|
petrake
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 14 Maart 2008, 17:44:13 » |
|
zou het dan toch waar zijn dat Koen in Keerbergen aan het bouwen is? want dat is wel heel dicht bij waar ik woon  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 14 Maart 2008, 18:44:51 » |
|
Story : Nr. 48 ; 28/11/2007 ( p. 88/89 )
De Gooische vrouwen van Vlaanderen. In de ogen van de buitenwereld leiden de 'Gooische Vrouwen' op VTM een perfect leven, maar achter de muren van hun villa's schuilt er vaak verdriet en ongeluk. Wie zijn hun Vlaamse tegenhangers? Story zocht het voor u uit.
Prototype van de Gooische Vrouwen: Valerie de Booser " Gooische vrouwen is mijn favoriete tv-programma ", glimlachte Valerie eind vorig jaar. En ze heeft er idd heel wat van opgestoken. Zeker nu ze met Koen en de kinderen een huis aan het bouwen is in Keerbergen. Haar porsche heeft ze al, wellicht een cadeautje van Koen (!), want een tv presentator en zanger wordt beter betaald dan een styliste. Koens vermogen werd in 2005 op ruim 50 miljoen oude Belgische franken geschat (!). Het koppel sloot wel een huwelijkscontract af. Valerie heeft dus veel belang bij een stabiele relatie..
( Dat laatste vind ik dus dikke zever! Als zij hem graag ziet, ist nie voor zijn geld! )
wauw 50 miljoen das niet niks he voor een optreden van ongeveer 60 minuten vraagt clouseau 130.000 euro!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 14 Maart 2008, 18:45:33 » |
|
voor een optreden van ongeveer 60 minuten vraagt clouseau 130.000 euro!
Wablief  !! Djeezes!!
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 14 Maart 2008, 20:19:36 » |
|
ik heb ergens opgevangen, weet wel niet meer waar hehe, dat ze 40.000 euro vragen, denk dat dat er meer gaat op trekken, 130.000 is toch wel heeeeel veeeeel geld
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 14 Maart 2008, 22:24:30 » |
|
En 40.000 is ook niet mis hé. Zeker om wat de zot te gaan uithangen op het podium en je geweldig te amuseren! (of zo lijkt het toch! :-))
Anderszijds, hun publieke leven mogen ze toch hebben hoor. Ik ben zelf ook wel iemand die benieuwd is naar het leven van bepaalde BV's en zeker niet in het minste in dat van Koen. En toch zou ik voor geen geld willen ruilen met hem. Wij kunnen tenminste nog in alle anonimiteit ons leventje leiden hé...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 14 Maart 2008, 22:30:01 » |
|
En toch zou ik voor geen geld willen ruilen met hem. Wij kunnen tenminste nog in alle anonimiteit ons leventje leiden hé...
Idem hier... De gedachte alleen al doet mij al huiveren.  Overal waar je gaat, staren de mensen je aan...het minste wat je doet, staat de volgende dag of week in de boekskes. Mensen gaan vaak een negatief oordeel over je vellen zonder je echt te kennen. En als je eens een misstap zet, zal iedereen het wel geweten hebben. Je mag me nog 100.000 euro geven om BV te worden: No freakin' way! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 14 Maart 2008, 23:05:01 » |
|
Zo denk ik er ook over. Als ze buiten hun deur stappen bij wijze van spreken moeten ze lachen en er goed uitzien, met de juiste 'look' , ook al hebben ze eens een mindere dag. Uiteindelijk zijn het ook maar mensen hé... En dan denk ik dat het hier in ons belgenland allemaal nog redelijk meevalt, Engeland of Amerika, da moet een echte nachtmerrie zijn... 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 15 Maart 2008, 08:43:50 » |
|
ik heb ergens opgevangen, weet wel niet meer waar hehe, dat ze 40.000 euro vragen, denk dat dat er meer gaat op trekken, 130.000 is toch wel heeeeel veeeeel geld
toch is het zo , ik heb echt betrouwbare bron en deze info is van januari 2008 de prijs opgevraagd van een promotie concert van ong 60 min
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 15 Maart 2008, 12:06:27 » |
|
130.000 euro geloof ik niet. Dat is echt veel te veel geld! In het gulden tijdperk was dat eens 16.000 gulden. Zelfs 40.000 vind ik nog best als veel klinken.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Nie
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 15 Maart 2008, 12:34:11 » |
|
In die Telefacts uitzending hebben ze er ook bij verteld waarom er voor een Clouseau concert zo "veel" geld gevraagd wordt.
't Is niet dat Koen en Kris dat bedrag rechtstreeks in hun zak stoppen hé.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meli5
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 15 Maart 2008, 13:38:24 » |
|
ik heb die reportage ook gezien ze zijde bv dat ze aan hun opredens in totz niks over hielden da dat alleen voor de promotie was
|
|
|
|
|
|
Zij aan zij gaan we door de storm Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 15 Maart 2008, 14:12:51 » |
|
Da In die Telefacts uitzending hebben ze er ook bij verteld waarom er voor een Clouseau concert zo "veel" geld gevraagd wordt.'t Is niet dat Koen en Kris dat bedrag rechtstreeks in hun zak stoppen hé. nee uiteraard nietje moet maar eens beginnen tellen. Aantal muzikanten op het podium, roadies, andere mensen achter de schermen. Zoveel per persoon is da nu ook weer nie ze volgens mij... Ewel, da was ik nu deze nacht (?)  in mijn beddeke ook aan ' t denken. Aan de andere kant, d'er zijn toch ook een hoop artiesten die minder vragen... Da ze d'er niks aan overhouden lijkt mij toch overdreven.  Misschien vragen ze zo'n hoog bedrag om de concertaanvragen al op voorhand wat te filteren ... 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 15 Maart 2008, 15:48:40 » |
|
ligt misschien ook wel aan hoelang je ze wilt boeken he een halt uur een uur anderhalf uur en wat voor doeleinden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #43 Gepost op: 15 Maart 2008, 18:00:54 » |
|
denk niet dat ze verschillende bedragen hebben zenne, hun concert duur staat denk ik vast op een uur en half, en zou dom zijn om meer te vragen voor een concert voor zeg nu maar wat de klj of voor een benefiet ofzo ohja, ik ga nooit het geld hebben om ze te boeken, dus moet ik daar al niet meer van wakker liggen haha
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 21 Maart 2008, 12:54:51 » |
|
2 pagina's groot artikel over Koen en Alles Moet Weg in Het Nieuwsblad van vandaag!
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|