Hallo,
Ja, ook ik lees hier al een tijdje mee, maar heb tot nu toe nog geen berichtje geplaatst.
Ik ben Barbara, mama van 2 (meisje van 2,5 en jongetje van 7m) en Clouseau fan sinds hun eerste plaat. Al moet ik toegeven dat er jaren zijn dat ik hen meer gevolgd heb als andere. Sinds de sportpaleisconcerten is mijn fan-enthousiasme weer fameus opgekrikt en ga dan ook elk jaar zonder pardon en met heeeel veeeel goesting naar hun concerten. Voorlopig doe ik er eentje per jaar, maar na afloop van het concert heb ik meestal al goesting om 's anderendaags terug te gaan. Alleen... heb ik geen kandidaten in mijn vriendinkring om nog 'ns mee te gaan....
Ik ben vooral een Koen-fan en zou toch graag eens aan den lijve ondervinden of hij idd zo joviaal en sociaal is (tegen zijn fans) als hij voordoet (en ik vaak toch lees/hoor).
Naar aanleiding van jullie berichtje over de Televisie Awards, merkte ik dat jullie na de sportpaleisconcerten blijkbaar toch contact hebben met de broertjes en de bandleden. 't Lijkt me wel eens leuk om met zo'n bende habitués mee te gaan... Dus als jullie in december eens samen gaan naar een concert, en er is nog een plaatsje vrij, dan kom ik graag mee. (ik weet het, ik ben er vroeg bij met mijn oproep

) Ik ontmoet ook graag nieuwe mensen, dus hopelijk maak ik via deze site ook nieuwe vriend(inn)en.
Groetjes
Barbara