|
Vicky M
|
 |
« Gepost op: 2 Januari 2008, 09:50:28 » |
|
We zijn met heel wat mensen die een rood t-shirt hebben die ooit werd gemaakt om clouseauconcerten af te schuimen. deze zullen wij vanavond dragen. zouden we anders niet afspreken dat we met iedereen van hier een rood t-shirt dragen maakt niet uit welk één dan is heel de groep duidelijk herkenbaar 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 2 Januari 2008, 09:55:11 » |
|
ja wij doen alvast onze rode - clouseau/bende t-shirt aan anders ..... die mensen die zowat eveneens herkenbaar willen zijn en eventueel bij ons dan staan op het middenplein anders kunnen jullie eveneens een rode aantrekken zodat ons groepje duidelijk groter te zien is 
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 2 Januari 2008, 10:34:57 » |
|
iedereen die vandaag nog mag gaan heel veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 2 Januari 2008, 11:00:41 » |
|
Veel plezier aan iedereen die gaat! maak er een feestje van! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daphne
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 2 Januari 2008, 12:54:05 » |
|
Oeps, ik heb geen rood t-shirt. Is dat ook niet een beetje te Marco Borsato?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tatake
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 2 Januari 2008, 13:00:08 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
friemelke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 2 Januari 2008, 13:05:40 » |
|
Ik doe m'n clouseau20 t-shirt aan... Past wel bij het concert vind ik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kyra_357
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 2 Januari 2008, 13:21:38 » |
|
Ik doe een Clouseau T-shirt aan die ik al een tijdje heb. Ik heb namelijk maar 1 T-shirt van Clouseau  Verder doe ik ook zo'n soort van jacket aan (Clouseau 20). En dan natuurlijk tegen de kou buiten mijn sjaal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 2 Januari 2008, 13:24:54 » |
|
tot vanavond allemaal
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
|
eveil
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 2 Januari 2008, 13:49:03 » |
|
véééééél plezier allemaal...ik zal er spijtig genoeg niet bij zijn  ...maar mannekes, laat jullie allemaal nog maar es ne keer goe gaan!!! 
|
|
|
|
|
|
jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
|
|
|
|
Kyra_357
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 2 Januari 2008, 13:55:12 » |
|
Nog 2 uurtjes en ik vertrek 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 2 Januari 2008, 15:10:08 » |
|
ik ga er op het laatste nippertje ook niet bij zijn... vanochtend wakker geworden met een helse nek/rug/schouderpijn, ik zag het niet zitten om op het middenplein te gaan shaken, de minste beweging doet pijn! doktersverdict: nek en schouders compleet geblokkeerd, spuitje tegen de pijn gekregen en ik zal de kinésist ook een aantal bezoekjes moeten brengen... gelukkig was ik al 2 keer gegaan, maar het is toch niet fijn om af te moeten zeggen op het allerlaatste moment...
veel plezier aan zij die wel nog gaan!
xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kyra_357
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 2 Januari 2008, 15:13:11 » |
|
Nou, ik ben deze morgen ook ziek opgestaan. Verschrikkelijke buikpijn. Maar toch vertrek ik binnen 45 min naar het sportpaleis hoor. Ik wil dit niet missen. Voor één keer dat ik iets win, en dan nog tickets voor het laatste concert van Clouseau. Al moet ik een emmer meenemen, ik zal er zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 2 Januari 2008, 15:29:26 » |
|
heel veel plezier voor degene die kaarten hebben voor vanavond. Maak er een te gek eerste feest in het nieuwe jaar van. Ahhhhhhh mijn 500 berichtje, ik ben En dans geworden  Dus dansen jullie er vanavond maar oplos.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 2 Januari 2008, 17:16:23 » |
|
ik ga er op het laatste nippertje ook niet bij zijn... vanochtend wakker geworden met een helse nek/rug/schouderpijn, ik zag het niet zitten om op het middenplein te gaan shaken, de minste beweging doet pijn! doktersverdict: nek en schouders compleet geblokkeerd, spuitje tegen de pijn gekregen en ik zal de kinésist ook een aantal bezoekjes moeten brengen... gelukkig was ik al 2 keer gegaan, maar het is toch niet fijn om af te moeten zeggen op het allerlaatste moment...
veel plezier aan zij die wel nog gaan!
xxxx
ach jeetje wat balen voor jou zeg,veel beterschap
|
|
|
|
|
|
|
|
|