Ron@ldo
Adrenaline
|
 |
« Gepost op: 11 Maart 2007, 22:17:47 » |
|
Hey, Ik ben op zoek naar de instrumentale versie van 'Vanbinnen'. Het zit namelijk zo, ik heb voor onze school een schoollied geschreven op de wijs van 'Vanbinnen'. En nu ben ik om dit te begeleiden op zoek naar de instrumentale versie van 'Vanbinnen'. Maar nu weet ik niet hoe ik hier kan aan geraken. Kan iemand mij helpen?
Merciekes, Ron@ldo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pieter002
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 28 November 2007, 15:13:02 » |
|
ik moet die nu ook vinden en weet niet hoe ik er kan aangeraken. Weet jij dit of heb jij deze kunnen vastkrijgen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hildem
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 25 April 2008, 20:10:08 » |
|
Heb ge deze intrumentale versie al gevonden? Ik ben er namelijk ook naar op zoek met dezelfde reden: wij hebben zelf een tekst gemaakt op dit liedje voor de viering van een kampioenen voetbalploeg. Hopelijk kan jij mij helpen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 26 April 2008, 09:13:39 » |
|
Ik kan jullie er niet aan helpen. Succes met de zoektocht!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 26 April 2008, 13:06:52 » |
|
Ik heb een héél klein stukje instrumentaal... op m'n ringtone..  Maar daar zijn jullie wss nix mee é
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
Elke_
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 29 April 2008, 11:10:07 » |
|
Hey, Ik ben op zoek naar de instrumentale versie van 'Vanbinnen'. Het zit namelijk zo, ik heb voor onze school een schoollied geschreven op de wijs van 'Vanbinnen'. En nu ben ik om dit te begeleiden op zoek naar de instrumentale versie van 'Vanbinnen'. Maar nu weet ik niet hoe ik hier kan aan geraken. Kan iemand mij helpen?
Merciekes, Ron@ldo
Hey Ronaldo, Vanbuiten weet ik het niet juist of ik dit heb, maar ik ga alvast straks (vanavond) eens kijken of ik dit heb en dan laat ik het wel weten. Grtz! Elke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 29 April 2008, 16:27:27 » |
|
@ Elke : éérst kijken.. dan hier online komen zeggen.. .. .. en dan erop zetten  LOL
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Elke_
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 29 April 2008, 18:40:15 » |
|
@ Elke : éérst kijken.. dan hier online komen zeggen.. .. .. en dan erop zetten  LOL Tikry, Ik ben in den dag op mijn werk, dus weet ik zo niet direct vanbuiten welke singletjes ik allemaal heb liggen ze. En ik moet jullie helaas teleurstellen, sorry daarvoor. Tis Vonken & Vuur, waarvan ik de instrumentale versie heb, niet Vanbinnen. Mijn verontschuldigingen hiervoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 15 Mei 2008, 18:28:43 » |
|
Zou ik "vonken en vuur" mogen hebben??  allez, de instrumentale versie 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 15 Mei 2008, 19:00:04 » |
|
Die zou ik anders ook wel graag hebben. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 15 Mei 2008, 19:40:38 » |
|
Zou ik "vonken en vuur" mogen hebben??  allez, de instrumentale versie  Ik heb die daarstraks nog in de CD-zaak zien liggen voor 0,50 euro, en ik heb ze NIET meegenomen. Peins dat ik er morgen toch maar om ga.  Kan ik ineens eens kijken of de nieuwe CD van Miguel Wiels met o.a. Kris erop eindelijk in de winkel ligt... 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 15 Mei 2008, 20:55:32 » |
|
Kan ik ineens eens kijken of de nieuwe CD van Miguel Wiels met o.a. Kris erop eindelijk in de winkel ligt...  Oja!! ( Zouje iets willen laten weten aub dan? (Bloos) ) Want op de SupraBazar moet ik precies ook niet rekenen.. hmm.. 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
Elke_
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 19 Mei 2008, 11:20:40 » |
|
Zou ik "vonken en vuur" mogen hebben??  allez, de instrumentale versie  Hoi Nikske en Belle, Mijn excuses dat ik zo laat reageer op jullie berichtje, maar ik heb even een tijdje niet meer op de site hier gekeken. Indien jullie nog interesse hebben in de instr. versie van V&V, dan zal ik die jullie bezorgen. Laat maar iets weten  Grtz, Elke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 19 Mei 2008, 16:03:12 » |
|
No problemo. Maar ben nog steeds geïnteresseerd. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elke_
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 19 Mei 2008, 19:35:35 » |
|
No problemo. Maar ben nog steeds geïnteresseerd.  Hallo Belle, Stuur je even een mailtje naar mij, dan heb ik jouw e-mailadres ook en stuur ik het meteen door amberrke@hotmail.com (dubbele r)  Grtz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|