|
kriske
|
 |
« Gepost op: 11 Maart 2008, 15:18:12 » |
|
"ALLES IS LIEFDE" IN DE PRIJZEN ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ De Nederlandse film "Alles is liefde" heeft in eigen land drie Rembrandt Awards gewonnen. De komedie won de prijs voor beste film, beste acteur (Thomas Acda) en beste actrice (Carice van Houten). "Liefde overwint alles. Dat is belang- rijker dan prijzen. Dus zorg dat je lief hebt", bedankte Van Houten het publiek tijdens de prijsuitreiking. De Amerikaanse actrice Goldie Hawn nam een ereprijs in ontvangst tijdens de uitreiking van de Nederlandse publieks- prijzen voor de filmwereld. Pierre Bok- ma kreeg ook een Ere Rembrandt Award.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 11 Maart 2008, 17:55:16 » |
|
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!  Thomas Acda mijn held in de prijzen! Hij is ook wel geweldig in deze film, wat zeg ik, die hele film is super! 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 11 Maart 2008, 18:03:48 » |
|
zeker weten deze feel good movie moet je gezien hebben!! zekers als je verliefd bent 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 11 Maart 2008, 18:14:57 » |
|
Enkel de grootste zuurpruimen vinden dit geen leuke film! Of ze zijn niet verliefd dat kan natuurlijk ook! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 11 Maart 2008, 18:41:01 » |
|
Jah, Khoor het al.. tword tijd dat ik eens een filmke haal eh 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 11 Maart 2008, 19:03:23 » |
|
Zeker een super film, heerlijk, hij is al in mijn dvd collectie, En ja als je verliefd ben, oke, het is nu al heeeeeeeeeeeeel lang houden van, maar als ik die film zie krijg ik opeens heel veel liefde in mij, haha, en dat krijgt mijn ventje dat allemaal, hahaha,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 11 Maart 2008, 19:33:01 » |
|
Het meest romantische is natuurlijk ook samen kijken hey!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 11 Maart 2008, 19:35:27 » |
|
Het meest romantische is natuurlijk ook samen kijken hey! in de bios hebben we ook samen gekeken, maar toen ik hem op dvd had gekocht, keek ik alleen, want het was voor hem nog kort geleden dat hij hem had gezien,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 11 Maart 2008, 19:48:50 » |
|
Mannen....... dit soort films kan ik dus rustig 10x achter elkaar kijken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koffiedwerg
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 12 Maart 2008, 21:43:42 » |
|
Hmm Ik heb hem nog steeds niet gezien... Wil hem nog steeds wel zien, maaaaar geen tijd ._.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 30 Maart 2008, 18:01:05 » |
|
Ik heb hem net weer gezien. Kan er nog altijd geen genoeg van krijgen! Zaaaaaalig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 30 Maart 2008, 18:07:11 » |
|
Weet je welke Nederlandse film ik mooi vind.. "Phileine zegt sorry"..  Ik moet die zeker in m'n collectie hebben !!  Da's een feit 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 30 Maart 2008, 18:10:20 » |
|
Weet je welke Nederlandse film ik mooi vind.. "Phileine zegt sorry"..  Ik moet die zeker in m'n collectie hebben !!  Da's een feit  Hij was wel grappig, ik heb hem in mijn collectie, maar zeker NIET de beste nederlandse film vind ik,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|