|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #2760 Gepost op: 31 Januari 2012, 18:47:50 » |
|
Hier in Nederland is Niels onder de tienermeisjes toch ook wel aardig populair aan het worden. Ik heb hem zien optreden op de Tina dag in september en moet zeggen dat ook ik erg van hem gecharmeerd ben! Leuke jongen met leuke muziek!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #2761 Gepost op: 2 Februari 2012, 18:54:58 » |
|
Morgen naar Paul de Leeuw met zijn nieuwe theatershow "Poephoofd" samen met mijn moeder. 'S middags eerst lekker shoppen in Amsterdam en 's avonds naar het theater! Ik heb er zin in!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2762 Gepost op: 2 Februari 2012, 23:17:17 » |
|
Leuk Marjorie.... ik wou ook gaan, maar vergat het..... Lekker slim ;-)
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #2763 Gepost op: 7 Februari 2012, 14:39:07 » |
|
Ik wil naar Madonna 7 juli in Amsterdam!! Zaterdag begint de kaartverkoop en ik hoop zo dat er een kaartje voor mij bij zit!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sissi
|
 |
« Antwoord #2764 Gepost op: 7 Februari 2012, 15:04:52 » |
|
Ik ben zondag naar The Voca People gaan kijken. 't Was heel erg leuk, maar veel te kort. De show duurde maar anderhalf uur.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2765 Gepost op: 7 Februari 2012, 22:44:50 » |
|
Ik wil naar Madonna 7 juli in Amsterdam!! Zaterdag begint de kaartverkoop en ik hoop zo dat er een kaartje voor mij bij zit!!
Wat zeg je nou allemaal? Ik wil ooooooooooooook!!!!!!!!!!!!! Maar wat gaat deze grap mij kosten?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2766 Gepost op: 7 Februari 2012, 22:47:45 » |
|
Ticketprijzen variëren van € 45,00 tot € 175,00.
KANONE!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2767 Gepost op: 8 Februari 2012, 10:22:39 » |
|
Nou we hebben overlegd.... willen toch wel graag gaan en beginnen dan met de goedkoopste kaarten hahaha. Ja 175 heb ik er echt niet voor over. Zeker niet met zo'n dure vakantie op komst 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #2768 Gepost op: 8 Februari 2012, 10:41:24 » |
|
Het lijkt me geweldig. Zou daar ook wel heen willen gaan. Ben ook nog nooit naar Madonna geweest. Dan zou ik ook inderdaad de goedkoopste kaarten nemen. Alleen we kunnen dan niet. We gaan dan precies op vakantie naar Frankrijk. Ook leuk natuurlijk. Veel plezier voor degene die aan kaarten kunnen komen. Het zal vast een fantastische show worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spookje13
|
 |
« Antwoord #2769 Gepost op: 8 Februari 2012, 14:44:17 » |
|
Het lijkt me geweldig. Zou daar ook wel heen willen gaan. Ben ook nog nooit naar Madonna geweest. Dan zou ik ook inderdaad de goedkoopste kaarten nemen. Alleen we kunnen dan niet. We gaan dan precies op vakantie naar Frankrijk. Ook leuk natuurlijk. Veel plezier voor degene die aan kaarten kunnen komen. Het zal vast een fantastische show worden.
Ze komt zowel in België als in Nederland, misschien kan je de andere datum dus wel??? De tickets in België zijn goedkoper dan in Nederland.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #2770 Gepost op: 8 Februari 2012, 16:09:18 » |
|
Ze komt zowel in België als in Nederland, misschien kan je de andere datum dus wel??? De tickets in België zijn goedkoper dan in Nederland. Ja, daar heb ik al naar gekeken. Maar in Belgie komt ze 12 juli. Wij gaan 7 juli weg en dan voor 14 dagen. Dus dat is niet haalbaar. Maar geeft niks hoor. Het is nu ook weer niet zo dat ik daar dan heel rouwig om ben. Het loopt zoals het loopt. Maar wel bedankt voor de tip. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #2771 Gepost op: 8 Februari 2012, 19:58:32 » |
|
Ik heb Madonna al 3 keer eerder live gezien en iedere keer heeft ze mij weten te verbazen door haar fantastische show! Wauw, wat kan die vrouw nog dansen op haar leeftijd! Ook de dansers zijn zeer goed. De laatste keer was het geluid allen zeer slecht in de arena dus ik hoop dat de Ziggo Dome een beter geluid kan weergeven. Bij de eerdere kaartverkopen ben ik midden in de nacht bij het postkantoor gaan staan en had ik geen keuze in de prijs van de kaarten. Je moest gewoon kiezen uit staan of zitten en dan kwamen de kaarten eruit gerold. Zo heb ik 2 keer peperduur gezeten en de laatste keer wat goedkoper. Ik ben erg benieuwd hoe het hard het zal gaan met de kaartverkoop en of er uberhaupt een kaartje voor mij bij zit.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2772 Gepost op: 11 Februari 2012, 09:46:44 » |
|
Nou Marjorie succes  Ik ben er klaar voor! Tot nu toe lijkt de site als een zonnetje te draaien.... ben heel benieuwd hoe dat over een kwartiertje is ha ha! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #2773 Gepost op: 11 Februari 2012, 10:57:29 » |
|
Yesss!!! Ik heb een kaartje voor Madonna!!! Is het bij jou ook gelukt Sonja!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #2774 Gepost op: 11 Februari 2012, 11:00:26 » |
|
Ik zit trouwens in vak 102. Zoveel keus was er niet meer toen ik er eindelijk doorheen kwam! Maar ik kan zeggen dat ik erbij zal zijn de 7e juli!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|