|
Sonja
|
 |
« Gepost op: 24 December 2007, 17:56:32 » |
|
Ik zat even op google te zoeken naar filmpjes van Clouseau20. En ik kwam een paar tegen met uitzonderlijk goede geluidskwaliteit, die niet op youtube staan. Beeld is minder.... Take me down: Altijd heb ik je lief: Zie me graag: Alleen met jou:
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 25 December 2007, 11:43:59 » |
|
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
najda
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 26 December 2007, 22:39:38 » |
|
Heb ook heel mooie filmpjes van clouseau20 van ongeveer telkens 30 minuten heel mooi beeld. Genomen op zondag 9 december tijdens middag concert dat Koen Zita op zijn arm had, maar weet niet hoe ik dat op net kan plaatsen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 28 December 2007, 13:22:05 » |
|
Heb ook heel mooie filmpjes van clouseau20 van ongeveer telkens 30 minuten heel mooi beeld. Genomen op zondag 9 december tijdens middag concert dat Koen Zita op zijn arm had, maar weet niet hoe ik dat op net kan plaatsen  http://www.youtube.com of http://video.google.nl/De laatste (van google) is eigenlijk bedoeld voor grote bestanden. ik zou dat eens proberen ! Het gaat wel een tijd duren om ze op te laden.
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 2 Januari 2008, 10:34:03 » |
|
Heb ook heel mooie filmpjes van clouseau20 van ongeveer telkens 30 minuten heel mooi beeld. Genomen op zondag 9 december tijdens middag concert dat Koen Zita op zijn arm had, maar weet niet hoe ik dat op net kan plaatsen  ben benieuwd naar je filmpje nadja is het al gelukt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 2 Januari 2008, 13:37:26 » |
|
Ben ook superbenieuwd naar die filmpjes!! Hoop dat het lukt ze erop te zetten..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 2 Januari 2008, 15:33:32 » |
|
Ben ook wel benieuwd naar je filmpje Najda........
Zal straks ff een paar filmpjes die ik heb gemaakt op 7 dec op het net plaatsen.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 2 Januari 2008, 16:10:24 » |
|
Oh, graag  Hoe meer filmpjes, hoe liever 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 2 Januari 2008, 17:04:24 » |
|
Ik heb even een paar van mijn filmpjes online gezet. De liedjes zijn niet helemaal, maar wilde ook foto's hebben van sommige momenten en dat kon niet samen met mijn toestel. Brandend avontuur (met kris aan de zang, helaas stond ik achter de piano) De aankondiging van Geef het op. Oogcontact.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
|
|
|
najda
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 7 Januari 2008, 22:25:18 » |
|
Ik zal het aan mijn broer moeten vragen want het lukt me niet echt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kyra_357
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 8 Januari 2008, 19:47:04 » |
|
Mooie filmpjes hoor, Debijtje. Alleen spijtig dat je zoveel bewoog met de camera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 9 Januari 2008, 12:59:48 » |
|
Mooie filmpjes hoor, Debijtje. Alleen spijtig dat je zoveel bewoog met de camera.
Ja zag het ook helaas.....moet nog een beetje oefenen met mijn vaste handje he.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
|
|
|
najda
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 9 Januari 2008, 21:40:24 » |
|
Hey
Als iemand mij kan helpen wil ik gerust mijn video fragmenten met jullie delen. Ik probeer het via google aangezien het lange fragmenten zijn maar het lukt me ni. Ben ni zo vaak met internet bezig en krijg het eigenlijk ni op net. Terwijl het al op mijn harde schijf staat Nakda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 10 Januari 2008, 13:17:06 » |
|
Hey
Als iemand mij kan helpen wil ik gerust mijn video fragmenten met jullie delen. Ik probeer het via google aangezien het lange fragmenten zijn maar het lukt me ni. Ben ni zo vaak met internet bezig en krijg het eigenlijk ni op net. Terwijl het al op mijn harde schijf staat Nakda
hallo ik wil je wel helpen hoor maar hoeveel mb is het? want je moet het dan mij eerst sturen via msn of e-mail, mail me maar op hildacorpier@hotmail.com groetjes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|