• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
22 Mei 2012, 23:35:15

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Sportpaleis 2007 > staanplaatsen balkon
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: staanplaatsen balkon  (gelezen 3205 keer)
katje
Adrenaline
*

Bekijk profiel
staanplaatsen balkon
« Gepost op: 26 December 2007, 18:52:58 »

hallo, het is de eerste keer dat wij naar een concert zouden gaan van clouseau, we hebben staanplaatsen op het balkon voor morgenavond. Zijn deze plaatsen te doen of niet zo ja waar is het beste dat je dan kan gaan staan?? Is het optreden goed want ik heb van sommige al gehoord dat het niet zo goed is dan andere jaren wat vonden jullie??

groetjes,
katje
Kyra_357
In Stereo
**

Bekijk profiel
Re: staanplaatsen balkon
« Antwoord #1 Gepost op: 26 December 2007, 19:25:18 »

Ik heb ook geen ervaring met het balkon maar volgens mij is dat toch heel hoog in het sportpaleis. Mijn vriendin heeft daar eens gestaan en ze zei dat ze Koen en Kris niet eens herkende. Ik heb er geen mening over want wij staan altijd op het middelplein (lekker dicht bij het podium).

Verder vond ik Clouseau 20 ook het beste concert. De andere die ik meegemaakt heb waren ook fantastisch maar Clouseau 20 vond ik toch een tikkeltje beter.
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 26 December 2007, 19:37:22 »

Ik vind Clouseau20 ook 1 van de betere reeksen! Staanplaatsen op het balkon zou ik zelf niet nemen. Tis wel heel hoog en ver!

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Yvonne
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 27 December 2007, 10:20:08 »

Hi,

Plaatsen op het balkon zijn hoog én ver. Maar je hebt wel een super-overzicht van de zaal. Als je vroeg bent, kun je proberen zo ver mogelijk richting podium te lopen. Dan kun je de mensen wel goed zien. 

Ik heb er tijdens "In het Midden" gestaan en dat was echt super om het totaal overzicht te zien! En je ervaart de show dan totaal anders dan op het Middenplein.
Kyra_357
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 27 December 2007, 13:17:57 »

Citaat van: Yvonne op 27 December 2007, 10:20:08
Hi,

Plaatsen op het balkon zijn hoog én ver. Maar je hebt wel een super-overzicht van de zaal. Als je vroeg bent, kun je proberen zo ver mogelijk richting podium te lopen. Dan kun je de mensen wel goed zien. 

Ik heb er tijdens "In het Midden" gestaan en dat was echt super om het totaal overzicht te zien! En je ervaart de show dan totaal anders dan op het Middenplein.

Daar heb je gelijk in, dat je een heel mooi overzicht hebt over de zaal en het publiek. Maar ik ga niet naar Clouseau voor het publiek, ik ga voor Koen, Kris en de bandleden. Ik zou nooit staanplaatsen op het balkon nemen. Dan kan je het concert beter op tv zien. Het enige wat je wel hebt (en wat je achter de tv niet hebt) is de ambiance.
nele
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 2 Januari 2008, 13:04:43 »

Ik had ook staanplaatsen op het balkon dit jaar en ik moet zeggen ik heb me kostelijk geamuseerd! We hadden inderdaad een prachtig overzicht en veeeeel plaats om te shaken, dus ik vond het niet zo erg. Normaal heb ik ook tickets voor het middenplein maar aangezien het dit jaar op het concert waar ik ging zitplaatsen waren vreesde ik niet veel te zien, vandaar dus mijn keuze. Ik heb er nog altijd geen spijt van maar als er volgend jaar staand middenplein is sta ik toch weer op het middenplein...
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: