Hey iedereen,
ik hoorde van Kris en Petra dat jullie zich afvroegen waarom ik mij hier niet meer liet zien. Wel, Kris heeft het eigenlijk al een beetje verwoord. Clouseau boeit mij eigenlijk heel weinig meer... Sedert de 10x10 concerten vond ik het gewoon niet meer goed, ik had het zowat gezien met Clouseau, en nog steeds is dat zo. Ik ga ook niet naar de zomertoer, maar in december ga ik uiteraard wel, aangezien het de laatste keer is.
Met mij gaat alles voor de rest meer dan prima. Ik ben bijna een jaar super gelukkig met m'n vriend, ik breng normaal gezien eind deze zomer een eerste single uit als Dyan, en ik werk ondertussen ook samen met Niels Destadsbader. We zijn hard aan het werken aan nieuwe nummers, 26 september treden we samen op op de Tina-dag in Nederland, en gisteren hebben we de nieuwe single voorgesteld op Radio2 (te herbeluisteren op de site van Radio2: Viva Vlaanderen, vanaf 1u25). Daarnaast heb ik vorige week ook opgetreden met Arne Vanhaecke op de Gentse Feesten, dus ik ben stilletjes aan mijn weg aan het zoeken binnen muziekland.
Ik zal hier nu en dan nog wel eens komen piepen, maar actief meeposten is niet meer aan mij besteed