|
petrake
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 2 Januari 2008, 21:12:18 » |
|
ik ga er op het laatste nippertje ook niet bij zijn... vanochtend wakker geworden met een helse nek/rug/schouderpijn, ik zag het niet zitten om op het middenplein te gaan shaken, de minste beweging doet pijn! doktersverdict: nek en schouders compleet geblokkeerd, spuitje tegen de pijn gekregen en ik zal de kinésist ook een aantal bezoekjes moeten brengen... gelukkig was ik al 2 keer gegaan, maar het is toch niet fijn om af te moeten zeggen op het allerlaatste moment...
veel plezier aan zij die wel nog gaan!
xxxx
ach jeetje wat balen voor jou zeg,veel beterschap dankjewel! na een bezoekje aan de kiné is het al veeeel beter gelukkig  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 3 Januari 2008, 13:14:51 » |
|
aan de catwalks vlak bij de piano
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
Annesje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 3 Januari 2008, 13:24:59 » |
|
Ik heb jullie gezien!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kyra_357
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 3 Januari 2008, 13:55:38 » |
|
Ik heb die mensen met de rode t-shirt ook gezien, maar volgens mij waren er maar 4 met een rode t-shirt. Ik heb er wel enkelen van dit forum herkent maar zij kennen mij niet natuurlijk. Het leek wel een hele fijne groep te zijn. Jullie stonden (als je naar het podium kijkt) links en ik rechts, recht tegenover jullie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 3 Januari 2008, 15:10:40 » |
|
ja wij stonden links van de catwalk we waren met - laat me eens tellen ?! met 5 die onze rode t--shirt van clouseau aanhadden de rest had hem vergeten - of wou hem niet aandoen - of had er geen ha ja - jij stond de overkant rechtover mij stond - kelly van hier - met haar vriendin 
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
|
Kyra_357
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 3 Januari 2008, 15:15:36 » |
|
ja wij stonden links van de catwalk we waren met - laat me eens tellen ?! met 5 die onze rode t--shirt van clouseau aanhadden de rest had hem vergeten - of wou hem niet aandoen - of had er geen ha ja - jij stond de overkant rechtover mij stond - kelly van hier - met haar vriendin  Wel naast mij stonden 2 dames en het waren 2 vriendinnen. De één was blond en de andere was donker van haar met felle blauwe ogen. Ik denk dat de blonde een onthaalmoeder is. Ik stond ook wel redelijk vroeg aan de deuren (ik denk 16u45).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamavanlien
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 3 Januari 2008, 15:37:30 » |
|
ik stond ook rechts aan de verste catwalk haha twas super die adrenaline die je daar voelt op da middenplein maar kwas wel bekaf heb vandaag geslapen tot 12u30 pffffff haha
xxx
|
|
|
|
|
|
Wat een leven, met jou aan mijn zij !!! -52 kg kben trots op mezelf hihi !
|
|
|
mamavanlien
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 3 Januari 2008, 15:52:19 » |
|
door onvoorzien omstandigheden gisteren overdag heb ik deze oproep niet gezien en had ik dus geen rood bloesje aan getrokken jammer maar helaas
heb de brandweer over de vloer gehad in de namiddag hier stond een gasfles te lekker kwas bijna niet op het concert en dus had ik daarna geen tijd meer om nog op het forum te kijken volgend jaar beter
xxx
|
|
|
|
|
|
Wat een leven, met jou aan mijn zij !!! -52 kg kben trots op mezelf hihi !
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 3 Januari 2008, 18:25:58 » |
|
ja wij stonden links van de catwalk we waren met - laat me eens tellen ?! met 5 die onze rode t--shirt van clouseau aanhadden de rest had hem vergeten - of wou hem niet aandoen - of had er geen ha ja - jij stond de overkant rechtover mij stond - kelly van hier - met haar vriendin  Wel naast mij stonden 2 dames en het waren 2 vriendinnen. De één was blond en de andere was donker van haar met felle blauwe ogen. Ik denk dat de blonde een onthaalmoeder is. Ik stond ook wel redelijk vroeg aan de deuren (ik denk 16u45). die vrouw met kort zwart haar met fel blauwe ogen stond schuin over mij als ik me niet vergis aan catwalk dicht bij de piano
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Kyra_357
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 3 Januari 2008, 19:47:39 » |
|
ja wij stonden links van de catwalk we waren met - laat me eens tellen ?! met 5 die onze rode t--shirt van clouseau aanhadden de rest had hem vergeten - of wou hem niet aandoen - of had er geen ha ja - jij stond de overkant rechtover mij stond - kelly van hier - met haar vriendin  Wel naast mij stonden 2 dames en het waren 2 vriendinnen. De één was blond en de andere was donker van haar met felle blauwe ogen. Ik denk dat de blonde een onthaalmoeder is. Ik stond ook wel redelijk vroeg aan de deuren (ik denk 16u45). die vrouw met kort zwart haar met fel blauwe ogen stond schuin over mij als ik me niet vergis aan catwalk dicht bij de piano Nee ze stond meer in een hoek (zo aan een hek). Eefje stond ook ik mijn buurt samen met haar dochter, als ik me niet vergis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 3 Januari 2008, 20:54:01 » |
|
Ja idd Eefje stond daar met haar dochter, daarnaast stond Kelly dacht ik. Waar stond jij dan? Ben jij dat meisje met zwart haaren met zwarte pull aan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kyra_357
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 3 Januari 2008, 21:00:36 » |
|
Ja idd Eefje stond daar met haar dochter, daarnaast stond Kelly dacht ik. Waar stond jij dan? Ben jij dat meisje met zwart haaren met zwarte pull aan?
Ja, kort en donker haar en toen ik men pull uit deed had ik een zwarte t-shirt aan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NiQui
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 3 Januari 2008, 22:53:44 » |
|
mensjes met het rode t-shirt, waar stonden jullie ergens? Ik heb geen rode t-shirts gezien!
Helaba! Ik stond ook in een rood t-shirtje op de eerste rij se! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 4 Januari 2008, 00:43:30 » |
|
ja wij stonden links van de catwalk we waren met - laat me eens tellen ?! met 5 die onze rode t--shirt van clouseau aanhadden de rest had hem vergeten - of wou hem niet aandoen - of had er geen ha ja - jij stond de overkant rechtover mij stond - kelly van hier - met haar vriendin  Wij stonden toch rechts van het podium/catwalk??  We waren inderdaad met 5 ja die onze rode t-shirt aanhadden van deze zomer...
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Karen