|
Sonja
|
 |
« Gepost op: 5 Januari 2008, 16:46:36 » |
|
Ik zit helemaal te trillen hier en voel me heel erg verdrietig! Heb net te horen gekregen dat mijn opa van 96 is overleden!  Hij was al een paar dagen grieperig en kortademig. Ik zei al tegen mijn moeder dat de dokter moest komen. Mijn ouders, zus en zwager en oom waren er vandaag. Mijn ouders gingen de medicijnen halen voor mijn opa van de dokter en toen is opa even op bed gaan liggen en vredig ingeslapen. Geheel onverwachts komt het niet... Maar toch slaat het in als een bom! Ik voel me zo rot nu 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Kyra_357
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 5 Januari 2008, 16:53:33 » |
|
Sonja, heel veel sterkte toegewenst 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 5 Januari 2008, 16:54:36 » |
|
oh zo rot heel veel sterkte aan u en de ganse familie
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 5 Januari 2008, 17:13:09 » |
|
Jee, dat komt dan toch nog als donderslag bij heldere hemel! Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 5 Januari 2008, 17:15:02 » |
|
Veel sterkte sonja. WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 5 Januari 2008, 17:16:07 » |
|
Veel sterkte!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 5 Januari 2008, 17:28:20 » |
|
Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie!
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 5 Januari 2008, 17:52:05 » |
|
Ben gelukkig weer een beetje gekalmeerd! Mijn opa was 96 dus dat is een prachtige leeftijd. En nu is hij bij oma! Dus dat geeft wel een goed gevoel. Opa zei altijd dat hij 102 wordt. Begin vorig jaar heeft hij al kantje boord gelegen en een paar dagen in het ziekenhuis gelegen daar is hij goed van hersteld. Met de kerst wilde hij niet komen omdat het te druk werd. Toen hadden wij al zoiets van... hmmmmm! En nieuwjaarsdag zei hij dat hij de 102 niet zou halen. Ik had 500 euro gehad en moest er absoluut iets moois van gaan kopen. Dus niet wegsparen. En toen ik weg ging pakte hij me iets steviger vast als anders... Achteraf denk ik: Die heeft dat voelen aankomen!
Bedankt voor jullie medeleven! Fijn om te lezen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 5 Januari 2008, 17:56:11 » |
|
Ben gelukkig weer een beetje gekalmeerd! Mijn opa was 96 dus dat is een prachtige leeftijd. En nu is hij bij oma! Dus dat geeft wel een goed gevoel. Opa zei altijd dat hij 102 wordt. Begin vorig jaar heeft hij al kantje boord gelegen en een paar dagen in het ziekenhuis gelegen daar is hij goed van hersteld. Met de kerst wilde hij niet komen omdat het te druk werd. Toen hadden wij al zoiets van... hmmmmm! En nieuwjaarsdag zei hij dat hij de 102 niet zou halen. Ik had 500 euro gehad en moest er absoluut iets moois van gaan kopen. Dus niet wegsparen. En toen ik weg ging pakte hij me iets steviger vast als anders... Achteraf denk ik: Die heeft dat voelen aankomen!
Bedankt voor jullie medeleven! Fijn om te lezen!
sonja veel sterkte en idd 96 is supermooi ik hoop het ook te halen, koop iets moois voor het geld een aandenken ofzo wat lief van hem zeg, gecondoleerd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 5 Januari 2008, 18:06:39 » |
|
Sonja, heel veel sterkte voor jou en je familie in deze moeilijke tijden. Probeer nu zoveel mogelijk de 'happy' dingen van je opa te herinneren ... sterkte meid !
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
lientje1994
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 5 Januari 2008, 18:22:24 » |
|
ik wens jou en je familie heel veel sterkte!!!!
|
|
|
|
|
|
Casanova is verliefd Schrijft gedichten, schrijft een brief
|
|
|
Carine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 5 Januari 2008, 18:32:53 » |
|
Heel veel sterkte Sonja. Maak voldoende tijd vrij om te rouwen maar ook om je de mooie dingen samen te herineren. Ik denk aan je!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 5 Januari 2008, 18:41:11 » |
|
sonja veel sterkte en idd 96 is supermooi ik hoop het ook te halen, koop iets moois voor het geld een aandenken ofzo wat lief van hem zeg, gecondoleerd
Ik heb al iets gekocht, tenminste het is besteld en maandag zou ik het meenemen. Even kijken of dat nog steeds gaat lukken in deze week omdat nu eenmaal even belangrijkere zaken te gebeuren staan. Maar ik heb een nieuwe computer gekocht. Mijn opa weet dat ook dat ik die ervoor ga kopen. Dus als ik straks op mijn nieuwe computer zit te werken dan kan hij tevreden naar beneden kijken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Carine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 5 Januari 2008, 18:43:10 » |
|
Ben er zeker van dat dit heel goed gaat voelen Sonja!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 5 Januari 2008, 18:58:55 » |
|
Oh kijk nou toch wat ik tegenkom in mijn fotoalbum! Dit is bij mij thuis. Mijn oma is inmiddels al 5 jaar overleden. En nu dus ook mijn opa! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|