen
@ belle, Patrick gaat er normaal ook zijn donderdag, say hello if you see him lol
Vanina gaat zich ondertussen wel amuseren met de Lola Aston Martin van Signature.  And yes my dear, I'll say hi. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #813 Gepost op: 9 Maart 2010, 19:24:06 » |
|
schijnt dat jan en vanina uit elkaar zijn, dus troubles, want blijkbaar wil vanina niet meer in zelfde team van Jan racen benieuwd hoe ze dat gaan oplossen
@ belle, Patrick gaat er normaal ook zijn donderdag, say hello if you see him lol
hmmmm vertrouw je dat 
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #814 Gepost op: 9 Maart 2010, 19:24:54 » |
|
hmmmm vertrouw je dat  Ik ken Patrick al 6 jaar dus ze kan mij zeker en vast vertrouwen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #815 Gepost op: 10 Maart 2010, 17:48:38 » |
|
ik heb hem leren kennen door haar, dus ja ik vertrouw haar wel lol
ik vertrouw het ook wel hoor, ik ken Belle en dat is een schatje, Patrick heb ik ook al leren kennen en ik vertrouw hem ook ,alleen wil ik een beetje spanning verwerken hé dat is goed voor de boost hé
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
heidi
|
 |
« Antwoord #816 Gepost op: 10 Maart 2010, 19:47:32 » |
|
Trainingen zijn ook alleen maar op donderdag. En dat gaat ook niet iedere donderdag door. Aangezien ik nu donderdag een outdoor kartrace heb in Genk, ga ik sowieso eens kijken of er leven is op 't circuit. we waren op do 11 en vrij 12 feb ook al in hotel de pits maar dan was er niets te zien op circuit !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #817 Gepost op: 10 Maart 2010, 21:25:14 » |
|
we waren op do 11 en vrij 12 feb ook al in hotel de pits maar dan was er niets te zien op circuit !
Van december tot maart zijn er geen internationale trainingsdagen op donderdag. Dit wegens de winterstop die dan in voege is. @ Rita: Thanks voor 't compliment!  Maar gij zijt ook een hele toffe ze! Kijk er weer naar uit om tijdens de races ons taske koffie (en glaasje wijn  ) te gaan drinken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #818 Gepost op: 11 Maart 2010, 23:59:41 » |
|
Vandaag niet veel volk op de vrije training maar wel bekend. Stanneke ziet het precies ook zitten...   Kroop achter het stuur van het nieuwe raceteam van Vincent Vosse (WRT) en René Verbist.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #819 Gepost op: 22 Maart 2010, 18:12:43 » |
|
Koen en Kris gaan dit seizoen weer samen racen in het BTCS-kampioenschap http://makr.roularta.be/PDFPage?page=69&groepCode=DZHier werkte gisterenavond werkte de link nog wel.... en nu ook nietmeer 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #820 Gepost op: 23 Maart 2010, 08:34:45 » |
|
De link werkt bij mij niet  Maar dat ze samen gingen rijden wist ik al. Ze waren vorige donderdag de wagen aan het uittesten. Wederom een Kia. Ik denk ook dat Kia z'n managment naar Zolder had overgebracht. Er stond daar een hele delegatie te kijken. Ik heb er al 2 foto's van op m'n Facebook staan. De Viper was toen nog gewoon wit. Die zal pas beplakt worden tegen de persvoorstelling zeker 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #821 Gepost op: 23 Maart 2010, 14:52:05 » |
|
Hier is de tekst...
ZOLDER - Koen en Kris Wauters gaan opnieuw samen racen. Het voorbije seizoen kozen de twee Clouseau-broers ervoor om elkaar te bekampen met identieke wagens en in de belcar trekken ze die lijn dit jaar verder. Maar in een ander kampioenschap, de BTCS, gaan ze opnieuw dezelfde wagen delen, een Kia Pro_Cee’d van het Engelse Chad racing. Koen Wauters: “Ik heb vorig jaar met die auto’s poles en podiumplaatsen gepakt. Voor Kia België was dat een succes: het was een inloopjaar en commercieel gezien had Kia een goede return. Maar als piloot was ik zelf minder tevreden, want ik rij om te winnen en dat is niet gelukt. Dit jaar heb ik dan ook maar één streefdoel: kampioen worden.” Het project is een Belgisch initiatief, maar heeft ook internationaal de aandacht getrokken. Een tiental Koreanen, de hele top van Kia Europe, was naar Zolder afgezakt. Tot dusver was Kia niet actief in de autosport, maar mogelijk wordt de Belgische formule overgepland naar andere landen. In de BTCS zet Chad Racing nog twee anderen Pro_Cee’ds in voor Werner Moonens- Stéphane Lemeret en Iain Dockerill-Philippe Stéveny. MC
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #822 Gepost op: 30 Maart 2010, 18:39:15 » |
|
ze waren net te zien in 't VTM-nieuws, voorstelling van de auto's Kris hoofdkleur paars en Koen, speciaal voor onze Noorderburen (denk ik  ), Oranje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #823 Gepost op: 30 Maart 2010, 18:42:07 » |
|
Hihi , je bent me net voor, wilde het ook net komen plaatsen! Vind die paarse erg mooi!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #824 Gepost op: 30 Maart 2010, 18:43:12 » |
|
jaa...
ik heb het ook net gezien
was op MNM ook kwart voor 19 uur zei mama!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|