|
KatiaH
|
 |
« Gepost op: 2 Maart 2008, 09:22:26 » |
|
Misschien kunnen we hier aan elkaar laten weten waar de clouseau-boys te belezen zijn .....
Deze week ben ik Koen met intervieuw tegengekomen in Humo (29/2 tot 6/6)op p. 7 en in primo Tv-gids (1/3 tot 7/3) op p. 22. Veel leesplezier
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 2 Maart 2008, 13:34:40 » |
|
Misschien kunnen we hier aan elkaar laten weten waar de clueseau-boys te belezen zijn ..... Veel leesplezier
Awel, ik vind dat een goed idee ! Alle Persberichten in 1 topic ! Anders staan er hier 1000... topics.. Deze week ben ik Koen met intervieuw tegengekomen in Humo (29/2 tot 6/6)op p. 7 en in primo Tv-gids (1/3 tot 7/3) op p. 22. Veel leesplezier
Kun je dit soms inscannen/foto nemen? Dan kunnen de niet-Humo/primo-kopers er ook van genieten 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 2 Maart 2008, 17:26:03 » |
|
ik doe mijn best, het resultaat zie je hier hopelijk straks of morgen ....  De 2 artikels zijn ingescand, maar ik weet niet hoe ik ze hier, in dit topic moet plaatsen. Kan iemand mij even leiden, dan kunnen jullie straks allemaal van Koen zijn uitleg genieten.... 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 3 Maart 2008, 17:01:58 » |
|
Hopelijk lukt het deze keer, ik probeer nog eens het artikel uit Primo hier te zetten  [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 3 Maart 2008, 17:11:58 » |
|
De 2 artikels zijn ingescand, maar ik weet niet hoe ik ze hier, in dit topic moet plaatsen. Kan iemand mij even leiden, dan kunnen jullie straks allemaal van Koen zijn uitleg genieten....  Je moet je aanmelden op www.photobucket.com, zet je foto's in je map, neemt de IMG code, die je hierin plakt.. ét voilà !  Aleja, 'moet'.. t'is te zeggen: Als je 'wil'  lol (IMG)http://i9.photobucket.com/albums/a88/tikry/(naamfoto).jpg(/IMG).jpg) Als je de foto's wil groter zien, doe je dit zo: (IMG height=300 width=250)http://i9.photobucket.com/albums/a88/tikry/(naamfoto).jpg(/IMG).jpg) De buitente '(' en ')' moet je vervangen door '[' en ']' 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 3 Maart 2008, 17:19:28 » |
|
Hier volgt dan nog het artikel uit de Humo, de volgende keer volg ik jouw leiddraad Tikry, mercikes Veel leesplezier  [verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
meli5
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 3 Maart 2008, 19:30:53 » |
|
tof dat ze hier staan moet je niet al die tijdschriften kopen
|
|
|
|
|
|
Zij aan zij gaan we door de storm Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 7 Maart 2008, 16:17:38 » |
|
Ja! Koen staat weer eens met zijn kopke ( en veel meer, of moet ik zegge, minder  ) in de krant: Het Nieuwsblad.. Het is Koen à la Borat  hahahaha !!! Kzet het morgen hierop ( of mss iemand anders die het wil doen ! ) Verder in de krant enkele kleine blokjes, over Amw, en Herman de Croo die aanwezig zal zijn vanavond etc.. Veel Koen dus .. En weer geen klein woordje Kris hmm.. Die zit toch zondag in fEurosong ( als jury, maar dan nog! ) 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 7 Maart 2008, 16:21:01 » |
|
koen a la borat? dus in een heel klein geel badpakje> kom maar op met die foto ^- 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 7 Maart 2008, 16:22:43 » |
|
koen a la borat? dus in een heel klein geel badpakje> kom maar op met die foto ^-   ok, niet zo'n kleintje dan haha.. ze tonen het vnvnd ook op VTM.  Hij zal moeten zwemmen 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 7 Maart 2008, 16:25:32 » |
|
en waar staat ie dan? ik heb het Nieuwsblad gelezen en ben hem zo niet tegengekomen .. zeer benieuwd ! of is het misschien die reclame-foto aan U de keuze? ja die is wel grappig. Op de achterkant ook nog een advertentie van een hele pagina 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 7 Maart 2008, 16:26:30 » |
|
koen a la borat? dus in een heel klein geel badpakje> kom maar op met die foto ^-   ok, niet zo'n kleintje dan haha.. ze tonen het vnvnd ook op VTM.  Hij zal moeten zwemmen  heey jij niet pesten hoor ik kan dat niet zien he staat het niet online ergens?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 7 Maart 2008, 17:27:01 » |
|
Ik denk dat Tikry de foto in bijlage bedoelt. Veel plezier ermee...
[verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 7 Maart 2008, 18:39:07 » |
|
Ik kan die eerste link van de primo niet openen, de rest wel... Heeft nog iemand dat voor?!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 7 Maart 2008, 20:06:56 » |
|
hmm geen geel klein badpakje te zien hoor nou ja veel plezier met kijken vanavond !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|