bodeau92
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: 6 Januari 2008, 03:07:37 » |
|
Shaggy: kreeg het hele publiek mee wel een beetje dik Natalia: kreeg het publiek niet echt mee behalve den 2de time podium: duidelijker beeldopnames dan clouseau, grote en lange loopstukken echt wel de moeite... wel shique moment wanneer Shaggy het liedje van Natalia inzette. En vogue: diva's
algemene indruk: prachtige show een leuke afwisseling na 5 keer clouseau
[verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
------------------- |Kom er bij...| -------------------
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: 6 Januari 2008, 21:07:40 » |
|
Hé, Wie nog even wil genieten NU op één: ROXOR LOOPS !! in de DEBBY AND NANCY HAPPY HOUR !! Hij eeft mogen beatboxen op een nr. van Sandrine En zit nu aan de bar  Mss dat ie sffs nog s beatboxt 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 : 05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥ 19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: 8 Januari 2008, 13:20:30 » |
|
ik ga 29 maart ook naar Udo  en waarschijnlijk komen er nog wel een paar festivals bij, maar dat is nog niet zeker natuurlijk  xxxx Ga je naar graspop of rock werchter/classic?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: 8 Januari 2008, 13:54:12 » |
|
ik ga 29 maart ook naar Udo  en waarschijnlijk komen er nog wel een paar festivals bij, maar dat is nog niet zeker natuurlijk  xxxx Ga je naar graspop of rock werchter/classic? graspop is niiiiks voor mij  en rock werchter ook al helemaal ni  ben een paar jaar geleden gratis mogen gaan via de gemeente, alle 18-jarigen kregen een kaart en ik vond het vuurwerk het leukst van alles  classic heel misschien, valt te zien wie komt en of ik vriendinnen/mama/vriendje mee krijg  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: 8 Januari 2008, 18:28:18 » |
|
ik ga 29 maart ook naar Udo  en waarschijnlijk komen er nog wel een paar festivals bij, maar dat is nog niet zeker natuurlijk  xxxx Ga je naar graspop of rock werchter/classic? graspop is niiiiks voor mij  en rock werchter ook al helemaal ni  ben een paar jaar geleden gratis mogen gaan via de gemeente, alle 18-jarigen kregen een kaart en ik vond het vuurwerk het leukst van alles  classic heel misschien, valt te zien wie komt en of ik vriendinnen/mama/vriendje mee krijg  xxxx Haha  Werchter classic is al bekend hoor! The Police rrrrrrrrrrrrrr Iggy Pop en The Stoogesssssss !!!! rrrrrrrrrrrrrrr En The Scabs!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: 8 Januari 2008, 18:33:08 » |
|
The Stooges? Ik moet dringend eens bijleren op youtube ofzo.... 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: 10 Januari 2008, 21:51:04 » |
|
Gisteren iemand naar Natalia geweest??? Ik las op haar forum dat heel de Clouseau-band er was!
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: 10 Januari 2008, 22:05:07 » |
|
Ik ga zondag.. Kzalt u wete te zegge 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: 10 Januari 2008, 22:07:13 » |
|
Naar Natalia?? Ik ga ook zondag! Maar naar 't schijnt was gisteren heel de band in het publiek, allé, bij de VIPS dan wel... Leuk toch! Ik ga zondag.. Kzalt u wete te zegge 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
Carine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: 11 Januari 2008, 09:49:06 » |
|
Natalia was geweldig.... SHAGGY was schitterend!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: 11 Januari 2008, 20:43:52 » |
|
Naar Natalia?? Ik ga ook zondag! Maar naar 't schijnt was gisteren heel de band in het publiek, allé, bij de VIPS dan wel... Leuk toch! Ik ga zondag.. Kzalt u wete te zegge  Ha! Zó bedoel je ..  Dacht da zij moesten spelen  hehe Welke plaatsen heb je zondag? Zit of staan?
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: 11 Januari 2008, 21:22:41 » |
|
Zitplaatsen Blok 3, op de 3e rij, voor Hanske!!!  En jij?? Naar Natalia?? Ik ga ook zondag! Maar naar 't schijnt was gisteren heel de band in het publiek, allé, bij de VIPS dan wel... Leuk toch! Ik ga zondag.. Kzalt u wete te zegge  Ha! Zó bedoel je ..  Dacht da zij moesten spelen  hehe Welke plaatsen heb je zondag? Zit of staan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tikry
|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: 11 Januari 2008, 21:52:14 » |
|
Blok 219 Heb ze pas vandaag besteld aleja, gewijzigd eigelijk, khad eerst BLOK 217 maar er zal een vriendin méér meezijn, dus heb andere plekke besteld 
|
|
|
|
|
|
Totally Krisje-licious ♥

|
|
|
|
NiQui
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: 12 Januari 2008, 12:50:03 » |
|
Gaat er iemand vandaag ook naar Natalia? Blok 243 hier.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: 14 Januari 2008, 08:03:21 » |
|
Gisteren dus naar Natalia geweest, en ik moet zeggen dat het beter was dan ik had verwacht! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|