|
Sonja
|
 |
« Gepost op: 27 December 2007, 19:33:58 » |
|
Okay we zijn natuurlijk allemaal fan van Koen en Kris.... Maar wie heeft er bij jou net dat ene streepje voor? Koen? Of toch Kris? 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 27 December 2007, 19:34:48 » |
|
Tja ik heb natuurlijk op Koen Kris gestemd!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eveil
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 27 December 2007, 19:38:39 » |
|
Ik ga ook voor Kris  al blijven ze allebei mijn helden, mijn ADRENALINE! 
|
|
|
|
|
|
jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
|
|
|
|
Kyra_357
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 27 December 2007, 19:55:18 » |
|
Ik ga voor Koen. Vraag me niet waarom. Ze doen allebei mijn hartje sneller slaan. Ik vind Koen knapper maar Kris is sympathieker. Ze zijn gewoon allebei super.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 27 December 2007, 19:55:38 » |
|
De poll gaat gelijk op! Spanning spanning spanning!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tatake
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 27 December 2007, 19:56:32 » |
|
Hier ook Koen, al vind ik Kris sympathieker worden met de jaren. Maar Koen doet mijn hartje iets sneller slaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 27 December 2007, 20:32:31 » |
|
Eigenlijk niet speciaal 1 van de 2, maar als ik dan toch moet kiezen, ga ik voor Koen! 
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 27 December 2007, 20:39:36 » |
|
Heb gekozen voor Koen............Maar eindelijk ga ik voor allebei hoor. Ze hebben allebei wel iets waardoor ik ze erg waardeer en ga zie en hoor.  Jammer dat dat geen keuze is.........
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
friemelke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 27 December 2007, 20:44:48 » |
|
Hier ook Koen, al vind ik Kris sympathieker worden met de jaren. Maar Koen doet mijn hartje iets sneller slaan.
Hier net zo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AnneK
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 27 December 2007, 20:52:23 » |
|
Voor mij ook Koen op 1; altijd geweest, maar Kris vind ik sinds een aantal jaren toch ook steeds aantrekkelijk worden  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 27 December 2007, 20:54:20 » |
|
Heb gekozen voor Koen............Maar eindelijk ga ik voor allebei hoor. Ze hebben allebei wel iets waardoor ik ze erg waardeer en ga zie en hoor.  Jammer dat dat geen keuze is......... Ja maar er is er altijd eentje die net dat ene streepje voor heeft dus bewust geen keuze weggelaten *LOL* Koen neemt wel een flinke voorsprong zeg! .... tssss!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 27 December 2007, 20:56:04 » |
|
Heb gekozen voor Koen............Maar eindelijk ga ik voor allebei hoor. Ze hebben allebei wel iets waardoor ik ze erg waardeer en ga zie en hoor.  Jammer dat dat geen keuze is......... Ja maar er is er altijd eentje die net dat ene streepje voor heeft dus bewust geen keuze weggelaten *LOL* Ja dat is zo ja.....En zo zie je ook beter wie er net ietsie meer hartjes laat kloppen.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 28 December 2007, 00:18:40 » |
|
KRIS
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 28 December 2007, 08:04:42 » |
|
Moeilijke keuze, heb voor beide héél véél respect  . Maar heb toch een lichte voorkeur voor Kris
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
poohbear
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 28 December 2007, 08:06:56 » |
|
Kris absoluut altijd mijn favoriet geweest Koen is ook wel leuk maar kris heeft net enkele passen voor voor me
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|