|
Barbara
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 13 Februari 2009, 16:18:55 » |
|
Oei oei, wat een nieuws van Milow:
Milow gaat over kop met auto (nieuws van de site van De Standaard)
De zanger Milow beleefde op vrijdag de dertiende enkele bange momenten. Tijdens een tocht in IJsland ging de Leuvense zanger over kop met zijn gehuurde Land Rover. Jonathan Vandenbroeck is in IJsland om een nieuwe videoclip te draaien.
Op de blog van Vandenbroeck op De Standaard doet Milow zijn verhaal: 'Om 6u15 vertrokken met onze huurwagen (een Land Rover) vanuit Reykjavik richting Vik, een stadje waar we verschillende scenes gepland hadden voor de tweede en laatste draaidag voor de videoclip voor Out of My Hands.'
'Om 8u (nog pikdonker, en de meesten waren aant slapen) werd onze auto door een windvlaag (een opkomende sneeuwstorm zo bleek later) gegrepen, we zijn beginnen slippen, van de weg gedonderd, rond onze as gedraaid, en overkop gegaan.'
In de wagen zaten vijf personen. Gelukkig is bij het ongeval niemand gewond geraakt, meldt Vandenbroeck nog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 13 Februari 2009, 17:34:55 » |
|
Oei! Jee zeg dat is even schrikken!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 13 Februari 2009, 19:33:12 » |
|
Amai! Zal ook wel schrikken zijn moest je dat overkomen!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 13 Februari 2009, 19:49:55 » |
|
Ik schrok ook even toen ik het nieuws hoorde, gelukkig hebben ze niets...
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 14 Februari 2009, 10:48:04 » |
|
Het was gisteren ook op het laatavond nieuws
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 14 Februari 2009, 13:28:56 » |
|
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 26 Maart 2009, 09:19:09 » |
|
Milow is morgen te gast bij Edwin Evers op radio538 tussen 6.00 en 10.00 uur 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 26 Maart 2009, 15:50:49 » |
|
Gaat Tom eigenlijk nog steeds met Milow de baan op? Zou wel tof zijn mocht ik hem op 17 mei aan het werk kunnen zien. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 26 Maart 2009, 15:53:15 » |
|
Gaat Tom eigenlijk nog steeds met Milow de baan op? Zou wel tof zijn mocht ik hem op 17 mei aan het werk kunnen zien.  Was het niet zo dat hij Clouseau opgeeft, maar wél bij Milow blijft spelen?
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 26 Maart 2009, 15:58:28 » |
|
Yup, bij Milow en Soulsister
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 26 Maart 2009, 15:59:30 » |
|
Yup, bij Milow en Soulsister
Hà?! Bij die laatste ook?! Tof! 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 26 Maart 2009, 16:03:51 » |
|
Aha, goed nieuws! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 26 Maart 2009, 17:00:29 » |
|
Wij gaan ook naar Millow zijn optreden (20 mei)  en volgende zaterdag (4 april) komt soulsister gratis in Brugge oprtreden op de grote markt dus tom zal ik nog genoeg tegen komen :p
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 17 Mei 2009, 00:12:31 » |
|
Ik ben net thuis van een fantastisch optreden van Milow in de Melkweg in Amsterdam. Wat een topper! Echt een geweldig optreden. Jammer alleen dat het publiek zo vreselijk aso is en er continu doorheen bleef lullen, zelfs bij een prachtig mooi nummer voor een overleden meisje konden de mensen achterin niet even het fatsoen opbrengen om hun kop te houden.... als je dan zo graag wil babbelen met vrienden ga dan naar de kroeg, maar verpest het niet voor de muziekliefhebber! De avond was verder ondanks de ergernissen mbt wat publiek aldaar (iemand gaf me nog een duw enkel omdat ik langs liep....) was het voor herhaling vatbaar  Ik zet wat foto's op facebook! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 17 Mei 2009, 08:09:57 » |
|
Wat een leuke foto...ik vind het ook vreselijk dat sommige mensen er zonodig overheen moeten praten, zo ergerlijk he!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|