|
Kristien
|
 |
« Gepost op: 13 Januari 2008, 00:14:48 » |
|
Beste clouniters, We hebben ons best gedaan, de upload map van 1 gigabyte zit vol. Aan dit tempo is het niet vol te houden of ik moet overstappen op een duurder abonnement...  Ik zal eens bekijken of ik oude bestanden kan deleten. Voorlopig kunnen jullie misschien gebruik maken van rapidshare of eigen webruimte? Ik laat hier wel iets weten wanneer er opnieuw plaats is. groetjes Kristien
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 13 Januari 2008, 08:34:11 » |
|
Hoi, waar is de uploadmap te vinden? Of kunnen wij die niet zomaar zien, en staan de bijlages allemaal in de berichtjes her en der over het board verspreid?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 13 Januari 2008, 12:33:18 » |
|
misschien toch de optie google video er weer af?teveel mb in 1 keer waarschijnlijk?? suc6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 13 Januari 2008, 13:27:57 » |
|
Klopt wat Azurro zegt  Google video en you tube filmpjes tellen niet mee. Die staan niet op de clounited server. De upload map kan je niet zomaar inzien Kristel, het zijn de bijlages die bij alle berichtjes staan.
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
tom
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 15 Januari 2008, 19:00:11 » |
|
helaas. Misschien wat meer links plaatsen naar liedjes die ook op het net te vinden zijn ofzo? en oude bestanden van 2 of 3 jaar geleden eraf smijten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 15 Januari 2008, 19:18:18 » |
|
helaas. Misschien wat meer links plaatsen naar liedjes die ook op het net te vinden zijn ofzo? en oude bestanden van 2 of 3 jaar geleden eraf smijten.
We bestaan met deze software nog maar een jaartje dus dat zal moeilijk kunnen  Maar ik vind wel een oplossing, nu alleen nog de tijd vinden !
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 15 Januari 2008, 19:38:15 » |
|
Misschien alle bestanden die nu in de uploadmap zitten uploaden op rapidshare of megaupload?
Dat vind ik een goed plan. Heb nu enkele maanden een account bij Rapidshare en ik vind het echt een handige site. Als je geen account hebt, ben je wel gelimiteerd wat het downloaden betreft en zit je met wachttijden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 15 Januari 2008, 21:36:46 » |
|
Aangezien ik nogal wat TV-series (CSI oa) uit Amerika download (in afwachting op de DVD-releases), vond ik dat ergggggg lang wachten. Daarom ben ik overgegaan tot een premium account waarvoor ik 6,99 euro per maand voor neertel. Goed te doen dus.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 16 Januari 2008, 18:02:43 » |
|
Je mag meer downloaden hoor, maar dan moet je er wel voor betalen uiteraard. 1 euro per GB erbij (maar dat zal je wellicht wel weten). Maar wat vindt de moderator nu in feite van dit voorstel?  Want daar ging het tenslotte over, de mp3's ergens anders uploaden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 16 Januari 2008, 19:07:04 » |
|
Probleem bij zo'n dingen is dat ze altijd verwijderd worden na een aantal dagen. We hebben dat met de eerste uploads zo geprobeerd maar na een tijdje zijn ze allemaal gedelete geweest.
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 16 Januari 2008, 20:24:52 » |
|
Probleem bij zo'n dingen is dat ze altijd verwijderd worden na een aantal dagen. We hebben dat met de eerste uploads zo geprobeerd maar na een tijdje zijn ze allemaal gedelete geweest.
Als dat materiaal is van een CD of DVD, wordt dat inderdaad vrij snel verwijderd. Als het gaat over TV-opnames, dan is het mijn ervaring dat ze blijven staan. Ik download geregeld series als CSI, Cold Case, Without a Trace en deze links staan er nog steeds, zelfs de DVD-rips. Maar bijv. de CD 'Loose' van Nelly Furtado werd op één dag reeds verwijderd. Hangt er dus van af... Als het zaken zijn die fans zelf opnemen van concerten en zo, wordt dit dan ook verwijderd? (PS: En euh, voor alle duidelijkheid, ik koop alle bovenstaande series op DVD wanneer ze gereleased worden.  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 17 Januari 2008, 00:29:28 » |
|
het hangt er van af hoor. Als je het bestand dat je upload een naam geeft die niet weggeeft dat je iets illegaals upload, dan gaan ze het niet zo rap verwijderen...
Ik snap wel dat er bijvoorbeeld geen volledige cd's van Clouseau geupload mogen worden, maar ik vind wel dat eigen opnames moet kunnen. Of een TV-rip van de concerten van Eén voor degene die het gemist hebben. Tenzij ze deze te koop stellen. Maar dat zal toch niet gebeuren, dus...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 17 Januari 2008, 20:18:53 » |
|
het hangt er van af hoor. Als je het bestand dat je upload een naam geeft die niet weggeeft dat je iets illegaals upload, dan gaan ze het niet zo rap verwijderen...
Ik denk dat het in de regels staat hoor, als er 30 dagen geen activiteit is geweest op een download, verwijderen ze die.
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
Belle
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 17 Januari 2008, 20:28:06 » |
|
Ik denk dat het in de regels staat hoor, als er 30 dagen geen activiteit is geweest op een download, verwijderen ze die.
Het is bij 90 dagen inactiviteit dat je link wordt verwijderd. Maar, dat is met een gratis account. Bij een premium account wordt je link enkel verwijderd wanneer je je account deletet. Maar je hebt een maximum storage space van 20 GB. Als je wil, wil ik gerust een aantal links onder mijn account plaatsen hoor. Ik plan zowiezo die account het eerste jaar niet op te geven. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 22 Januari 2008, 20:02:52 » |
|
Hoi, Ik heb beslist om alle attachements die ouder zijn dan 2 maanden, te verwijderen. Ik heb alle attachements gedownload, ik zal zien dat ik de belangrijkste nog op iets als rapidshare of dergelijke kan zetten ! DUS als je nog iets wil downloaden dat ouder is dan 2 maanden, het is de moment  Morgenavond zal de delete gebeuren!
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|